ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door Dikke Miel
#146522
[quote="robz"]
[quote="Dikke Miel"]
Routes heb ik in de bovenste post gezet.

Als er nog wensen zijn omtrent versies enzo, pb met email adres, dan regel ik het.

Tot vrijdag, Rick.
[/quote]

uhh je bedoelt digitale versies neem ik aan  :angel: ::)
[/quote]

Yep
Avatar
Door Silke
#146559
[quote="Dikke Miel"]
Rob,

Check je mail.
Ik heb je een wat betere (grotere) afbeelding gestuurd.

Rick.
[/quote]

Kun je mij ook eentje mailen ??? Weet trouwens niet of Anaisha dat volhoud....395 km achterop bij paps  ::)...kijken wel hoe ver we komen  :yes: :bye:
#147075
Iedereen die naar t club-weekend gaan, goeie reis, droog weer en n gezellig samenzijn  :yes: :yes: :yes: ben er helaas niet bij maar wel in de buurt (winterberg) met nog 7 mafketels/motormuizen  :crazy: :crazy: :crazy:
Laatst gewijzigd door jandetimmerman op 11 sep 2008, 21:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Avatar
Door Gerrit
#147113
Sorry dit jaar ben ik er niet bij helaas. Het is met de oppas fout gelopen. Die opa´s en oma´s gaan zomaar weg in ´t weekend zonder mij daarvoor om toestemming te vragen. Het moet toch niet gekker worden, zijn ze met de vut / pensioen hebben ze ineens geen tijd....!!! :-)

Veel plezier allemaal, geniet ervan!

Groeten,

Gerrit
Door jojo
#147313
[quote="Gerrit"]
Sorry dit jaar ben ik er niet bij helaas. Het is met de oppas fout gelopen. Die opa´s en oma´s gaan zomaar weg in ´t weekend zonder mij daarvoor om toestemming te vragen. Het moet toch niet gekker worden, zijn ze met de vut / pensioen hebben ze ineens geen tijd....!!! :-)

Veel plezier allemaal, geniet ervan!

Groeten,

Gerrit
[/quote]

Tja Gerrit , ik herken dat wel een beetje. Die opa's en oma's denken dat ze zomaar alles kunnen doen wat ze zelf leuk vinden. Het moet niet gekker worden ;D ;D ;D
Gelukkig waren ze bij ons net gister terug van een weekje weg, dus hier komen ze er niet onderuit ;D
Maar goed, ga nu de motoren klaar zetten zodat we dadelijk als Jolanda terug is van zwemles met de kinderen meteen weg kunnen. :yahoo:

John
Door Harrie van Til
#147338
Veel plezier allemaalin Heerlen tijdens de tocht van vandaag. Ikdenk aan jullie met mijn gipspoot omhoog.

Harrie van Til,shiverslaafd
Avatar
Door Gerrit
#147342
Ik hoop dat het nog altijd droog is ......  :help:

Hier in IJsselstein staat de douche aan en het ziet ernaar uit dat dit in de Eiffel al niet anders is.... Wellicht pakken ze nu gewoon lunch en gaan ze na de regen weer verder.  :yes:

Veel plezier allemaal nog. Groeten.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Avatar
Door robz
#147494
[quote="TuonoPeet"]
Zijn jullie al opgedroogd ???  of met z'n allen aan het bier ?

:bye:
[/quote]

een aardige inschatting ....

we ( jos, anton, chris, henk et moi) zijn rond 10.00 uur vertrokken, paar spetjes die al snel overgingen in miezer afgewisseld met zachte en/of harde regenbuien...... :wobblesign: :-\

na een uurtje drijven effe een bakkie en overleg over de koers c.q de terugvaart. na raadplegen van thuisfront achter de weerpc wordt besloten de (overigens mooie!) route de route te laten en koers te zetten naar oost, noordoost

er lijkt geen einde te komen aan die regen en pas zo rond 13.30 uur rijden we uit "de bui" . we zitten dan bij mayen.  de schnitzel smaakt extra goed op dit soort dagen en we zetten met onze lekkende outfit even een locaal restaurantje blank ::) :angel:. Iedereen is er eigenlijk wel zat van en besloten wordt een stuk op de "61" richting huis te karren.

dan wordt opeens de snelweg droog, de lucht wordt licht en zowaar krijgen we er weer zin an. :)  bij weiterswil gaan we de snelweg af en rijden door de noordelijke eiffel weer terug. Dat was lekker toch noch een paar bochies ook al was de weg nat/droog.

sávonds smaakt het bier en de BBQ goed en weet iedereen wel een druipend verhaal op te dissen. we hebben besloten volgend clubweekend weersafhankelijk te maken en zonodig in italie.

iedereen bedankt voor de gezeligheid en het rijden!  ciao! 8)
Door 2 Fast 2 See
#147499
Dit keer geen boetes?  ;D (in de vorm van aanhoudingen)
Door Renébagpipe
#147503
Ben al weer een tijdje thuis, lag bij binnenkomst een nieuw tandwiel op de deurmat....... dus die er maar gelijk ff op gezet.

Moet toch nog ff wat km's inhalen............ na het drama van mij vrijdag-avond en zaterdag...................
Motor loopt nu weer als een zonnetje, dus gelijk maar ff de 44-tands erbij uitproberen.

Excuse voor het oponthoud (en ongemak) welke door mij is veroorzaakt, verder een puik weekend gehad, ook lekker nat...................

eehh.... beetje vochtig geworden... maar vandaag vergoed weer een hoop, dus zo direct nog even een klein toetje.

Iedereen dank................was leuk en vooral gezellig. Buiten de momenten dat ik mij wel een beetje erg veel 'aangesproken' voelde.

;D

Tot een volgende keer maar weer....................

:bye:
Laatst gewijzigd door Renébagpipe op 14 sep 2008, 16:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Door 2 Fast 2 See
#147505
[quote="Renébagpipe"]

Ben al weer een tijdje thuis, lag bij binnenkomst een nieuw tandwiel op de deurnat....... dus die er maar gelijk ff op gezet.

Moet toch nog ff wat km's inhalen............ na het drama van mij vrijdag-avond en zaterdag...................
Motor loopt nu weer als een zonnetje, dus gelijk maar ff de 44-tands erbij uitproberen.

Excuse voor het oponthoud (en ongemak) welke door mij is veroorzaakt, verder een puik weekend gehad, ook lekker nat...................

eehh.... beetje vochtig geworden... maar vandaag vergoed weer een hoop, dus zo direct nog even een klein toetje.

Iedereen dank................was leuk en vooral gezellig. Buiten de momenten dat ik mij wel een beetje erg veel 'aangesproken' voelde.

;D

Tot een volgende keer maar weer....................

:bye:
[/quote]

@ René : Wat was er met je bike dan  ??? ???

@ Silke: Hoe is het met jou bike gegaan  :friends:
Avatar
Door rolf
#147506
ik heb een rondje geprobeerd met airus, johan, silke(met familie ;)), rene, daan(met blonde vriendin :man_in_love:). We gingen we in de motregen maar enkele eigenwijzen denken nog steeds te kunnen motorrijden in de regen zonder regenpak. Ik weet het aan het eind van de dag maakt het ook niets meer uit maar de eerste uren rij je tenminste droog.

In de iefel geeft rene zijn RSV problemen, wie zegt ook al weer dat een rapid bike module zo perfect is :gaga: :gaga:, rene terug naar Heerlen. Wij door en na algemene stemming besloten een snellere route te nemen naar Stavelot om te gaan eten en het F1 museum te bezoeken.

Inderdaad het plaatselijke restaurant was erg blij met een plas water rondom onze tafel van 4 x 6 meter, we hebben de serveerster maar een dikke fooi gegeven.

Op naar het museum en we kregen "gratis" toegang omdat het nationale museum dag was in België, op zo'n natte dag een mooie onderbreking.

In dit museum de F1 wagen van joske, maar ook een paar mooie 250cc 2T racers.

Daarna terug naar de camping daar aangekomen heeft john inmiddels de rapid bike module ertussen uit geknipt en rene weer gelukkig.

Langzaam druppelen de tourrijders binnen. Maar we missen de groep(4 man) van Herman en jelle. Wat blijkt jelle heeft een lekke band, frank komt dit vertellen en maurice staat gelijk de bus af :ok: :ok: :ok: :ok: . Rob springt achter het stuur en hier blijkt alweer het clubgevoel :ok:

Wij inmiddels lekker BBQ-en en om 20.30u komen de mannen terug met een Tuono met een platte band.

De avond sluiten we gepast af met veel gezellig gezwets.

Het was weer super en gezellig. Volgend jaar weer.

grtjs rolf

ps. we weten het nu zeker wie zijn er gezelliger een aprilia club of een druk doenende en hard pratende harleyclub, wij waren gezelliger ;D
Avatar
Door Silke
#147507
@ jelmer...Met mijn mille ging alles prima  :yahoo: De falco van reco wou eerst niet starten maar uiteindelijk wel...iedeeen dacht dat het mijn brommer was :no: :rotfl2:

@iedereen...Aan het weekeindverslag wordt gewerkt en de 145 foto's staan uiterlijk morgen op het forum, je moet me ook geen camera geven...kan niet stoppen  :gaga: :crazy: ;D
Avatar
Door Silke
#147508
[quote="rolf"]
ik heb een rondje geprobeerd met airus, johan, silke(met familie ;)), rene, daan(met blonde vriendin :man_in_love:). We gingen we in de motregen maar enkele eigenwijzen denken nog steeds te kunnen motorrijden in de regen zonder regenpak. Ik weet het aan het eind van de dag maakt het ook niets meer uit maar de eerste uren rij je tenminste droog.

In de iefel geeft rene zijn RSV problemen, wie zegt ook al weer dat een rapid bike module zo perfect is :gaga: :gaga:, rene terug naar Heerlen. Wij door en na algemene stemming besloten een snellere route te nemen naar Stavelot om te gaan eten en het F1 museum te bezoeken.

Inderdaad het plaatselijke restaurant was erg blij met een plas water rondom onze tafel van 4 x 6 meter, we hebben de serveerster maar een dikke fooi gegeven.

Op naar het museum en we kregen "gratis" toegang omdat het nationale museum dag was in België, op zo'n natte dag een mooie onderbreking.

In dit museum de F1 wagen van joske, maar ook een paar mooie 250cc 2T racers.

Daarna terug naar de camping daar aangekomen heeft john inmiddels de rapid bike module ertussen uit geknipt en rene weer gelukkig.

Langzaam druppelen de tourrijders binnen. Maar we missen de groep(4 man) van Herman en jelle. Wat blijkt jelle heeft een lekke band, frank komt dit vertellen en maurice staat gelijk de bus af :ok: :ok: :ok: :ok: . Rob springt achter het stuur en hier blijkt alweer het clubgevoel :ok:

Wij inmiddels lekker BBQ-en en om 20.30u komen de mannen terug met een Tuono met een platte band.

De avond sluiten we gepast af met veel gezellig gezwets.

Het was weer super en gezellig. Volgend jaar weer.

grtjs rolf

ps. we weten het nu zeker wie zijn er gezelliger een aprilia club of een druk doenende en hard pratende harleyclub, wij waren gezelliger ;D


[/quote]


Top Rolf voor het verslag  :ok: hoef ik het lekker niet meer te doen  :yahoo: Heb een super gezellig weekeinde gehad ondanks de regen  :yahoo: :friends:
Avatar
Door rolf
#147521
jaja ;D we verwachten een "goed" verslag. Oja de namen ik zal even een mailtje in elkaar jassen.

De foto's ;) kom op met een paar exemplaren, ik ben zeer benieuws >:D

rolf

ps. jelle nog goed thuis gekomen ???
Avatar
Door Silke
#147529
[quote="rolf"]

ps. jelle nog goed thuis gekomen ???
[/quote]

Daar ben ik ook even benieuwd naar...haalden trouwens nog je vrouwtje in op de snelweg    ;D

Word ook betalend lid van de ARA!