ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door rolf
#147530
[quote="Silke"]
Daar ben ik ook even benieuwd naar...haalden trouwens nog je vrouwtje in op de snelweg    ;D
[/quote]

ja mij ook maar dat hadden jullie niet door ;D
Avatar
Door Silke
#147533
[quote="rolf"]
[quote="Silke"]
Daar ben ik ook even benieuwd naar...haalden trouwens nog je vrouwtje in op de snelweg    ;D
[/quote]

ja mij ook maar dat hadden jullie niet door ;D
[/quote]

Ohh...kijk das niet goed...die leeuw had ik moeten zien die je achterop hebt  :yes: :-[ :bye:
Avatar
Door jackske
#147550
Uit de verhalen blijkt op te maken dat ondanks het weer toch ene geslaagd weekend is geweest  :ok:

Helaas kon ik zaterdag geen vrij krijgen, maar volgend jaar ga ik er weer bij zijn :yes:
Avatar
Door The Marshall
#147557
Ook ik ben weer thuis ;D
De hele weg geen drup regen gezien  ;D
Gisteren ondanks de regen toch een mooie dag gehad.
De route,die we niet gereden hebben, ga ik binnenkort met Maurice nog wel eens rijden.
Ik was net nog even bij hem ,de hut zat vol met motorrijders.Die club(MMC)van gisteren was weer terug.
Ze hebben gisteren tot aan de Moesel regen gehad :sorry:,daar hun tentje opgeslagen(je moet er maar zin aan hebben) en overnacht en zijn vanmorgen (met stralend weer ) weer teruggereden
Zo, back on topic.Ik heb toch wel respect voor jullie Hollanders,helemaal naar het zuiden komen om een beetje door de regen te rijden.Petje af   :ok:Ik weet niet of ik het zou doen :no:
Vanmorgen de ATB gepakt en de barbeque eruit gefietst,vanmiddag F1 gekeken en de Appie een beetje gekuist.
Nu nog even een paar fotootjes plaatsen,straks nog wat motorracen :kwijl: en het weekend is weer voorbij :(

Groetsels en tot de volgende keer 

                                  Jos

Afbeelding
Afbeelding
De fotograaf gefotografeerd,zie foto 2


Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Ik kon zweren ik had ook kip gehad,waar is dat kreng ;)


Afbeelding
Afbeelding
Silke kijkt een beetje vurig uit haar ogen :o
Laatst gewijzigd door The Marshall op 14 sep 2008, 17:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Avatar
Door Bikeman
#147558
Ook ik ben weer thuis gekomen en wel DROOG  :yahoo: dat hebben we van de vrijdag en zaterdag niet kunnen zeggen :(
Maar toch heb ik een leuk weekeind gehad, met gezellige mensen zitten kwekken en genoten van een prima geregelde BBQ :ok:
De route van zaterdag doen we gewoon een keer over als het mooi weer is ;)

Bedankt iedereen voor dit gezellig ARA weekeind :yes:

Groet en tot het volgend jaar :bye: Ab
Avatar
Door Silke
#147566
[quote="Vincent"]
Ik denk al wat is het rustig op het forum. Maar Silke is een weekend weg.  ;D

Vincent
[/quote]

Ben weer thuis...en mijn pak is ook weer droog  :yahoo: ben nog steeds foto's aan het verkleinen, valt niet mee met 140 stuks  :gaga:
Door herman
#147578
Wij zijn ook weer veilig thuis.

Vanmorgen met Erik,Jelle en Frank nog even een rit limburg,duitsland en belgie daar rond half 2 lekker in het zonnetje op het terras kofie met gebak daar zijn de wegen gescheide, wij richting Weert en Jelle en Frank richting Eindhoven. wij onder weg nog een stukje duitsland en half 5 weer lekker bij het meisje thuis op de bank, O ik vergeet iets, eerst de aprilia nog gewassen en gepoest toen was het heerlijke eten klaar en toen lekker met me meisje op de bank sterke verhalen vertellen .

Was geslaagd, gezellig en  best wel veel km's 840.

Ieder bedankt die mede bijgedragen hebben aan een geslaagd clubweekend, en niet te vergeten Maurice en zijn  lieve vrouw.

Groetjes Herman
Door johansc
#147581
Hoi mensen,


Thnx voor een leuk weekend! het weer was misschien wat minder maar dat werd weer goed gemaakt door de sfeer!

Groeten!
Avatar
Door malle eppie
#147584
Het was mijn eerste weekend met de ARA en het is heel goed bevallen. Over het weer is al genoeg gezegd, volgend jaar maar naar Bolzano/Kaapstad/Avignon ;).
Zaterdag toch nog bijna 400 km gereden in de kou, mist, regen etc. ik vond het een GVA'tje.
Normaal ben ik je typische mooi weer rijder.
We hadden een hartstikke mooi groepje (jos,chris,henk,robz en ik) en Jos bedankt voor het vele voorrijden. De "beloning" hebben we toch nog in het laatste droge stuk gehad.
's avonds lekker ge-BBQ'd en gezellig gepilst.
Vanmiddag half drie weer in Sneek met 1070 km op de teller.
Heb het heel leuk gehad en jullie gaan me vaker zien met dit soort evenementen.

Tsjuuuzz,
Anton :bye:
Laatst gewijzigd door malle eppie op 15 sep 2008, 08:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Avatar
Door Sjaakie
#147587
Ja wat zal ik er dan van zeggen. We werden eerst (Rick en Ikke) aangemerkt als watjes  :wobblesign: dat we vrijdagavond niet waren gekomen.
Echter het weer zou niet best worden, en wat bleek, niemand is droog op de camping retour gekomen zaterdag.
Zaterdagmiddag samen met Rick besloten om toch maar voor de BBQ en de gezellige avond  :yes: :yes: even naar Heerlen af te reizen. In ieder geval GEEN spijt van gekregen. :no: :no: Was ook wel te verwachten dat het weer een gezellig samenzijn zou worden.
Was alleen erg jammer dat er toch een aantal gasten waren met Rob de Nijs motoren die de boel eigenlijk een beetje liepen te verzieken. :gaga: :gaga: Maar ja, drank maakt meer kapot dan je lief is.  :bad: :bad:

Tot volgend jaar allemaal en dan met minimaal 50 personen  :yahoo: en wat meer vrouwvolk graag,  :ok: :ok: al die vieze mannetjes om je heen is ook niet alles.  :bye: :bye:
#147591
[quote="Sjaakie"]
Ja wat zal ik er dan van zeggen. We werden eerst (Rick en Ikke) aangemerkt als watjes  :wobblesign: dat we vrijdagavond niet waren gekomen.
Echter het weer zou niet best worden, en wat bleek, niemand is droog op de camping retour gekomen zaterdag.
Zaterdagmiddag samen met Rick besloten om toch maar voor de BBQ en de gezellige avond  :yes: :yes: even naar Heerlen af te reizen. In ieder geval GEEN spijt van gekregen. :no: :no: Was ook wel te verwachten dat het weer een gezellig samenzijn zou worden.
Was alleen erg jammer dat er toch een aantal gasten waren met Rob de Nijs motoren die de boel eigenlijk een beetje liepen te verzieken. :gaga: :gaga: Maar ja, drank maakt meer kapot dan je lief is.  :bad: :bad:

Tot volgend jaar allemaal en dan met minimaal 50 personen  :yahoo: en wat meer vrouwvolk graag,  :ok: :ok: al die vieze mannetjes om je heen is ook niet alles.  :bye: :bye:

[/quote]Vieze mannetjes  ??? ??? ??? dan kom jij volgend jaar cker niet  :no: :no: :no:  :crazy: :crazy: :crazy:  :bye: :bye: :bye:
Avatar
Door motorbeer
#147625
[quote="Silke"]
[quote="Vincent"]
Ik denk al wat is het rustig op het forum. Maar Silke is een weekend weg.  ;D

Vincent
[/quote]

Ben weer thuis...en mijn pak is ook weer droog  :yahoo: ben nog steeds foto's aan het verkleinen, valt niet mee met 140 stuks  :gaga:
[/quote]

Ga eens opzoek naar; Visualizer Photo Resize (via; http://www.freeimagebrowser.com/ ) is gratis en kan je het in groepen doen. Zullen er nog wel meer zijn.

Donderdag nat van het zweet op de heen weg. Vrijdag veel ge......... met Daan en Maurice; had nog wat actiefoto's van Maurice van Den Dungen. Later inwendig nat toen de rest binnen kwam en het echt gezellig werd.
Zaterdag eerst aan de buitenkant nat. We hebben het een stukje geprobeerd en na twee keer flink hebben lopen lekken op een tegelvloer (uitglijdende bediening  :kwijl:) snel weer terug. Inderdaad van jammer van een mooie route. Vrijdag dus niet het moois van Jos; later dit jaar of volgend jaar met pasen oid maar op herhaling.
Zaterdagavond weer inwendig nat. Het was weer een vreselijke straf  ;) .
Vandaag wel mooi weer een gedeeltelijk binnen door terug om het leed wat te verzachten.
Dank aan allen voor het, zoals gebruikelijk uitestekende gezelschap; die andere 300 leden hebben weer wat gemist.

@Jelle (en Franken Co.); goed thuis gekomen met de achterband?? Zou graag het spoor zien van wat jullie gereden hebben.

En nu maar kijken hoe ik er op sta (  :wobblesign: )

En ach bij de MotoGP hebben ze ook last van water en het niet 'afgemaakt'.

Anne
Laatst gewijzigd door motorbeer op 15 sep 2008, 08:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Mille Merckel
#147649
ik ben ok weer droog thuis ;D.......Op de foto's van Silke zie je wel alleen maar zonnige achtergrond. Ik ben nog nooit zo duk geweest tijdens een clubweekend, dus veel mekletsen zat e niet in.

Het is wel opvallend dat er geen ongelukken zijn gebeurd met de natte omstandigeheden :ok:. Met de doge clubweekenden word nog wel eens een motor geplet :-X

Als we nog een mooie najaarsdag krijgen willen we de route 'echt' helemaal na gaan rijden. Ik zal dan een spontaan topic openen voor de liefhebbers.
Avatar
Door rolf
#147651
strakke foto's silke :ok: :ok: ik was blij dat jij je camera bij je had, konden wij ons richten op de andere zaken.

Maurice op een mooie herfstdag de route nog een keer rijden, lijkt me super. :ok:

grtjs rolf
Avatar
Door Silke
#147654
Heb nog en boel foto's te plaatsen maar eerst even naar de fysio om weer wat nekspiertjes los proberen te krijgen  :-\ en dan ga ik vrolijk verder  ;D
Avatar
Door rolf
#147658
gewoon de foto's selecteren en mailen naar jezelf, meestal is de vraag vanuit outlook/windows moeten ze verkleint worden of origineel bestand versturen. Kies verkleinen en je hebt kleine foto's.

succes

rolf
Door ApriliaMan
#147664
[quote="Silke"]
Heb nog en boel foto's te plaatsen maar eerst even naar de fysio om weer wat nekspiertjes los proberen te krijgen  :-\ en dan ga ik vrolijk verder  ;D
[/quote]

Oh, maar dan was dat de reden dat jullie de fietsen in een Peugeot Partner hadden gestopt ..... ;)
Avatar
Door robz
#147688
anton overdenkt zijn "gva-tje" 

koffiebreak 1.....  conclusie we moeten richting Polen!!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Door 2 Fast 2 See
#147709
[quote="robz"]
[quote="Silke"]
Klaar, foto's staan erop  :yahoo:

http://www.aprilia-riders.nl/forum/inde ... ew;id=1545
[/quote]

wat leuk!  en zo snel!!  :ok:
ik vind dat altijd helemaal top als er zoveel foto's zijn. Er wordt dit jaar tot nu toe niet zoveel gefotografeerd  :'(
[/quote]

Volgend jaar gaak weer proberen meer ritjes mee te doen  :friends: Kank gelijk ook weer foto's maken en verhaaltjes schrijven voort clubblad  :ok:

Word ook betalend lid van de ARA!