ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door The Marshall
#136010
Op verzoek een tocht door Luxemburg op 16 augustus.
Vertrek,camping Indenhof
Totale afstand ruim 400 Km
Er wordt tot St.Vith snelweg gereden,vanaf daar duiken we Luxemburg in ;D
In Vianden tijd voor een hapje en een drankje,en dan weer verder.
Na 200km links/rechts/links/rechts/links/rechts/links/rechts/links/rechts/links/rechts/links/rechts/links/rechts/links/rechts/links/rechts/links/rechts/links/rechts/links/links/rechts/links/rechts/links/rechts/links/rechts/links/rechts/links/rechts/links/rechts/links/rechts/links/rechts/links/rechts/links/rechts/links/rechts/links/rechts/links/rechts/links/rechts/links/rechts  etc ;D gaan we via de snelweg ook weer terug naar Heerlen.
Ik heb bewust voor snelweg gekozen om meer links/rechts/links/rechts/links/rechts/links/rechts/links/rechts/links/rechts/links/rechts/links/rechts/links/rechts/links/rechts/links/rechts/links/rechts/links/rechts/links/rechts/links/rechts/links/rechts door Luxemburg te kunnen rijden
Laatst gewijzigd door The Marshall op 1 jul 2008, 15:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Renébagpipe
#136013
Als er nu iets meer 'linker-bochies' in de route zaten.... om 1 of andere reden liggen die mij beter.............
Avatar
Door robz
#136045
hmm jos klinkt als een goed plan... :yes: :ok:

ben even afhankelijk van de hoeveelheid werk die op me ligt te wachten na de vakantie dus zal het pas kort tevoren zeker weten..... ::)

wat ik wel weet is dat ik in september nog een dag of 4 weg wil  (do-zo). zat te denken aan een "rondje duitsland" op sportief toeristisch tempo..

liefhebbers?
Door Timfiz
#139700
16 augustus rij ik nog niet denk, maar geef mij voor nu de koffiespot maar  :friends:

Waarom, waarom, waarom duurt het herstel zo lang ben net een week geleden geopereerd  :rotfl2:
#139733
[quote="Kefke"]
Ik zie het normaal ook wel zitten om mee te gaan!

Maar ik zou dan met jullie in St-Vith afspreken...
[/quote]

Geen probleem,wij draaien daar van de snelweg af dus laat tegen die tijd maar wat van je horen
Avatar
Door motorbeer
#139933
[quote="eifeljoep"]
hoho, langzaam aan, het wordt druk
Ik heb de route op garmin staan ,dus voor de liefhebbers....send me a meel
[/quote]

Is een PB ook goed??

Anne
Avatar
Door robz
#141605
Inmiddels meer duidelijkheid over de planning: 16/8 gaat hem niet worden. Voetbaltoernooi. Zaterdagen ben ik weer uit de running.......

jullie iig veel plezier!!
Door FastJ
#142311
[quote="eifeljoep"]
De weersvoorspelling ziet er voor zaterdag redelijk :yes: uit,dus in principe rond 9.00 uur bij Maurice vertrekken.
[/quote]
Ik heb net even onze kalender geraadpleegd en zie dat mijn wederhelft de gehele dag weg is. Dus er is toch nog kans dat ik mee kan. je hoort nog even.

Groeten, Jarno

Word ook betalend lid van de ARA!