ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Door jojo
#142336
Ben net even een paar daagjes met Jolanda weggeweest, onder andere woensdag een dagje Luxumburg verkent.
Erg veel troep op de wegen van de vele regenbuien en wind (bladeren, takjes en weggespoelde kiezel uit de berm)
ik hoop dat dat zaterdag wat minder zal zijn. wat we ook veel gezien hebben en niet zo leuk: :police: :police: :police:. Ze kwamen overal vandaan, in de auto, op de motor, en zelfs 2 opeenvolgende dorpjes met de lasergun. Gelukkig rijden wij altijd heeeel erg netjes :angel: (op die momenten) dus geen problemen gehad.
Maar zaterdag dus 9:00 vertrekken, zal er op tijd zijn :kwijl:

John
Door FastJ
#142341
[quote="FastJ"]
[quote="eifeljoep"]
De weersvoorspelling ziet er voor zaterdag redelijk :yes: uit,dus in principe rond 9.00 uur bij Maurice vertrekken.
[/quote]
Ik heb net even onze kalender geraadpleegd en zie dat mijn wederhelft de gehele dag weg is. Dus er is toch nog kans dat ik mee kan. je hoort nog even.

Groeten, Jarno
[/quote]
Jos, het is nog niet zeker, maar wil je svp de route voor Garmin naar mij mailen?

Thanx!
#142372
[quote="jojo"]
Ben net even een paar daagjes met Jolanda weggeweest, onder andere woensdag een dagje Luxumburg verkent.
Erg veel troep op de wegen van de vele regenbuien en wind (bladeren, takjes en weggespoelde kiezel uit de berm)
ik hoop dat dat zaterdag wat minder zal zijn. wat we ook veel gezien hebben en niet zo leuk: :police: :police: :police:. Ze kwamen overal vandaan, in de auto, op de motor, en zelfs 2 opeenvolgende dorpjes met de lasergun. Gelukkig rijden wij altijd heeeel erg netjes :angel: (op die momenten) dus geen problemen gehad.
Maar zaterdag dus 9:00 vertrekken, zal er op tijd zijn :kwijl:

John
[/quote]

Weet je zeker dat je niet in de Eifel zat, in Luxemburg hebben ze maar 2 agenten :friends: en die moeten samen 1 lasergun delen ; Tenzij ze onlangs een update gehad hebben ;D
Ben zelf dinsdag nog even gaan kijken,alles lag er nog keurig bij.

groetsels

                  jos

PS ik stuur je nog even de laatste gewijzigde route(heb nog een matig stukje wegdek aangepast)
Door jojo
#142380
[quote="eifeljoep"]
[quote="jojo"]
Ben net even een paar daagjes met Jolanda weggeweest, onder andere woensdag een dagje Luxumburg verkent.
Erg veel troep op de wegen van de vele regenbuien en wind (bladeren, takjes en weggespoelde kiezel uit de berm)
ik hoop dat dat zaterdag wat minder zal zijn. wat we ook veel gezien hebben en niet zo leuk: :police: :police: :police:. Ze kwamen overal vandaan, in de auto, op de motor, en zelfs 2 opeenvolgende dorpjes met de lasergun. Gelukkig rijden wij altijd heeeel erg netjes :angel: (op die momenten) dus geen problemen gehad.
Maar zaterdag dus 9:00 vertrekken, zal er op tijd zijn :kwijl:

John
[/quote]

Weet je zeker dat je niet in de Eifel zat, in Luxemburg hebben ze maar 2 agenten :friends: en die moeten samen 1 lasergun delen ; Tenzij ze onlangs een update gehad hebben ;D
Ben zelf dinsdag nog even gaan kijken,alles lag er nog keurig bij.

groetsels

                   jos

PS ik stuur je nog even de laatste gewijzigde route(heb nog een matig stukje wegdek aangepast)
[/quote]

Was zekersteweten toch echt Luxemburg, ik laat m'n standaardpijp iig nog maar even zitten.

John
Avatar
Door rolf
#142387
leuk fimpje jos, bekende omgeving ik zie dat je vlak langs een hotel(kautenbach) van kennissen van me rijd. Hier gaan we misschien volgend jaar naar toe met de hemelvaart.


grtjs rolf\
#142423
[quote="Appiepowerrr"]
hmm als ik dit zo lees over die :police: :police: dan prop ik ook maar even mijn db-killers erin :(
[/quote]

Kan wel, is volgens mij niet echt nodig.
Mij hielden ze :friends: 3 weken geleden aan,rijbewijs /kentekenbewijs/groene kaart/ bandenprofiel en een waarschuwing dat we toch vooral voorzichtig moesten rijden.
Heeft nog even staan kijken bij mijn Bridgestone BT002....Goh,wat zit daar weinig profiel in :yes:,keek toen nog in mijn uitlaten of de klepspeling nog in orde was en wenstte ons nog een fijne dag :ok:

Maarja als je een proces krijgt kun je dat niet bij mij declareren,dat wil ik wel nog even kwijt ;) :rtfm:
#142442
Hoe is het trouwens met Kefke uit St.Vith.
Ik verwacht morgen rond 10.15-10.30 afrit 15 St Vith te nemen en van daaruit richting Wemperhardt te rijden.
Zie ik je ergens?
Door FastJ
#142481
Jos,

de route staat in de Garmin. Nog even de wekker zetten, zodat ik nog een kop koffie kan drinken in Heerlen voordat we vertrekken om 9 uur.

Groeten, Jarno
Avatar
Door Sjaakie
#142595
Waar blijven die foto's en verhalen  :rtfm:
#142604
foto's?...............daar hadden we geen tijd voor.
Wel leuk om te melden is dat we nog langs francorchamps zijn geweest daar was de training van het ONK. Kees van Roké zien rijden met de zijspan.
Het rijden was echt super: weinig verkeer, geen controles, super wegen.
Avatar
Door Sjaakie
#142605
[quote="Mille Merckel"]

Wel leuk om te melden is dat we nog langs francorchamps zijn geweest daar was de training van het ONK. Kees van Roké zien rijden met de zijspan.

[/quote]

Lees net dat ze een tiende plaats hebben gereden. Niet verkeerd voor beginnelingen
Door jojo
#142615
Dan zal ik nu ook maar even reageren, ben ondertussen wel weer een beetje bijgekomen :lazy:
Voor foto's was inderdaad geen tijd, het was al opletten toen Chris (al rijdend) even van een heel erg mooi uitzichtpunt wilde genieten, daar had ik niet op geteld :ok:
Alles zat mee: weer, wegen, tempo ;D
Jos bedankt voor het voorrijden, is toch wel handig als iemand zo overal de weg weet :friends:
Nu kan ik natuurlijk Jarno ook nog bedanken voor het voorrijden, maar dat was maar een klein stukje en hij dook meteen bij de eerste kruising rechtdoor ipv linksaf :rotfl2:

kort samengevat: zeker voor herhaling vatbaar, en diegene die niet zijn meegeweest hebben echt iets gemist :yes:

John
#142616
We hebben een fijne dag gehad gisteren,groepje van 5 ,allemaal een beetje dezelfde rijstijl en interesse.
Zijn om 10.00 uur vertrokken (wegens omstandigheden) en waren om 11.00 uur aan het circuit.
Rond 11.30 uur zijn we weer vertrokken en toen begon het :kwijl: :gaga: ;D, 75km sturen,links,rechts,links,rechts,afijn jullie snappen hem.
Rond 13.00 hebben we in Vianden een schnitzel naar binnen gewerkt(de serveerster had verlof)
Tegen 14.00 zijn we weer opgestapt na eerst nog even genoten  ;) te hebben van 100 choppers met open uitlaten.
Hebben toen nog 125 km over binnewegen door Luxemburg gestuurd .
Rond 16.00 uur hebben we na getankt te hebben dit mooie land weer verlaten,korte pitstop op een terras in Belgie en om 17.30 uur stonden we moe maar voldaan weer op DE Camping.
Iedereen bedankt voor het meerijden en zoals John al schreef zij die er niet waren..........jullie hebben wat gemist :yes:
Volgend jaar weer??

Groetsels   Jos
Laatst gewijzigd door The Marshall op 17 aug 2008, 10:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Door FastJ
#142626
En ik maar denken dat je af en toe in je neus zat te peuteren, maar je was dus foto's aan het maken.  ;)

Het was een mooie dag die wat onhandig begon. Blijkbaar zit er een japanse accu in de Tiger, want die had er opeens geen zin meer in. Het duurde even voordat ik doorhad dat het de accu was die het begeven had, dus met een half uurtje vertraging was ik in Heerlen. Verder een super dag. Gelukkig had Eifeljoep (eigenlijk Luxejoep dus) gewaarschuwd dat je de hele dag scherp moest zijn.Toch verkeek ik me op 1 bocht, ik werd ook wat afgeleid door een zwarte Suzuki die daar in de berm lag en de eigenaar die de topkuip onder zijn arm droeg. Maar gelukkig ging het goed.

Dus maar weer braaf achter Luxejoep gereden de rest van de dag. En het klopte, het was inderdaad
links/rechts/links/rechts/links/rechts/links/rechts/links/rechts/links/rechts/links/rechts/links/rechts/links/rechts/links/rechts/links/rechts/links/rechts/links/links/rechts/links/rechts/links/rechts/links/rechts/links/rechts/links/rechts/links/rechts/links/rechts/links/rechts/links/rechts/links/rechts/links/rechts/links/rechts/links/rechts/links/rechts/links/rechts  etc ;D gaan we via de snelweg ook weer terug naar Heerlen.
Ik heb bewust voor snelweg gekozen om meer links/rechts/links/rechts/links/rechts/links/rechts/links/rechts/links/rechts/links/rechts/links/rechts/links/rechts/links/rechts/links/rechts/links/rechts/links/rechts/links/rechts/links/rechts/links/rechts door Luxemburg te kunnen rijden

Behalve bij links/rechts/links/rechts, want dat werd 1 streep.

Voor herhaling vatbaar!!

Groeten, Jarno
#142796
Worden dan wel veel km-ters in 2 dagen. :crazy:
En ook ik moet af en toe werken. :yes:
Wat ev wel kan is op vrijdagmiddag rond 17.00 uur nog een eifelritje van 200km.
We zijn dan rond 20.00 uur weer terug.Dus als er liefhebbers zijn en het weer is een beetje ,kan ik proberen om een uurtje weekend te gaan vieren. :yahoo:
Avatar
Door Sjaakie
#142797
Ik heb weer wat gemist.  :wobblesign: :wobblesign: :gaga:
Avatar
Door motorbeer
#142810
[quote="motorbeer"]
De vrijdag van/voor het clubweekend dan maar.

Anne
[/quote]

Ik ga donderdagavond al aankomen en heb dus de hele dag. Ik heb de afgelopen maanden niet gereden; hopelijk wel Zuid-Nederland rit komend weekend. Heb dus de hele vrijdag voor dat de rest van de meute aankomt. Originele eifel rondje is bedoelt om 'schade'in te halen, los te rijden etc etc bla bla enz hoogte stage bla bla

Anne

Word ook betalend lid van de ARA!