ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door robz
#135727
Persbericht

MMC’72 organiseert op zaterdag 5 juli 2008 voor de 16e keer de Freak-rally, de tocht der tochten over een afstand van ruim 550 km!!

Landelijk bekend onder bikers die van stevig doorrijden houden en hun uithoudingsvermogen over langere afstanden willen toetsen. De rit gaat door België, Luxemburg en Duitsland, afwisselend langs mooie rivieren en prachtige heuvels en dalen. Tijdig vertrekken zodat er onderweg gelegenheid is voor een stop bij de vele panorama’s voor een prachtige foto of een lekker bakkie koffie op een van de vele gezellige terrasjes onderweg. De rit wordt afgesloten met uitreiken van diverse bekers en medailles voor groepen en individuele rijders in de gezellige café-kantine van Camping In den HOF te Heerlen.

De Freakrally staat op de LOOT-tourkalender en is tevens een (*)ster-evenement.

Inschrijven is mogelijk op vrijdag 4 juli vanaf 20.00u en op zaterdag 5 juli vanaf 07.00u op Camping In den Hof te Heerlen. Hier zijn tevens uitstekende kampeermogelijkheden tegen een speciaal MMC’72 tarief.

Voor informatie over dit evenement en andere activiteiten zie http://www.mmc72.nl of tourinfo@mmc72.nl

Voor deelname kan men contact opnemen met  Coen Wijnands tel 046 - 458 29 31
Avatar
Door robz
#135728
minder KM dan de rubberbutt maar dan heb je nog eens tijd voor een terrasje!  liefhebbers hier?
Avatar
Door Tomba la bomba
#135765
'De tocht der tochten'? Rijden ze hem eerst links- en daarna rechtsom dan? ;)


Ik heb even Rubberbutts voor het moment.

Tombaaa
Avatar
Door robz
#135783
[quote="Klaas"]
Ik krijg het thuis er niet doorheen. Wel weer gaaf.
[/quote]

durf eigenlijk ook niet te pushen... ;)  zit zaterdag weer met m'n dikke kont in Assen en wil in september eigenlijk ook nog een paar dagen weg..... ::)  (dropping Bologna en dan terug ofzo.... :angel: )
Avatar
Door Gerrit
#136053
Hey Rob, in Sept ga je toch met Cees naar de Triumpf fabriek ?? Of gaat dat niet door dan?
Door Murky
#136206
Mij lijkt dit wel leuk. Is dit 1 dag? S`ochtends heen en dan savonds weer terug?  :help:
Avatar
Door Silke
#136230
Wij zijn er misschien ook...ligt er een beetje aan de beurt van mijn Mille...Anaisha heeft op elk geval zin in het zwembad  :yahoo:
Avatar
Door Silke
#136441
Wij gaan mee...al een kamertje gereserveerd en als Anaisha het niet vol kan houden zwaaien wij gewoon ff af  :yes: :yahoo: :victory:
Avatar
Door robz
#136489
[quote="Silke"]
Wij gaan mee...al een kamertje gereserveerd en als Anaisha het niet vol kan houden zwaaien wij gewoon ff af  :yes: :yahoo: :victory:
[/quote]

gelijk heb je. er moet toch iemand zijn om de rest te ontvangen vanachter een biertje op het terras?  ;D

kennen wij anaisha??  klinkt heel exotisch..........  rijd ze ook een mille?
Avatar
Door robz
#136785
ga het zelf ook niet halen.... :'(

verbazend altijd weer wat er allemaal nog af moet voor de vakantie.... :-\ ::)
Door FastJ
#136817
[quote="robz"]
ga het zelf ook niet halen.... :'(

verbazend altijd weer wat er allemaal nog af moet voor de vakantie.... :-\ ::)
[/quote]
Of wat je hebt laten liggen  ::)

Zat zelf ook aardig in tijdnood, maar gelukkig een klant ook. Dus hoef ik een deel van het werk pas eind augustus op te leveren... Sommige problemen lossen zichzelf op. ;)

Maar ik heb de Freakrally hiervoor wel laten schieten. Wel jammer, want nu zou ik wel tijd hebben, maar zaterdag staan al weer andere zaken op het programma.
Veel plezier voor degene die wel gaan.

Word ook betalend lid van de ARA!