ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door jackske
#135445
Ik dacht zo rond 6 uur, half 7 bij de Mcdonalds bij Enspijk te vertrekken (net na knooppunt deil afrit 15 A2)
Misschien weer een tussenstop bij de Mac bij Huis ter Heide (afrit 3 A28)?

Iemand intresse of andere suggesties?
Avatar
Door daanrsv
#135722
Je ziet het wel weer, de jonge honden spreken weer af bij de Mc Donalds,  vroeger spraken wij af bij de lange linker doordraaier bij de dikke boom.

Moet helaas werken. Maar jullie veel plezier, en let op je snelheid, ze staan er gegarandeerd.... :police: :police:
Avatar
Door jackske
#135751
[quote="daanrsv"]
vroeger spraken wij af bij de lange linker doordraaier bij de dikke boom.
[/quote]

Daar moet je zorgen dat je rijdt, en niet stilstaan ;D

Maar geen geintresseerden verder?
Avatar
Door rolf
#135927
nieuws van Assen, van de reporter van de club ;D.

Zijn verhaal in het kort:
Gisteren bezig geweest met keuring van de wedstrijdmachines, racetruck van edwards rijdt 300 meter voor de ingang van het circuit de sloot in >:D.
Jerry vd Bunt gesproken en wil graag een interview doen voor ons clubblad, hij vervangt Danny Webb die heeft zijn sleutelbeen gebroken.


Direct iemand van de redactie opgetrommeld en zaterdag a.s. reist deze af om in de paddock een interview te doen.

Arius :ok: geregeld
Avatar
Door Gertjan
#135942
Toegang tot de paddock zaterdag lijkt niet te lukken heb ik vanmorgen begrepen, dus zal dat interview op een later moment moeten plaatsvinden, helaas  :(
Avatar
Door robz
#135944
[quote="Gertjan"]
Toegang tot de paddock zaterdag lijkt niet te lukken heb ik vanmorgen begrepen, dus zal dat interview op een later moment moeten plaatsvinden, helaas  :(
[/quote]

wordt tijd dat de redactie eens een paar officieel uitziende perspassen maakt en officieel om accreditatie vraagt!!  met grote mond moet je toch een end komen?  vooral als het team meewerkt......  toch?  :angel: :D
Avatar
Door Gertjan
#135955
[quote="robz"]
ik loop daar toevallig ook rond zaterdag, schijnt ook een rondje paddock inbegrepen te zitten......  iets combineren?
[/quote]

Even Arius bellen, die heeft de contacten ter plaatse
Avatar
Door rsvfrank
#136020
[quote="robz"]
ik loop daar toevallig ook rond zaterdag, schijnt ook een rondje paddock inbegrepen te zitten......  iets combineren?
[/quote]

Heb je ook kaarten van de graaf/exact? daar ben ik  Zaterdag te vinden, :kwijl: :kwijl: :kwijl:
Avatar
Door robz
#136044
[quote="rsvfrank"]
[quote="robz"]
ik loop daar toevallig ook rond zaterdag, schijnt ook een rondje paddock inbegrepen te zitten......  iets combineren?
[/quote]

Heb je ook kaarten van de graaf/exact? daar ben ik  Zaterdag te vinden, :kwijl: :kwijl: :kwijl:
[/quote]

klinkt goed...
ik heb eerlijk gezegd geen idee waar ik precies zit want ik wordt uitgenodigd. volgens mij loopt het via bmw motorrad. er werd me nl gevraagd zaterdag een beetje positief te doen over bmw....  :angel: ;D >:D
wisten jullie trouwens dat die hele leuke motorfietsen maken?? :bad: :bad: 8)
Avatar
Door Melanie.
#136067
nu al wakker voor de kwalificaties, over een  half uurtje mag ik nog 2 uur in het koekblik knorren....  :sorry:
maar dan even wachten en dan erg genieten!  :kwijl:
Avatar
Door Sjaakie
#136073
[quote="Melanie."]
nu al wakker voor de kwalificaties, over een  half uurtje mag ik nog 2 uur in het koekblik knorren....  :sorry:
maar dan even wachten en dan erg genieten!  :kwijl:
[/quote]

Zie jullie straks wel  :bye: :bye:
Avatar
Door Sjaakie
#136074
[quote="rolf"]
nee toch gaan jullie gezamenlijk vandaag, nou veel plezier ik moet nog werken :-\
[/quote]

Niet klagen Rolfo, ik heb je gisteren aangeboden om mee te gaan  :yes: :yes:
Avatar
Door Sjaakie
#136077
[quote="Dikke Miel"]
Wij staan 06:45 bij pomp Nijkerk.

Rick & Chantal.
[/quote]

Wij rijden om 7.15 weg van huis en ontmoeten Reinier op de afrit Harderwijk. Dan tanken bij Staphorst naast de snelweg ri. voormalig Safe.
Avatar
Door rsvfrank
#136082
[quote="robz"]
[quote="rsvfrank"]
[quote="robz"]
ik loop daar toevallig ook rond zaterdag, schijnt ook een rondje paddock inbegrepen te zitten......  iets combineren?
[/quote]

Heb je ook kaarten van de graaf/exact? daar ben ik  Zaterdag te vinden, :kwijl: :kwijl: :kwijl:
[/quote]

klinkt goed...
ik heb eerlijk gezegd geen idee waar ik precies zit want ik wordt uitgenodigd. volgens mij loopt het via bmw motorrad. er werd me nl gevraagd zaterdag een beetje positief te doen over bmw....  :angel: ;D >:D
wisten jullie trouwens dat die hele leuke motorfietsen maken?? :bad: :bad: 8)
[/quote]

:rotfl2: :rotfl2:  :gaga: :gaga: :lazy: :lazy:

Word ook betalend lid van de ARA!