ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Is er belang voor een informatieavond bij Waypoint?

Ja
32
86%
Nee
5
14%
#134132
Hallo Hallo,

Zoals de meesten wel weten help ik de evenementencommissie beetje met het organiseren
van dingen af en toe  :gaga:
Nou wou ik graag weten of er belang was voor een geheel verzorgde avond bij Waypoint met
presentatie e.d. van het winter in November :friends:

Ik heb nu contact met een persoon van Waypoint namelijk en het leek mij wel een leuke avondje  :friends:
Voor zowel de GPS rijders als de mensen die nog twijfelen over de aankoop van een GPS  :friends:

Naast een presentatie avondje is het natuurlijk ook weer een avondje om elkaar weer us te zien en ff bij te praten  :friends:

Ik hoor jullie reacties graag  :yes:

Groeten,

Jelmer

P.S. Als je stemt, reageer dan ook ff  :friends:
Laatst gewijzigd door rolf op 16 sep 2008, 18:04, 1 keer totaal gewijzigd.
#134135
Ohja, ik stem ja  ;D Ookal heb ik al een tijdje een Garmin lijkt me gezellig en leuk  :friends:
#134150
waar is je reactie in 1 keer gebleven jan  ???
#134311
[quote="Mille Merckel"]
Als het inderdaad educatief is, heb ik zeker interesse. Maar meestal word zoiets in een weekend gepland en dan moet ik werken. Ik wacht het gewoon af.


[/quote]

Laten we het gewoon bij jou organiseren, is ook niet zo ver weg ;D
Ik ben er onder voorbehoud ook bij :ok:
#134337
[quote="eifeljoep"]
[quote="Mille Merckel"]
Als het inderdaad educatief is, heb ik zeker interesse. Maar meestal word zoiets in een weekend gepland en dan moet ik werken. Ik wacht het gewoon af.


[/quote]

Laten we het gewoon bij jou organiseren, is ook niet zo ver weg ;D
Ik ben er onder voorbehoud ook bij :ok:

[/quote]

Om even het duidelijk te houden, het zal bij waypoint plaats vinden  :yes:
Als ik het zo zie is er opzich wel animo voor, dus waarschijnlijk ga ik binnenkort een datum prikken  :friends:
#134351
[quote="motorbeer"]
Er valt altijd wat te leren. Als het nu in de vestiging in Moordrecht is is het voor mij dicht bij.

Anne
[/quote]

oehja, is ook zo er zijn 2 vestigingen... moetk ff navragen  ::)
Door Klaas
#134381
[quote="eifeljoep"]
[quote="Mille Merckel"]
Als het inderdaad educatief is, heb ik zeker interesse. Maar meestal word zoiets in een weekend gepland en dan moet ik werken. Ik wacht het gewoon af.


[/quote]

Laten we het gewoon bij jou organiseren, is ook niet zo ver weg ;D
Ik ben er onder voorbehoud ook bij :ok:

[/quote]

Goed idee, plan het aan de vooravond van het clubweekend.
#134398
[quote="Dikke Miel"]
Goed plan,

Het liefst in Moordrecht wat mij betreft, maar ik kom sowieso.

Rick.
[/quote]

Ik zal zien wat mogelijk is, ze doen het altijd op 1 van de 2 locaties bij hun, nu weet ik zogauw ff niet welke  ::)
#134478
[quote="G Factory"]
Ik heb ook interesse, gister een garmin zumo 550 gekocht.

Gerard
[/quote]

He he, hij word eens wijs. :gaga: :gaga: Gefeliciteerd, hoef je tenminste niet meer achter mij aan te rijden. Weet je tenminste waarom ik die gebaren maak onderweg als er wat moois aan komt

Word ook betalend lid van de ARA!