ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#133907
Hallo iedereen  :bye:

De eerste foto's van diegenen die bij de clubwand op de foto zijn gekomen bij de motor
van paul (speentje) en met een pitsbabe staan online  :ok:

Ze zijn hier te vinden:
http://www.aprilia-riders.nl/forum/inde ... ery;cat=46

Wil je de foto in betere kwaliteit? Mail dan de fotocode even door naar agenda@aprilia-riders.nl

Dit zijn de foto's van 1 fotograaf, dus kan zijn dat je er nog niet tussen staat.  :friends:
#133915
Afbeelding

Wie is die lelijke vent met die mooie meiden
#133918
Afbeelding

En die moeten ons vertegenwoordigen, zooitje ongeregeld
#133933
[quote="Silke"]
Hallo mannen...waar waren de pitskaters ??? Kon niet op de foto  :'( miste iemand die de paraplu vast hield  :help:...jandetimmerman was te verleggen om een keer met een echte "doos" op de foto te kunnen... :crazy: :crazy: :crazy: ;D ;D ;D :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:
[/quote]Als ik met jouw op de foto was gegaan dan was alle aandacht op mij gericht :yes: :yes: :yes:en dat vondt ik sneu voor jou :crazy: :crazy: :crazy: ;D ;D ;D :bye: :bye: :bye:
#133937
[quote="jandetimmerman"]
[quote="Silke"]
Hallo mannen...waar waren de pitskaters ??? Kon niet op de foto  :'( miste iemand die de paraplu vast hield  :help:...jandetimmerman was te verleggen om een keer met een echte "doos" op de foto te kunnen... :crazy: :crazy: :crazy: ;D ;D ;D :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:
[/quote]Als ik met jouw op de foto was gegaan dan was alle aandacht op mij gericht :yes: :yes: :yes:en dat vondt ik sneu voor jou :crazy: :crazy: :crazy: ;D ;D ;D :bye: :bye: :bye:
[/quote]

Afbeelding

Ik mot spugen
#133951
[quote="Sjaakie"]
[quote="jandetimmerman"]
[quote="Silke"]
Hallo mannen...waar waren de pitskaters ??? Kon niet op de foto  :'( miste iemand die de paraplu vast hield  :help:...jandetimmerman was te verleggen om een keer met een echte "doos" op de foto te kunnen... :crazy: :crazy: :crazy: ;D ;D ;D :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:
[/quote]Als ik met jouw op de foto was gegaan dan was alle aandacht op mij gericht :yes: :yes: :yes:en dat vondt ik sneu voor jou :crazy: :crazy: :crazy: ;D ;D ;D :bye: :bye: :bye:
[/quote]

Afbeelding

Ik mot spugen
[/quote]


Helemaal goed.... :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2:
#133985
[quote="rolf"]
leuke foto's :ok:

rolf
[/quote]

En dan te bedenken dat dat stiekum klein beetje dankzij jou is rolf  :angel:
Want sinds die MotorNewz beurs dat we jou ff kwamen bezoeken, hebk contact met wieteke  :rotfl2:  :crazy:
#133989
[quote="rolf"]
tja  :man_in_love:.

waarom staan deze foto's eigenlijk niet in een openbare fotomap ???

rolf
[/quote]

hoe bedoel je  ??? een mijnalbum ofzoiets? Die hebk namelijk niet  :-\
#133993
[quote="Big Chris"]
[quote="rolf"]
tja  :man_in_love:.

waarom staan deze foto's eigenlijk niet in een openbare fotomap ???

rolf
[/quote]

Hier zijn de dames:

[/quote]

Chris! Die zouden we voor ons zelf houden  :rtfm:  :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2:
#133997
[quote="Big Chris"]
Nee, dat is die ene die zo in je mailbox gaat landen...    :friends:
[/quote]

Ik mistte er inderdaad al 1 ja  ;D :wobblesign:

[quote="zeeslot"]
[quote="Big Chris"]
Nee, dat is die ene die zo in je mailbox gaat landen...    :friends:
[/quote] >:(
ehj en wij dan?
[/quote]

Sorry slotje, das iets tussen opdrachtgever en werknemer  ;D
#133999
[quote="2 Fast 2 See"]
[quote="rolf"]
tja  :man_in_love:.

waarom staan deze foto's eigenlijk niet in een openbare fotomap ???

rolf
[/quote]

hoe bedoel je  ??? een mijnalbum ofzoiets? Die hebk namelijk niet  :-\
[/quote]

Ikke wel, als je ze wilt plaatsen kan dat geregeld worden "no problem"

Ab
#134000
wat is er mis met deze manier dan  ???
#134008
[quote="2 Fast 2 See"]
wat is er mis met deze manier dan  ???
[/quote]

niks mis mee maar ga maar eens naar het fotoalbum, zoek onder bijvoorbeeld evenementen 2008, waar staan dan de foto's ???

Alleen jou linkje werkt, maar in het fotoalbum kan ik ze niet vinden, dus waarschijnlijk als verborgen bestand. ;)

grtjs rolf
#134014
[quote="rolf"]
[quote="2 Fast 2 See"]
wat is er mis met deze manier dan  ???
[/quote]

niks mis mee maar ga maar eens naar het fotoalbum, zoek onder bijvoorbeeld evenementen 2008, waar staan dan de foto's ???

Alleen jou linkje werkt, maar in het fotoalbum kan ik ze niet vinden, dus waarschijnlijk als verborgen bestand. ;)

grtjs rolf
[/quote]nee rolf,

is gewoon zichtbaar. boven de foto's die al geupload waren (van ab en silke) staat de map. Kijk maar goed ;)

Word ook betalend lid van de ARA!