ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door black bee
#133542
hallo mede clubgenoten,
de rubberbutt zit eraan te komen en ik weet dat er meer zijn die hiervoor een behoorlijk stuk moeten
rijden om er te komen , nu vertrek ik zelf donderdagmiddag richting heerlen vanuit alkmaar.
zijn er meer mensen die samen willen oprijden maakt het toch altijd een stuk gezelliger  :friends: kunnen
we samen verdwalen  ;D

gr
stefan  :lazy: :help:
Door herman
#133680
Ja wij komen uit Duiven (arnhem) maar a.s vrijdag komt mijn motormaatje terug van vakantie doe ik even
overleggen, maar het zou dan Donderdagavond worden ik denk rond 18.00 uur b.v.b parkeerplaats Gelredome

Je hoort nog van hoe of wat.

Gr Herman
#133779
Denk van wel, je had vroeger nog een "oude Lucht" langs de weg naar Nijmegen, maar langs de A2 komt het beste uit denk ik...

samenvoegen van twee groepen?  op A2 onder Eindhoven eerste pomp en/of het anker na afrit 46 Roosteren?
als daar animo voor is knobbel ik de tijden even uit....

Peter  :bye:
Door Streetfighter
#133794
[quote="herman"]
Ja wij komen uit Duiven (arnhem) maar a.s vrijdag komt mijn motormaatje terug van vakantie doe ik even
overleggen, maar het zou dan Donderdagavond worden ik denk rond 18.00 uur b.v.b parkeerplaats Gelredome

Je hoort nog van hoe of wat.

Gr Herman
[/quote]

OK, Herman, hoor graag

Reco
Door Streetfighter
#133797
[quote="TuonoPeet"]
Denk van wel, je had vroeger nog een "oude Lucht" langs de weg naar Nijmegen, maar langs de A2 komt het beste uit denk ik...

samenvoegen van twee groepen?   op A2 onder Eindhoven eerste pomp en/of het anker na afrit 46 Roosteren?
als daar animo voor is knobbel ik de tijden even uit....

Peter  :bye:
[/quote]

Wij komen pas op knooppunt Kerensheide op de A2, dat is 38 km voor Heerlen. Ik weet niet of dat zin heeft  ::)

Reco
#135146
[quote="Gerrit"]
18.00 uur de Lucht lijkt me een goed plan. Tot dan!
[/quote]

Hmm, dat is voor mij wat te vroeg, dan sta ik nog in de file bij Zaltbommel denk ik haha (ben herkenbaar op Aprilia-riders sticker op m´n Volvootje). Ik kom wat later aan in Heerlen denk ik.

Tombaaa
Avatar
Door Sjaakie
#135155
[quote="Tomba la bomba"]
[quote="Gerrit"]
18.00 uur de Lucht lijkt me een goed plan. Tot dan!
[/quote]

Hmm, dat is voor mij wat te vroeg, dan sta ik nog in de file bij Zaltbommel denk ik haha (ben herkenbaar op Aprilia-riders sticker op m´n Volvootje). Ik kom wat later aan in Heerlen denk ik.

Tombaaa


[/quote]

Moet je eerder weg gaan  :bye: :bye:
Avatar
Door Sjaakie
#135156
[quote="eifeljoep"]
Ik wacht op jullie bij het tankstation tegenover Maurice ;D
[/quote]

Moet je wel vroeg weg zeker  :lazy: :lazy:
Avatar
Door Sjaakie
#135157
Wij (Rick, Anne en ikke) rijden om 11.30 uur weg bij MotoStrada. Tot vanavond en goede reis iedereen.  :bye: :bye:
Avatar
Door robz
#135173
[quote="Klaas"]
Ik vertrek pas morgenvroeg.met de bus en de motor erin. :-X
[/quote]


bel je ( en evt ook anderen die vanavond niet redden oftewel de laffe 500 rijders.. >:D ;D)  nog FF je sponsortotaal door naar Heerlen?  Kunnen we vanavond een subtotaal presenteren!

thx rob
Door Mieltje
#135184
Ik probeer ook om 18.00 bij de lucht te zijn,...maar gezien mijn breedte (1 meter) zal het lastig worden tussen de koekblikken door :wobblesign: :wobblesign:

Anders tot laterrrrzzz...

Reinier

ps Anne heb ik met mijn koekblik in Cothen nog even "klemgereden"... :friends:.
Hoe groot is de kans dat je iemand tegenkomt zonder afspraak,hahaa

Word ook betalend lid van de ARA!