ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door Sjaakie
#133507
Beste leden van de A.R.A. en leden van het A.R.A. forum

Hierbij wil ik jullie allemaal hartelijk danken voor jullie bezoek op het jubileumfeest. Mede dank zij jullie bezoek en het uitstekende weer kunnen we terug kijken op een zeer geslaagd feest.
Zonder jullie was het zeker niet mogelijk geweest om de beloofde minimale € 1.000,-- aan het McDonald’s kinderfonds te schenken. Hierdoor worden wij (als club) nu vereeuwigd op de entree van het nieuw te bouwen kinderhuis in Amsterdam d.m.v. een tegel op de boulevard van het kinderhuis.

In het bijzonder wil ik de directie en de medewerkers van de Daaf Gelukschool bedanken voor het beschikbaar stellen van de accomodatie.

En natuurlijk de bijna jongste telg van de A.R.A. familie.  Jelmer (2 Fast 2 See), hier heb ik verschrikkelijk veel steun aan gehad in de afgelopen maanden. Tevens bedank ik het bestuur voor hun bijdrage, zowel financieel als geestelijk.

Nogmaals bedankt iedereen en op naar de volgende 10 jaar.

Henk van Laar (Sjaakie)


Afbeelding
Door 2 Fast 2 See
#133508
[quote="Sjaakie"]
Beste leden van de A.R.A. en leden van het A.R.A. forum

Hierbij wil ik jullie allemaal hartelijk danken voor jullie bezoek op het jubileumfeest. Mede dank zij jullie bezoek en het uitstekende weer kunnen we terug kijken op een zeer geslaagd feest.
Zonder jullie was het zeker niet mogelijk geweest om de beloofde minimale € 1.000,-- aan het McDonald’s kinderfonds te schenken. Hierdoor worden wij (als club) nu vereeuwigd op de entree van het nieuw te bouwen kinderhuis in Amsterdam d.m.v. een tegel op de boulevard van het kinderhuis.

In het bijzonder wil ik de directie en de medewerkers van de Daaf Gelukschool bedanken voor het beschikbaar stellen van de accomodatie.

En natuurlijk de bijna jongste telg van de A.R.A. familie.  Jelmer (2 Fast 2 See), hier heb ik verschrikkelijk veel steun aan gehad in de afgelopen maanden. Tevens bedank ik het bestuur voor hun bijdrage, zowel financieel als geestelijk.

Nogmaals bedankt iedereen en op naar de volgende 10 jaar.

Henk van Laar (Sjaakie)


Afbeelding

[/quote]

En JIJ ook bedankt henk, samen hebben we een mooi feest neergezet al zeg ik het zelf  ;D :yahoo:
Op een gegeven moment waren we bijna dagelijks aant bellen  :rotfl2: niet best  :gaga:

Was erg gezellig om het met je te organiseren  :friends: Hé Ouwe  :crazy:
Door Timfiz
#133509
Ik word hier een beetje emotioneel van.  :'( :'( :'(

Ik heb Jelmer regelmatig gesproken tijdens het regelen van zaken voor het feest en hij was er echt contact mee bezig. Dat krijg je he als je ongeduldig bent.  :rotfl2:

Ik ben dan wel niet geweest, maar zag er super en zeer professioneel uit. Jammer dat de echt showbike ontbrak  :man_in_love: :wobblesign:

:sorry:

Tot snel  :bye:
Avatar
Door Silke
#133526
Echt complimenten...was helemaal top...julllie bedankt voor een geweldige dag  :friends: :worship:
Door ApriliaMan
#133536
Ook van mijn kant nog een keer: het was een zeer geslaagd clubwaardig evenement ........ en daar kunnen andere motorclubs jaloers op zijn.  :ok: 
Door cwalker
#133579
volgens mij hebben jullie twee dit allemaal gewoon gedaan alleen om ff 'privé' dat kiekje met de 2 missen te kunnen laten nemen... hé?? NOU???  ;D ;D ;D

GRAPJE natuurlijk mannen..  :angel: :angel:  nogmaals proficiat en hartelijk dank voor de prachtige en vlekkeloze organisatie.

en over die paar enkelingen die niet komen opdagen zijn: geen zorgen over maken jongens, want zij hadden ongelijk, toch?  :friends:
was een evenement om nog lang over na te praten! en volgende keer minstens even goed en groots! verwacht niets anders van jullie.  :kwijl:

:ok: :ok: :ok:
Door 2 Fast 2 See
#133603
[quote="cwalker"]
volgens mij hebben jullie twee dit allemaal gewoon gedaan alleen om ff 'privé' dat kiekje met de 2 missen te kunnen laten nemen... hé?? NOU???  ;D ;D ;D

GRAPJE natuurlijk mannen..  :angel: :angel:  nogmaals proficiat en hartelijk dank voor de prachtige en vlekkeloze organisatie.

en over die paar enkelingen die niet komen opdagen zijn: geen zorgen over maken jongens, want zij hadden ongelijk, toch?  :friends:
was een evenement om nog lang over na te praten! en volgende keer minstens even goed en groots! verwacht niets anders van jullie.  :kwijl:

:ok: :ok: :ok:
[/quote]

Lekker omslachtig... ik ken ze zelf, en dan gaak ze regelen om in Haarlem met ze op de foto te gaan  :gaga: :rotfl2: :rotfl2:
Dan hadk het wel thuis gedaan  ;) ;D ;D ;D ;D ;D ;D  :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2:

haha, thnx  :worship:  :friends:
Door Gert-Jan Tuono
#133627
Ha Ha, Het grote bedank topic  ;D ;D Maar daar is ook wel reden voor  :friends: :friends: Henk en Jelmer niet ons bedanken, maar jullie bedankt voor het mogelijk maken van zo'n waanzinnige dag  :ok: :ok: :ok:

Van daar nogmaals  :friends: :man_in_love: :victory: todat jullie er helemaal verlegen van worden  :o :o Zal bij Henk wel even duren  ;D :angel: ;D :laugh:

Groeten,  :bye:
Gert-Jan Tuono
Avatar
Door Silke
#133628
Henk nog bedankt voor het lenen van de zwarte stift... :friends:...werd een beetje gek van de opmerkingen over mijn Ducati heuptas  :gaga:  :rotfl2:
Avatar
Door Drexarr
#133645
  :worship:Beste organisatoren  :worship:: JULLIE bedankt!  :worship:

Was top! 11-jarig jubileum is ook wel het vieren waard, dunkt mij.

Had een beeeetje medelijden met de omwonenden van de Gelukschool op hun zonnige zondagochtendje...
Door 2 Fast 2 See
#133658
[quote="Drexarr"]
   :worship:Beste organisatoren   :worship:: JULLIE bedankt!   :worship:

Was top! 11-jarig jubileum is ook wel het vieren waard, dunkt mij.

Had een beeeetje medelijden met de omwonenden van de Gelukschool op hun zonnige zondagochtendje...
[/quote]

Volgens mij kwamen er ook verscheidene omwonenden een kijkje nemen  :ok:
En we hadden een vergunning  :yes: En ik vind zelf eigenlijk dat iedereen zicht zeer netjes heeft gedragen  :ok:
En met geluidsoverlast viel het ook wel mee  :friends: Dus ook voor iedereen een  :ok: dat jullie je niet misdragen
hebben met jullie motoren  :crazy: :crazy:

Word ook betalend lid van de ARA!