ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Door Tuonories
#133330
Hallo allemaal,

Het was toppie vandaag goed geregeld allemaal  :yahoo:

Heb geen spijt dat ik me opgegeven heb als lid..

Chapeau voor de mensen die het allemaal geregeld hebben super

Groeten Richard  ;D
Avatar
Door rolf
#133334
ja inderdaad het was een superdag en een geweldige drukte. Super al dat aprilia volk.

Ik wil jelmer en henk even in het zonnetje zetten, deze twee hebben geweldig werk verricht.

grtjs rolf

ps. ben benieuwd naar de foto's en filmpje
Door ApriliaMan
#133339
Ik hoopte stiekum op een geweldige mooie dag .......... en die is uitgekomen !

Organisatie bedankt. TOP DAG  :ok:

Veel bekende gezichten gezien en gesproken, met voldaan gevoel weer naar huis gegaan.
#133340
Ook ik heb genoten :yes:
Een ARA waardige dag :ok: Dank aan Henk en Jelmer voor het organiseren :worship:
@Eric, wil je een mapje "ARA Jubileum" maken?

Ook dank aan de weer goden, die mij alleen een NAT pak op de terugweg hebben bezorgd.
Leuk om veel bekenden weer eens te hebben gezien :friends:

Groet Ab
Avatar
Door arius
#133344
Hallo allemaal,

tja hier kan ik me alleen maar bij aansluiten :ok:, ik had ze al bedankt ,maar nogmaals een top georganiseerd jubileum feest daar hoord een bedankje bij,


grtjes arius
Avatar
Door robz
#133346
[quote="rolf"]
ja inderdaad het was een superdag en een geweldige drukte. Super al dat aprilia volk.

Ik wil jelmer en henk even in het zonnetje zetten, deze twee hebben geweldig werk verricht.

grtjs rolf

ps. ben benieuwd naar de foto's en filmpje
[/quote]

:stupid:

complimenten voor de inzet van jelmer , henk en alle vrijwilligers.  was gezellig!
#133349
Ook van mijn dochter Marielle en mij bedankt voor de geweldige organisatie. Henk en Jelmer en natuurlijk de rest van de crew,  helemaal top. Jammer dat we eerder wegmoesten.
Door zImage
#133356
[quote="Blijhoofd"]
HULDE HULDE HULDE aan iedereen die deze geweldige dag hebben gemaakt. Bedankt mannen!
[/quote]
:stupid:
Voor mij en 't vrouwtje de eerste keer. Was gezellie.
Was ook goed uitgekozen zo onder die grote bomen met dit warme weer  :ok:
#133358
En jaaaaaaa hoooooooor , ook zuid Limburg is weer thuis :yahoo:
Vandaag 460 km snelweg gereden,maar het was het waard,HULDE aan de organisatie,vrijwilligers en natuurlijk ook aan alle Aprilia-rijders.Tjonge tjonge,wat kunnen wij ons keurig gedragen(maar niet verder vertellen :secret:)
Op de terugweg nog een nat pak gehaald ,maar bij 28 graadjes was dat best lekker.Om 19.15 heb ik de nieuwe opener getest en hij voldoet :ok:

Groetsels en tot de 19e

                                    Jos
#133359
[quote="eifeljoep"]
En jaaaaaaa hoooooooor , ook zuid Limburg is weer thuis :yahoo:
Vandaag 460 km snelweg gereden,maar het was het waard,HULDE aan de organisatie,vrijwilligers en natuurlijk ook aan alle Aprilia-rijders.Tjonge tjonge,wat kunnen wij ons keurig gedragen(maar niet verder vertellen :secret:)
Op de terugweg nog een nat pak gehaald ,maar bij 28 graadjes was dat best lekker.Om 19.15 heb ik de nieuwe opener getest en hij voldoet :ok:

Groetsels en tot de 19e

                                    Jos
[/quote]Bier met vlaai Jos  ??? ??? ??? :crazy: :crazy: :crazy: :bye: :bye: :bye:
#133360
Wat een top dag!! Zoveel enthousiasme en de lol was bij een ieder van het gezicht af te lezen. We boften naatuurlijk ook waanzinnig met het weer  :yes:

Henk en Jelmer hebben fantastisch werk geleverd  :ok: En alle andere vrijwilligers en organisaties die dit allemaal mogelijk hebben gemaakt: Mijn dank is groot  :ok:

Ik heb een hoop mensen hard zien werken en alhoewel het tegen me principes is, stiekem toch 2 noemen: Team Maurice voor alle catering en Edgar van HK: die mensen hebben vandaag echt de benen onder hun lijf weggelopen.

Super!!!!!

Wat sfeerimpressies:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

:bye: erik
Avatar
Door rolf
#133361
heel eric, inderdaad edgar, daan en maurice hebben zeer hard gewerkt.

Maare vertel eens die laatste foto, wie zijn die pistdames op de voorgrond ;D

grtjs rolf


ps. eric jij absoluut ook bedankt om de school beschikbaar te stellen :ok:
Avatar
Door breed
#133375
Hulde voor de organisatoren  :ok:

Goeie sfeer, lekker druk, hoop mensen gesproken, leuke standjes, goeie lokatie.
@Rolf: bedankt voor de extra karakatuur briefje, m'n meiden staan er top op! En bedank Elsbeth voor de stickers en de ballonnen.
@Erik: jammer dat je meiden later kwamen zoals op de foto te zien.

Jack
Avatar
Door rolf
#133376
even speciaal aan peter, je moet de groeten hebben van Kees van der Starre hij vond het jammer dat je er vandaag niet bij was maar vertelde wel een mooi verhaal over een bezoek aan je ;)
Door Streetfighter
#133382
Ook vanuit Fryslan alle lof voor de organisators. We hebben genoten van dit perfect geregelde jubileumfeest !!
De vering staat weer lekker dank zij Edgar, wat heeft die gozer gewerkt vandaag ! En niet te vergeten team Maurice en de DJ. Geweldig "zooitje"  :kwijl:

Reco
#133384
Het was een super geslaagd feest, zeer de moeite waard om helemaal vanuit Limburg met de auto te komen :victory:
Veel bekenden gezien en gesproken.

Top georganiseerd :ok:

John en Jolanda
Avatar
Door Silke
#133386
de "oudste en de jongste" jullie hebben het top gedaan  :ok: en ik, hoe kan het ook anders...ik heb de achterremschijf te pakken van QMS  :rotfl2: had zo moeten zijn  :yahoo: gaat er heel gauw op net zoals een nieuw "dekseltje" van mijn "kofferbak"...nam vliegles op de snelweg en dankzij Johan en Harrie van Til kon ik hem enigzins beschadigd er weer op zetten... :friends: Toppie...was echt helemaal te gek....  :yahoo:
Avatar
Door Gerrit
#133387
Heren van de organisatie en dan met name Henk en Jelmer. Het was perfect geregeld en het was beregezellig! Bedankt aan alle deelnemers en zeker aan de standhouders. Hulde!!

Groeten,

Gerrit
Door Miccie
#133394
Ook vanuit den bosch........grote dank aan iedereen die al genoemd is ! tevens ook aan StarTwin welke de dorsoduro aan me uit durfde te lenen  :angel:

was echt een top dag ! hebben alleen op de terugweg echt de meest verschrikkelijke bui EVER op mijn donder gehad.........ik sopte gewoon in mijn laarzen.......





p.s. was er een notaris bij die trekking ?> vondt dat sommige (niet nader te noemen mensen) met wel erg veel prijzen naar huis zijn gegaan  >:D
Laatst gewijzigd door Miccie op 8 jun 2008, 22:30, 1 keer totaal gewijzigd.

Word ook betalend lid van de ARA!