ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Door Tuonories
#133476
[quote="petur77"]
Vertrek Q8 Capelle a/d IJssel

Wie zijn er allemaal vertokken uit capelle bij de Q8 (zie foto)???????
weten we gelijk hoe we op het forum heten !!
Ik vond het een geslaagde dag lekker weer,en mijn vering is weer goed afgesteld :ok:

Tot snel groeten Peter

[/quote]

Ikke was er ook bij met een tuono op de foto staat ik links achteraan met mijn rug naar de lens (wit zwart grijze leren jas) :yahoo:

Groeten richard
Avatar
Door bmack
#133477
[quote="Vincent"]
[quote="Melanie."]
[quote="bmack"]
tja wat kan ik nog zeggen vond het een top dag was bere gezellig eindelijk een beetje de mensen ontmoet die bij de namen op het forum horen en melanie je staat mooi op de foto hoor hahaha iedereen die dit heeft georganiseerd bedankt jullie hebben top werk geleverd alles was tot in de puntjes geregeld eten drinken en nog een kadootje toe en super prijzen jamer dat ik niets heb gewonnen hahaha was nog wel met de auto :rtfm: nou ik ben blij dat ik lid ben geworden groetjes allemaal en tot de volgende keer  :ok: :ok: :ok: :ok: :kwijl: :kwijl:
[/quote]

:wobblesign: :help:
[/quote]Foto's wel ff bij de post voegen he  :rtfm: nou maak je ons allemaal nieuwsgierig.
[/quote]de fotos staan bij leonsnek op zijn toestel dus ff vraagen of leon tijd heeft ze te plaatsen dus bij deze leon fotos :kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl:
#133483
[quote="motorbeer"]
Het was fantastischhhhhhhh.

Welk jubileum gaan we volgend jaar vieren????

Anne
[/quote]

Je bent niet de eerste die dat zegt  :wobblesign:

Er waren al veel die zeiden, wanneer is het volgend jaar  ::)
of de 12 1/2 komt ookal in d ebuurt enoz  :rotfl2:
Avatar
Door robz
#133484
[quote="Bitaktus_Snellus"]
ik was er niet bij betrokken!! Jij vroeg me ervoor.... maar vervolgens mag ik niks controleren. Foei Jelmer!  :rtfm:
[/quote]
wellicht was hij geschrokken van het tarief???  :angel: ;D


[quote="Bitaktus_Snellus"]
Verder puik geregeld!!

Mijn milletje maakte 112 db  ;D ;D ... met db-killer bleven daar 101 van over.  :kwijl:
[/quote]

hmm kwam met pegaso met open akra's niet verder dan 92Db. Volgens type goedkeuring wordt er gemeten bij 2600 toeren....  dan valt het dus nogwel mee, terwijl ik er echt niet mee rond durf te rijden!  maakt zelfs meer herrie dan de sp's ooit op mijn RSV.... ::)

ik weet in ieder geval wat ik tegen de agent moet zeggen bij een evt controle....... 8)
#133494
[quote="r1ckie"]
[quote="petur77"]
Vertrek Q8 Capelle a/d IJssel

ik reed mee en ik rij op de Shiver. Aangezien er maar 1tje tussen staat weet je wel wie ik ben.  :ok: Mooie foto trouwens  :victory:

Wie zijn er allemaal vertokken uit capelle bij de Q8 (zie foto)???????
weten we gelijk hoe we op het forum heten !!
Ik vond het een geslaagde dag lekker weer,en mijn vering is weer goed afgesteld :ok:

Tot snel groeten Peter

[/quote]
[/quote]

Ik was er ook bij, met de mille R uit 2000 :tease:
Door Nald
#133516
[quote="petur77"]
Vertrek Q8 Capelle a/d IJssel

Wie zijn er allemaal vertokken uit capelle bij de Q8 (zie foto)???????
weten we gelijk hoe we op het forum heten !!
Ik vond het een geslaagde dag lekker weer,en mijn vering is weer goed afgesteld :ok:

Tot snel groeten Peter

[/quote]

Ik was er ook. Zilveren RSV uit 2004. Was de langste van de groep  :yes:

Organisatie bedankt  :ok:
#133544
Aan de foto's te zien was het een geslaagde dag. Sorry dat ik er helaas niet bij kon zijn. Blijft het grote nadeel van de horeca.....En jelmer wat glimt ie mooi, als een zwart kalf in de maanenschijn!!!
#133546
[quote="daanrsv"]
Aan de foto's te zien was het een geslaagde dag. Sorry dat ik er helaas niet bij kon zijn. Blijft het grote nadeel van de horeca.....En jelmer wat glimt ie mooi, als een zwart kalf in de maanenschijn!!!
[/quote]

thnxxxx  :yahoo: Begin nu beetje te wennen aan de gas reactie van de motor , zowel bij het open als dichtdraaien  :wobblesign:
Avatar
Door Silke
#133555
[quote="rsv mille evo"]
Ik wel, top foto's  :ok: :ok: , en Silke, jij hebt toch een berik pak?, waar heb je die gekocht?  :bye:
[/quote]


:yahoo: foto's heb ik geplaatst en Berik-pak bij Motoport Leek gekocht voor een kleine 700 euro, moet ik nog laten vermaken, heb een mannenmaat 48...te groot voor mij... :(
#133557
[quote="Silke"]
[quote="rsv mille evo"]
Ik wel, top foto's  :ok: :ok: , en Silke, jij hebt toch een berik pak?, waar heb je die gekocht?  :bye:
[/quote]


:yahoo: foto's heb ik geplaatst en Berik-pak bij Motoport Leek gekocht voor een kleine 700 euro, moet ik nog laten vermaken, heb een mannenmaat 48...te groot voor mij... :(

[/quote]Mannenmaat ??? ??? ??? :crazy: :crazy: :crazy: :bye: :bye: :bye:
Avatar
Door Silke
#133558
[quote="jandetimmerman"]
[quote="Silke"]
[quote="rsv mille evo"]
Ik wel, top foto's  :ok: :ok: , en Silke, jij hebt toch een berik pak?, waar heb je die gekocht?  :bye:
[/quote]


:yahoo: foto's heb ik geplaatst en Berik-pak bij Motoport Leek gekocht voor een kleine 700 euro, moet ik nog laten vermaken, heb een mannenmaat 48...te groot voor mij... :(

[/quote]Mannenmaat ??? ??? ??? :crazy: :crazy: :crazy: :bye: :bye: :bye:
[/quote]

Ja Jan...heb een afwijkende maat...bij mij is niet alles maat 36  :crazy: :o 8) :secret:
#133559
[quote="Silke"]
[quote="jandetimmerman"]
[quote="Silke"]
[quote="rsv mille evo"]
Ik wel, top foto's  :ok: :ok: , en Silke, jij hebt toch een berik pak?, waar heb je die gekocht?  :bye:
[/quote]


:yahoo: foto's heb ik geplaatst en Berik-pak bij Motoport Leek gekocht voor een kleine 700 euro, moet ik nog laten vermaken, heb een mannenmaat 48...te groot voor mij... :(

[/quote]Mannenmaat ??? ??? ??? :crazy: :crazy: :crazy: :bye: :bye: :bye:
[/quote]

Ja Jan...heb een afwijkende maat...bij mij is niet alles maat 36  :crazy: :o 8) :secret:
[/quote]  :o :o :o :o :o :o :o
Door koekeroe
#133563
leuke dag zo
meneer Olivier van QMS had mijn blokkie meegenomen
bedankt daarvoor :yes: :worship: :worship: :worship:
hangt alweer in de sxv
moet alleen nog afgemaakt worden
eind van de week is die weer rijklaar :wobblesign: :tease:
Avatar
Door robz
#133568
waar aprilia stickers al niet toe leiden......

m'n boys hadden natuurlijk flink stickers gescoord, dus als eerste maar een grote aprilia sticker op de fiets van mama..... :angel: ;D

ging ongeveer 12 uur goed..... toen werd ie uit de tuin gepikt!!!!! :-\ :-\ :-\

met alle stickers in de zadeltassen........ :'( :'( :'(
Door cwalker
#133574
[quote="Silke"]
[quote="jandetimmerman"]
[quote="Silke"]
[quote="rsv mille evo"]
Ik wel, top foto's  :ok: :ok: , en Silke, jij hebt toch een berik pak?, waar heb je die gekocht?  :bye:
[/quote]


:yahoo: foto's heb ik geplaatst en Berik-pak bij Motoport Leek gekocht voor een kleine 700 euro, moet ik nog laten vermaken, heb een mannenmaat 48...te groot voor mij... :(

[/quote]Mannenmaat ??? ??? ??? :crazy: :crazy: :crazy: :bye: :bye: :bye:
[/quote]

Ja Jan...heb een afwijkende maat...bij mij is niet alles maat 36  :crazy: :o 8) :secret:
[/quote]

:rotfl2: :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2:

nope, vooral je maat 'gestoordheid' niet... zit je minstens aan 70.... bijna net zo hoog als ik...  :crazy: :crazy: :gaga: :tease:
Laatst gewijzigd door cwalker op 10 jun 2008, 00:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Door cwalker
#133575
[quote="koekeroe"]
leuke dag zo
meneer Olivier van QMS had mijn blokkie meegenomen
bedankt daarvoor :yes: :worship: :worship: :worship:
hangt alweer in de sxv
moet alleen nog afgemaakt worden
eind van de week is die weer rijklaar :wobblesign: :tease:
[/quote]

graag gedaan... maar niet vergeten hé....  inrijden!  >:D ;D ;D ;)

Word ook betalend lid van de ARA!