ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door Silke
#133584
[quote="cwalker"]
[quote="Silke"]
[quote="jandetimmerman"]
[quote="Silke"]
[quote="rsv mille evo"]
Ik wel, top foto's  :ok: :ok: , en Silke, jij hebt toch een berik pak?, waar heb je die gekocht?  :bye:
[/quote]


:yahoo: foto's heb ik geplaatst en Berik-pak bij Motoport Leek gekocht voor een kleine 700 euro, moet ik nog laten vermaken, heb een mannenmaat 48...te groot voor mij... :(

[/quote]Mannenmaat ??? ??? ??? :crazy: :crazy: :crazy: :bye: :bye: :bye:
[/quote]

Ja Jan...heb een afwijkende maat...bij mij is niet alles maat 36  :crazy: :o 8) :secret:
[/quote]

:rotfl2: :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2:

nope, vooral je maat 'gestoordeid' niet... zit je minstens aan 70.... bijna net zo hoog als ik...  :crazy: :crazy: :gaga: :tease:
[/quote]

Moet ook... :gaga: :gaga: :gaga: :crazy: :crazy: :crazy: :yahoo: :yahoo: :yahoo:
Avatar
Door robz
#133587
[quote="rolf"]
dus met aprilia stickers wordt de fiets meer waard begrijp ik, zonde zeg.

We hebben nog enkele stickers over, dus als de jongens nog wat willen.

rolf
[/quote]

ik houd me aanbevolen!  (leuke verassing)
#133591
[quote="robz"]
waar aprilia stickers al niet toe leiden......

m'n boys hadden natuurlijk flink stickers gescoord, dus als eerste maar een grote aprilia sticker op de fiets van mama..... :angel: ;D

ging ongeveer 12 uur goed..... toen werd ie uit de tuin gepikt!!!!! :-\ :-\ :-\

met alle stickers in de zadeltassen........ :'( :'( :'(
[/quote]

tjonge, tjonge.............gebeurd dat bij jullie ook?............nou ja good luck ermee.
Door Huertecilla
#133599
[quote="rolf"]We hebben nog enkele stickers over, dus als de jongens nog wat willen.[/quote]

Ik ga een rijverslagje schrijven over de Aprilia Climber voor het clubblad. Als je een twee ARA-stickers stuurt plak ik die op de betreffende motorfiets.

peter

p.s. doe er eentje bij voor Bor  :worship:
#133602
[quote="Mille Merckel"]
[quote="robz"]
waar aprilia stickers al niet toe leiden......

m'n boys hadden natuurlijk flink stickers gescoord, dus als eerste maar een grote aprilia sticker op de fiets van mama..... :angel: ;D

ging ongeveer 12 uur goed..... toen werd ie uit de tuin gepikt!!!!! :-\ :-\ :-\

met alle stickers in de zadeltassen........ :'( :'( :'(
[/quote]

tjonge, tjonge.............gebeurd dat bij jullie ook?............nou ja good luck ermee.
[/quote]

Het gebeurd zelfs in ons kleine dorpje dat er fietsen gewoon achterhuis weg gejat worden :-X :no:
Avatar
Door Silke
#133621
Ik ben toch zo blij met mijn remschijf van QMS :yahoo: :kwijl: en uitgerekent ik moet hem winnen  :rotfl2:
en uiteraard gelijk de ARA sticker er opgeplakt  :yes: met nog een andere leuke... ;D
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Avatar
Door Drexarr
#133644
[quote="petur77"]
Vertrek Q8 Capelle a/d IJssel

Wie zijn er allemaal vertokken uit capelle bij de Q8 (zie foto)???????
weten we gelijk hoe we op het forum heten !!
Ik vond het een geslaagde dag lekker weer,en mijn vering is weer goed afgesteld :ok:

Tot snel groeten Peter

[/quote]

Was ook in dat groepje. RSV uit 2003 zwartwitoranje met R-kontje. David dus. Eerste van het tweede groepje (toen we ff bij het stoplicht onderaan de A16 moesten wachten en ff moesten poken om de voorclub weer bij te halen)
Avatar
Door erikske
#134137
[quote="petur77"]
Vertrek Q8 Capelle a/d IJssel

Wie zijn er allemaal vertokken uit capelle bij de Q8 (zie foto)???????
weten we gelijk hoe we op het forum heten !!
Ik vond het een geslaagde dag lekker weer,en mijn vering is weer goed afgesteld :ok:

Tot snel groeten Peter

[/quote]

Erikske, of Erik in t echt :stupid:
op de zilvergrijze 2004 Tuono
Avatar
Door Bikeman
#134461
Regen...regen? Wij hebben alleen maar prachtig weer gehad. Idd leuk om bepaalde mensen weer te zien en weer nieuwe gezichten bij de forumnamen te zien. Heb nog een hele boel Falco rijders gesproken  :ok: .

En Olivier doe jij ff een beetje rustig aan want we willen nog wat langer van jou kunde en mooie Aprilia creaties genieten.

Het was voor mij een dikke 500 km rijden heen en weer naar Haarlem via makkum maar het was het cker waard. Jammer dat dyno bank er niet was maar ja het was er cker niet minder gezellig om.


Vincent
[/quote]

Geen regen !! Ik heb een bui gehad (zwarte lucht :-[ ) en ik was in 5 minuten zeik nat, maar gelukkig ben ik snel weer droog gewaaid ;D

Maar dat doet niet af aan de prima ARA dag :friends:

Ab

Word ook betalend lid van de ARA!