ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#134283
[quote="Sjaakie"]
Jullie houden wel van afwisseling dan  :bye: :bye:
[/quote]

jaloers ;)  een nieuw rondje doen we de volgende keer, wat spreken we af komt het donderdag 26 of woensdag 25 beter uit. Ik heb een vergadering in Utrecht op woensdag 25 juni.

grtjs rolf

lijstje:
rolf
remco
Kevin
#134703
[quote="rolf"]
[quote="Sjaakie"]
Jullie houden wel van afwisseling dan  :bye: :bye:
[/quote]

jaloers ;)  een nieuw rondje doen we de volgende keer, wat spreken we af komt het donderdag 26 of woensdag 25 beter uit. Ik heb een vergadering in Utrecht op woensdag 25 juni.

grtjs rolf

lijstje:
rolf
remco
Kevin
[/quote]
Ik kan beide data. Zullen we het op 26 juni, donderdag houden, komt onze navigator misschien het beste uit?
Door ylstra
#134919
Ik wil ook graag mee  :yes: :yes:
Helaas kan ik niet op donderdag 26 juni.
Diplomauitreiking op school, kan ik niet wegblijven he.
Als jullie woensdag 25 juni gaan kan ik wel.
Ik hoor het wel.

Gr.
Jelle
#135812
[quote="leonsnek"]
ff resume,manneh, is het donderdagavond, hoe laat, en waar precies, de mac bij spijkenisse? als het donderdag is...count me in,  :yahoo: cu there?
[/quote]
18.00 uur mac spijkenisse,
1) Blijhoofd
2) Leonsnek
#136019
we hebben lekker gereden, waar al die anderen waren :-\ :-\ volgende keer starten we in zevenhuizen. Dus zevenhuizen, oude verlaat, rotterdammers, waar verzamelen we. ;)

grtjs rolf

ps. plan voor een tourrit met hoog gehalte zoeken en nadenken ligt in de planning. >:D
#136420
waar precies is de afspraak?  :yes: onder voorbehoud, ik moet nog nwe motorolie en de achterrem ontluchten, dat gerubberbut ook......de kilometers vliegen.  :)

Peter
#137718
GEEN zwemlessen vanavond  :no: :no:
#139387
Heren,
het is alweer een tijdje stil rondom rotterdam. Laatste keer waren alleen Rolf en ondergetekende van de partij. Ook dit is alweer een tijdje geleden. De komende weken zal ik niet mee rijden ivm een wel verdiende ( :lazy:) vakantie  :bye:. Ik hoop dat jullie nog een beetje weer krijgen en toch nog wat ritjes eruit kunnen persen. Over 3 weken haak ik dan weer gewoon aan  :friends:.

Groeten Remco.

Word ook betalend lid van de ARA!