ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Door Gerrit
Dit jaar wilde ik eind September naar Wales, maar helaas werk zat in de weg dus het is er niet van gekomen.

Nu had ik al wel een route bedacht. Duurt een week uit en thuis en met de trein door de tunnel, dat leek me wel leuk om eens mee te maken.

Zijn er Engeland vaarders die iets zinnigs over deze route kunnen zeggen? Is dit wat? BTW dit zou dan meer een cultuur en natuur tripje worden in plaats van racen over de hairpins van de Dolomieten. Dus ik had de Tuono V2 hiervoor in gedachte om mee te nemen vanwege het hoge stuur.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Door Gerrit
Wellicht komt het er dit jaar van. Ik dacht zo ergens net na de zomervakantie. Wellicht iemand die ook zin heeft?
Door Okkie26
Meerdere keren Engeland gedaan al.

En afgelopen jaar heel Engeland (of eigenlijk VK) aangedaan. Engeland, Wales, Schotland.

En eigenlijk vind ik het noorden mooier. Betere wegen en minder van die irritante hagen langs de weg die je uitzicht verpesten.

Ook de wegen zijn schoner in het noorden.

Maar ik zit zelf aan Ierland te denken komend jaar, en dan de wild atlantic way aan te doen.
Door Gerrit
Mooi avontuur Dennis! Ik wilde geen geitenpaadjes rijden. De route die ik heb uitgezocht was langs ietsie grotere wegen en de mogelijkheid onderweg wat cultuur achtigs te doen. Wat ik op Google maps zag is open wegen zonder heggen zoals Oscar aangaf, want door een muur van heggen te rijden zit ik nu ook weer niet op te wachten.

Heb je nog iets qua verlichting gedaan? Ik bedoel afplakken of heb je daar niet druk om gemaakt?
Door DNNZ
Nee, de verlichting heb ik niet aangepast. Sommige lampen schijnen rechts idd wat omhoog, maar we zijn er niet op gecontroleerd. En in de zomer valt dat toch niet op

Word ook betalend lid van de ARA!