ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Madman59 schreef:
2 dec 2024, 11:17
rsvmakkie schreef:
2 dec 2024, 09:34
Madman59 schreef:
28 nov 2024, 16:25
rsvmakkie schreef:
28 nov 2024, 15:08
Lijst is nog niet bijgewerkt maar ik meld mij alweer af :sorry:
Valt helaas samen met de gezinsvakantie....
Wie gaat dan mij oprapen mocht ik weer eens behoefte hebben de straat aan te vegen?
Daar heb je mij nog nooit voor nodig gehad dus dat komt vast goed.
Ga er ook vanuit dat je op jouw (onze) leeftijd verantwoord rondrijd op je tweewieler :rotfl2:
Ah wacht s ff, Op de openingspost stond je denk ik vermeld met de voornaam van de andere Makkie, Makkie82. Klopt dus, heb ik je nog niet nodig gehad. Niks aan de hand. Natuurlijk rijden we verantwoord rond, toch.
Dat doen we zeker! En ja als de nood hoog is sta ik natuurlijk óók weer klaar!
:friends:
Makkie82 schreef:
28 feb 2025, 11:04
Ik vindt het allemaal prima. Geen enkel probleem. Zolang er maar niet gesnurkt wordt! En dat doet Gert-Jan zeker niet! :victory: :secret:

Nu het volgende, hoe gaat iedereen die kant op??
Ik heb al een plekje op de trailer van Martijn, zoals het er nu naar uitziet. :kwijl: :worship: :bye:
Als jij de auto hebt waar de trailer achter kan dan heb ik inderdaad een trailer. Hier kunnen ook maar 2 motoren op dus dan is die ook gelijk vol.
Hebben tzt wel even contact hoe en wat
Gert-Jan Tuono schreef:
6 mar 2025, 07:23
Gert-Jan Tuono schreef:
25 feb 2025, 07:04
Ook betaald :angel:

Bert: Zou je mij bij Machiel op de kamer kunnen zetten? Ben ik gewend... tenzij één van de betrokkenen daar bezwaar tegen hebben... :wobblesign:
Mag ik deze nog even onder de aandacht :wobblesign: :worship:
Kamer indeling aangepast.
Maar uiteindelijk is dit een willekeurige indeling.
Uiteindelijk mag iedereen beslissen bij wie hij op de kamer wil.
Dus mocht bijvoorbeeld martijn bij Oscar of Chris op de kamer willem mogen jullie dat altijd onderling beslissen. :friends:

Word ook betalend lid van de ARA!