ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

dolf_rs660ex schreef:
25 jan 2025, 20:33
Hoi Aprilia-rijders! ik ben nieuw bij de club (sinds december) , ik heb verlof die periode, als ik nog kan helpen op die dagen, graag een berichtje!
Welkom bij de club en als je wil helpen graag. Kijk even in het overzicht bij de openingspost naar de bezetting, we kunnen nog wel wat mensen gebruiken hier en daar :friends:
Laat even weten op welke dag(en) je zou willen helpen. Alle hulp is welkom en gewaardeerd :victory:
dolf_rs660ex schreef:
26 jan 2025, 20:48
ik zie dat er op donderdag, zaterdag en zondag nog bezetting open staat, ik kan op zaterdag en zondag en indien nodig donderdag ook, ik heb verlof dan dus no issue....
Mag ik jou dan vragen voor de donderdag en de zaterdag? De zondag komt vaak wel goed
Instructies volgens zeker nog. Er word altijd een geheten draaiboek gemaakt waar alles en iedereen in staat. Zodra de planning en bezetting rond is zal deze ook hier online komen te staan als ook gedeeld in de Whatsappgroep die t.z.t. gemaakt zal worden.
Ik zie alleen afmeldingen, wellicht dat er nog een paar leden kunnen aansluiten op de open plekken.
Het is echt leuk om te doen, beetje ouwe hoeren met liefhebbers en wat rondlopen op de beurs (als er genoeg vrijwilligers zijn)

Word ook betalend lid van de ARA!