ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#385383
MOTORBEURS UTRECHT

Al meer dan 35 jaar is MOTORbeurs Utrecht een uniek evenement waar echt alles op gebied van motorrijden bij elkaar komt. De focus ligt op de totaal beleving en je kunt als bezoeker je hart ophalen met alles wat met motorrijden te maken heeft.
Naast vraag en aanbod van motoren, gerelateerde producten, diensten en locaties zijn er ook workshops, activiteiten, demonstraties en hangt er een gezellige sfeer op uitnodigende terrassen. Je loopt als het ware je volgende motoravontuur tegemoet, waarbij je je van A tot Z laat inspireren door een unieke mix van motoren en artikelen in alle soorten en maten. De grote vraag aan jou is: Wat ga jij dit seizoen met je motor doen?
Alles voor de motorliefhebber
Je vindt op MOTORbeurs Utrecht (https://www.motorbeursutrecht.nl/over-m ... s-utrecht/)
alle producten voor motorrijders, van motor tot motorkleding, van helm tot slot, van aanhanger tot
navigatie, van onderdelen tot verzekeringen. Ook alles op reisgebied voor de actieve rijder, van hotelhoppen in Duitsland tot rallyrijden in Marokko, van een rondreis door
Mongolië tot een cursus op het circuit. Je scoort op MOTORbeurs Utrecht tweedehands motoren, maar ook de nieuwste modellen bij de importeurs. Daarnaast zijn er nog 5 nieuwe thema’s waar horeca, activiteiten en specifieke exposanten met hun producten en diensten aanhaken zodat jij je daar helemaal in kunt onderdompelen. Al met al, alles wat de interesse heeft van de motorrijder.

Ook in 2023, na 2 jaar afwezigheid door corona, staan wij als club op deze welbekende motorbeurs om ons te promoten, en om met leden en nieuwe leden onze passie te delen voor dit mooie merk.
Het handboek voor de beursdagen tref je bijgaand aan.


Wie wil ons helpen de ARA te vertegenwoordigen in Utrecht en één of meerdere dagen de stand te bemensen?????? Geef je op in dit topic.

Wij staan in Hal 9

Tijdens de beursdagen is er koffie, thee, limonade en koeken beschikbaar voor de stand bemensing.
Gedurende de dag is er tijd en gelegenheid om als beursbemensing ook een rondje over de beurs te maken. Plus als beursbemensing krijg je vaak ook korting bij andere exposanten!
De beursbemensing van zondag zal ook de stand weer afbouwen. Dit betekent dat je tot ongeveer 19:30 uur bezig bent met afbouwen.

Woensdag 22 februari 's middags opbouwen. Aanwezig om 13:00 uur.
1: Dennis (DDNZ)
2: John (Capo dei Capi)
3: Diewerke (Shiver750)
4: Ferry (FerBa)

Donderdag 23 februari 1e beursdag 09:30 t/m 22:00 uur
1: Ferry (FerBa) -> cp voor deze dag
2: Hans (Capohans)
3: Rob (robz, vanaf 14:00 uur)
4: Gerard (G Factory)
5:
6:

Vrijdag 24 februari 2e beursdag 09:30 t/m 22:00 uur
1: Oscar (Okkie26)
2: Han
3: Mark (Poulusma)
4: John (Capo dei Capi)-> cp voor deze dag
5:
6:

Zaterdag 25 Februari 3e beursdag 09:30 t/m 18:00 uur
1: Frank (Heuveltje)
2: Gert-Jan (Gert-Jan Tuono)
3: Rens (V4Rens)
4: Joop (Joop)
5: Jan (rsvjan)
6: John (Capo dei Capi) -> cp voor deze dag

Zondag 26 februari 4e beursdag 09:30 t/m 18:00 uur plus stand afbouwen tot ongeveer 19:30 uur
1: Dennis (DDNZ)
2: John (Capo dei Capi) -> cp voor die deze dag
3: Ferry (FerBa)
4: Henk (Henkrs250)
5:
6:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
#385612
Top Hans. Dank je wel.
Ik zet je er bij. Zie draaiboek in topic voor verdere details en houd het topic in de gaten.

Groeten,
John
Capohans schreef:
8 feb 2023, 10:38
Hallo , Ik kan op donderdag de gehele dag, dus zet mij er maar op!
Graag hoor ik waar precies en hoe laat moet zijn............

Groet, Hans Agricola ( Capohans )
#385614
Daar ben ik weer.
Ik kan zaterdag de 25e de hele dag.
Leuke mogelijkheid om jullie te leren kennen.
Ik kijk ernaar uit.

Zijn er parkeerplaatsen voor beurs 'personeel'? Kom het liefst met de motor, maar is afhankelijk van het weer.

Groetjes,

Word ook betalend lid van de ARA!