ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#385645
Goedemiddag allen,

Het hotel heeft de beschikbaarheid bevestigd van 3x 2-persoons- en 3x 1-persoonskamer van 8 tm 15 juli inclusief eerder genoemd motorarrangement.

De kamerverdeling is als volgt. Laat graag weten als het anders moet ivm kostenverschil tussen 1- en 2-persoons.

1-persoonskamer á €595,-pp:
The Marshall
Birdy
V4Rens

2-persoonskamer á €490,-pp:
Gert-Jan Tuono & Makkie82
Ferba & Robz
Harrie74 & Riet

Het hotel verlangt een aanbetaling van 33% voor het einde van februari. Hoe en wanneer ze de restbetaling willen hebben is mij nog niet helemaal duidelijk, maar ik verwacht dat die kan worden voldaan op locatie. Daar komen we nog even op terug.

We stellen daarom voor om voor de 1-persoonskamers €200,-pp en voor de 2-persoonskamers €165,-pp aanbetaling te verzorgen op het rekeningnummer van de club. John komt later vandaag met duidelijke instructies hoe en wat.

Goeie zondag!
#385648
Goedemiddag allemaal,

In vervolg op het bericht van Rian geef ik namens het bestuur de spelregels aan inzake betalen, boeken en annuleren:
- Betalen voor eind februari op rekeningnummer: NL53 INGB 0007 7189 08 t.n.v. Aprilia Riders Association onder vermelding van "Buitenlandreis Frankrijk" ;
- De penningmeester maakt vervolgens de aanbetaling eind februari over naar het hotel;
- Indien je onverhoopt niet mee kan, moet je zelf voor een vervanger/ster zorgen. De ARA is hier n iet verantwoordelijk voor cq draagt geen kosten in deze.
- Het hotel heeft routes beschikbaar, deze hoeven wij dus niet te maken. Wij proberen deze routes alvast voor de reis te posten, zodat je dat op locatie dit niet meer hoeft te doen.

En nu maar aftellen tot het zover is!

Groeten,
John

Goedemiddag allen,

Het hotel heeft de beschikbaarheid bevestigd van 3x 2-persoons- en 3x 1-persoonskamer van 8 tm 15 juli inclusief eerder genoemd motorarrangement.

De kamerverdeling is als volgt. Laat graag weten als het anders moet ivm kostenverschil tussen 1- en 2-persoons.

1-persoonskamer á €595,-pp:
The Marshall
Birdy
V4Rens
Gerard (gfactory)

2-persoonskamer á €490,-pp:
Gert-Jan Tuono & Makkie82
Ferba & Robz
Harrie74 & Riet

Het hotel verlangt een aanbetaling van 33% voor het einde van februari. Hoe en wanneer ze de restbetaling willen hebben is mij nog niet helemaal duidelijk, maar ik verwacht dat die kan worden voldaan op locatie. Daar komen we nog even op terug.

We stellen daarom voor om voor de 1-persoonskamers €200,-pp en voor de 2-persoonskamers €165,-pp aanbetaling te verzorgen op het rekeningnummer van de club. John komt later vandaag met duidelijke instructies hoe en wat.

Goeie zondag!
#385649
Goedemiddag allemaal,

In vervolg op het bericht van Rian geef ik namens het bestuur de spelregels aan inzake betalen, boeken en annuleren:
- Betalen voor eind februari op rekeningnummer: NL53 INGB 0007 7189 08 t.n.v. Aprilia Riders Association onder vermelding van "Buitenlandreis Frankrijk" ;
- De penningmeester maakt vervolgens de aanbetaling eind februari over naar het hotel;
- Indien je onverhoopt niet mee kan, moet je zelf voor een vervanger/ster zorgen. De ARA is hier niet verantwoordelijk voor cq draagt geen kosten in deze.
- Het hotel heeft routes beschikbaar, deze hoeven wij dus niet te maken. Wij proberen deze routes alvast voor de reis te posten, zodat je dat op locatie dit niet meer hoeft te doen.

En nu maar aftellen tot het zover is!

Groeten,
John

Goedemiddag allen,

Het hotel heeft de beschikbaarheid bevestigd van 3x 2-persoons- en 3x 1-persoonskamer van 8 tm 15 juli inclusief eerder genoemd motorarrangement.

De kamerverdeling is als volgt. Laat graag weten als het anders moet ivm kostenverschil tussen 1- en 2-persoons.

1-persoonskamer á €595,-pp:
The Marshall
Birdy
V4Rens
Gerard (Gfactory)

2-persoonskamer á €490,-pp:
Gert-Jan Tuono & Makkie82
Ferba & Robz
Harrie74 & Riet

Het hotel verlangt een aanbetaling van 33% voor het einde van februari. Hoe en wanneer ze de restbetaling willen hebben is mij nog niet helemaal duidelijk, maar ik verwacht dat die kan worden voldaan op locatie. Daar komen we nog even op terug.

We stellen daarom voor om voor de 1-persoonskamers €200,-pp en voor de 2-persoonskamers €165,-pp aanbetaling te verzorgen op het rekeningnummer van de club. John komt later vandaag met duidelijke instructies hoe en wat.

Goeie zondag!
#385675
Ik heb antwoord van het hotel aangaande de restbetaling.
Het resterende bedrag én de toeristenbelasting van €0,80 pppd hoeft pas te worden betaald aan het einde van jullie verblijf bij het hotel zelf.

Dus alleen de aanbetaling hoeft richting de club, verder alles ter plaatse. Wel zo fijn uiteraard, nu de rentes weer beginnen aan te trekken ;)

Word ook betalend lid van de ARA!