ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#384787
Voor de heenreis heb ik een globaal plannetje gemaakt, het weer gaat o.a. ook van invloed zijn op hoe mijn heenreis eruit ziet. Maar we kunnen onderweg altijd even contact houden.
Gert-Jan Tuono schreef:
11 aug 2022, 08:10
Machiel hebben gisteravond wat app contact gehad en kwamen tot deze opties voor heen (en weer):

- We hopen nog steeds op een locatie om de aanhanger ergens in Frankrijk te stallen samen met Mark/Rob.
- We kunnen aansluiten bij Anton als hij daarvoor open staat (met 2 v4's wordt er dan wel wat vaker gestopt om te tanken :angel: )...
- We kunnen samen in een paar dagen er heen rijden (mijn persoonlijke voorkeur)
- Samen met de aanhanger naar spanje (eigenlijk wat mij betreft alléén een slecht weer optie).

Hoe zitten jullie er in?

Ben er wel bijna klaar voor en heb er veel zin in :yahoo: :yahoo:
#384789
Aloha!

Plan is om op vrijdagochtend te vertrekken en de hele dag door te karren en ergens op ca 500 leuke rijKM vanaf de eindbestemming een Chambre d'hote te vinden. Bij voorkeur NL eigenaren waar we deal mee kunnen maken mbt stalling bus-aanhanger(s) om vervolgens zaterdag al een schitterende rijdag te hebben door de Cevennen / Haut Languedoc etc. 8)
#384792
robz schreef:
16 aug 2022, 00:09
Aloha!

Plan is om op vrijdagochtend te vertrekken en de hele dag door te karren en ergens op ca 500 leuke rijKM vanaf de eindbestemming een Chambre d'hote te vinden. Bij voorkeur NL eigenaren waar we deal mee kunnen maken mbt stalling bus-aanhanger(s) om vervolgens zaterdag al een schitterende rijdag te hebben door de Cevennen / Haut Languedoc etc. 8)
:yahoo: :yahoo: :kwijl:
#384959
robz schreef:
27 sep 2022, 23:09
Shiver750 schreef:
24 sep 2022, 10:22
Ik heb inmiddels al van 3 van jullie het stukje ontvangen. Waarvoor dank. :worship:
Ik zal deze verwerken en hopelijk volgen de andere stukjes spoedig, zodat iedereen kan mee en nagenieten van deze buitenlandreis!-) :friends:
heb het FF naar Han gestuurd want kon je mailadres niet meer vinden... :o
En doorgestuurd naar de redactie ;-)
#385125
Zo, de motor is weer hersteld.

Heeft me toch een goede 1600 euro gekost, maar ik krijg (als alles goed gaat) een goede vergoeding van de verzekering waar ik ruim aan over houd.
Goed, dan moet ik de achterbrug en handgreep ff zelf fixen met een lakstiftje en een nieuwe broek kopen. Maar ook dan houd ik nog wel wat over om de no-claim pijn iets te verzachten.

Ik kom er dan niet helemaal ongeschonden (financieel gezien dan) uit, maar het is te overzien.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Word ook betalend lid van de ARA!