ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#384098
Gerrit schreef:
24 apr 2022, 20:25
Gaat iedereen met de motor op een kar of in de bus? Er naartoe rijden lijkt me wat overdreven ver.
Het plan hier is heen en terug op de motor. De heenreis 1 dag snelweg ( 800 à 1.000 km ) en dan binnendoor. Afhankelijk van het weer, maar het liefst via de Franse Alpen. Het idee is woensdag te gaan rijden. Mag het weer in de Alpen heel slecht zijn heb ik een alternatieve route binnendoor ( puy de dome / centraal massief ). Terugweg 1 à 2 dagen binnendoor en dan doortrekken op de snelweg.

De dames pakken het vliegtuig en huren dan een auto.
#384121
Gerrit schreef:
24 apr 2022, 20:25
Gaat iedereen met de motor op een kar of in de bus? Er naartoe rijden lijkt me wat overdreven ver.
Op Malle Eppie na hebben de meeste het idee om met de motor achter de auto of in de bus te gaan rijden.
Had je al een beslissing genomen dan of wacht je nog tot Juli?
Laatst gewijzigd door rsvmakkie op 28 apr 2022, 15:22, 1 keer totaal gewijzigd.
#384122
malle eppie schreef:
25 apr 2022, 09:58
Gerrit schreef:
24 apr 2022, 20:25
Gaat iedereen met de motor op een kar of in de bus? Er naartoe rijden lijkt me wat overdreven ver.
Het plan hier is heen en terug op de motor. De heenreis 1 dag snelweg ( 800 à 1.000 km ) en dan binnendoor. Afhankelijk van het weer, maar het liefst via de Franse Alpen. Het idee is woensdag te gaan rijden. Mag het weer in de Alpen heel slecht zijn heb ik een alternatieve route binnendoor ( puy de dome / centraal massief ). Terugweg 1 à 2 dagen binnendoor en dan doortrekken op de snelweg.

De dames pakken het vliegtuig en huren dan een auto.
Held.....
#384146
Gerrit schreef:
24 apr 2022, 20:25
Gaat iedereen met de motor op een kar of in de bus? Er naartoe rijden lijkt me wat overdreven ver.
Ik ga met m'n aprilia bus. Daar kunnen twee motoren in. Er kan ook nog een aanhanger achter met 2 motoren.

Oscar rijdt met mij mee en ik weet niet meer zeker of makkie / GJ tuono nu op de aanhanger willen of zelf iets regelen met een aanhangertje in dat laatste geval heb ik plek :)
#384148
robz schreef:
2 mei 2022, 22:40
Gerrit schreef:
24 apr 2022, 20:25
Gaat iedereen met de motor op een kar of in de bus? Er naartoe rijden lijkt me wat overdreven ver.
Ik ga met m'n aprilia bus. Daar kunnen twee motoren in. Er kan ook nog een aanhanger achter met 2 motoren.

Oscar rijdt met mij mee en ik weet niet meer zeker of makkie / GJ tuono nu op de aanhanger willen of zelf iets regelen met een aanhangertje in dat laatste geval heb ik plek :)
Als het goed is had ik een plekje (optie) bij je, of had ik deze nog moeten bevestigen?
Bij deze dan :ok:
Heb jij ook een aanhanger Rob of moeten we deze nog regelen?
#384601
Ik neem aan dat de aankomst zaterdag is. Ik heb de week ervoor vrij genomen, dus ben ook redelijk flexibel.

We kunnen vrijdag vertrekken, savonds ergens overnachten en dan zaterdag met de motor het laatste stuk binnendoor.

Of donderdag. Kijken of we ergens bij Anton kunnen aanhaken. Hij vertrekt volgens mij woensdag al.
#384725
Als kersverse ‘reisleider’ ben ik natuurlijk even op locatie wezen kijken of het wat is (oké ik kwam er langs op weg naar onze vakantiebestemming 😬).
Helaas was er niemand aanwezig dus ben ik na wat foto’s weer veder gereden.
Het ziet er leuk uit al is een waarschuwing wel op zijn plaats. De laatste 1 a 2 kilometer is namelijk een redelijk slechte weg om er te komen dus daar gaan we dagelijks wel ‘last’ van krijgen.
#384733
rsvmakkie schreef:
25 jul 2022, 19:42
Als kersverse ‘reisleider’ ben ik natuurlijk even op locatie wezen kijken of het wat is (oké ik kwam er langs op weg naar onze vakantiebestemming 😬).
Helaas was er niemand aanwezig dus ben ik na wat foto’s weer veder gereden.
Het ziet er leuk uit al is een waarschuwing wel op zijn plaats. De laatste 1 a 2 kilometer is namelijk een redelijk slechte weg om er te komen dus daar gaan we dagelijks wel ‘last’ van krijgen.
Lekker Bezig!! :ok: :)
gelukkig heb ik tegenwoordig een adventure bike voor de lastige KM.... ;D
#384775
Machiel hebben gisteravond wat app contact gehad en kwamen tot deze opties voor heen (en weer):

- We hopen nog steeds op een locatie om de aanhanger ergens in Frankrijk te stallen samen met Mark/Rob.
- We kunnen aansluiten bij Anton als hij daarvoor open staat (met 2 v4's wordt er dan wel wat vaker gestopt om te tanken :angel: )...
- We kunnen samen in een paar dagen er heen rijden (mijn persoonlijke voorkeur)
- Samen met de aanhanger naar spanje (eigenlijk wat mij betreft alléén een slecht weer optie).

Hoe zitten jullie er in?

Ben er wel bijna klaar voor en heb er veel zin in :yahoo: :yahoo:
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Word ook betalend lid van de ARA!