ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#383204
Nog een kleine aanvulling op Vakantiehuis "Les Fossess":

* Bad en bedlinnen zijn inbegrepen
* Schoonmaakkosten bedraagt 125 euro. Deze wordt afgetrokken van de borg 350 euro ( ter plaatse betalen)
* De optie op het huis is geldig t/m zondag 5 december

Let op: de woning heeft 3 badkamers, wanneer wij alleen met mannen komen, zullen er 4 mannen zijn die een groot 2 persoonsbed moeten delen.

Ik pas de tekst van Les Fosses aan met deze toevoeging.
#383261
Kijk, dat is mooi Rob :ok:

Echter, we staan "pas" op 7 deelnemers.......
Bij deze een oproep: Mocht je mee willen, meld je zo snel mogelijk aan! Onze optie loopt t/m 5 december!

Immers, bij 7 personen gaat het niet door!
De kosten worden dan veel te hoog (4500/7= 642,86 plus schoonmaakkosten).
Avatar
Door robz
#383263
Capo dei Capi schreef:
30 nov 2021, 07:21
Bij deze een oproep: Mocht je mee willen, meld je zo snel mogelijk aan! Onze optie loopt tot 4 december!
Lijkt me een goed moment voor een forummailing!! met een ATP voor alle ingeschreven forumleden.. we hebben nog maar een paar dagen, gokken op reguliere bezoekers kan wel eens fataal blijken dan ;-)

Vroeger wist ik wel hoe dit moest maar heb daar vermoed ik geen autorisatie voor... 8)
#383265
Hoi Rob,

Op 19 november jl. is door Han nog een bommail gestuurd en gewezen op een en ander!
robz schreef:
30 nov 2021, 08:50
Capo dei Capi schreef:
30 nov 2021, 07:21
Bij deze een oproep: Mocht je mee willen, meld je zo snel mogelijk aan! Onze optie loopt tot 4 december!
Lijkt me een goed moment voor een forummailing!! met een ATP voor alle ingeschreven forumleden.. we hebben nog maar een paar dagen, gokken op reguliere bezoekers kan wel eens fataal blijken dan ;-)

Vroeger wist ik wel hoe dit moest maar heb daar vermoed ik geen autorisatie voor... 8)
Avatar
Door robz
#383278
Idd John ik zie hem ook nu.....

De titel/ aanhef had bij mij nog geen "spoed" gedachte losgemaakt.... ;)
Anyway we zien het wel .. toutes va bien se passer...
Avatar
Door Gerrit
#383294
Het is nog wat ver weg. Ik vind het wel leuk maar ik beslis pas ergens in Juli of zo. Ik kijk tegen die tijd wel of het uitkomt en of ik nog wat kan vinden in het hotel of ergens daar in de buurt.

Groeten
Avatar
Door Okkie26
#383295
Maar dit is GEEN hotel Gerrit.

Dit is een HUIS die we afhuren, en dat moeten we dit weekend bevestigen.

Dus in Juli ff kijken of er nog een kamertje is, is nu geen optie.
#383308
Beste vakantiegangers,

Helaas zal ik de optie op het vakantiehuis "Les Fossess" moeten teruggeven. Deze optie liep t/m 5 december.
Immers, er hebben zich helaas maar 7 personen aangemeld voor de vakantie.
Echter, gezien de huur van EUR 4500,- plus EUR 125,- schoonmaakkosten wordt dit een zeer duur verhaal voor 7 personen (rond de EUR 660,- p.p) .

Het topic staat dus weer open voor nieuwe suggesties!
#383322
Gecheckt, 18 September is GP Aragon, eigenlijk net te ver uit de buurt voor weekje Espana en GP bezoek.

Ze hebben wel een ballenbak, da's een pluspunt. Verder, zwembroek en duikbril mee :). Hiking schoenen, er zijn leuke kusttrails daar op die punt. Dagje off road huren in Andorra, mss toch wel een mooie optie :)
Avatar
Door Gerrit
#383325
Okkie26 schreef:
2 dec 2021, 20:14
Maar dit is GEEN hotel Gerrit.

Dit is een HUIS die we afhuren, en dat moeten we dit weekend bevestigen.

Dus in Juli ff kijken of er nog een kamertje is, is nu geen optie.
Ik zie in de opening van het topic anders 2 hotel opties staan.

Ah, er is tussenin ook een huis ja. Nu zie ik het. Ik bedoelde dus het hotel.

Nou ja blijft dat ik nu nog niets beslis. Ik kijk van de zomer even wat mijn mogelijkheden zijn.
Avatar
Door robz
#383329
The Marshall schreef:
8 dec 2021, 18:46
Mijn opties staan nog steeds, maar welke van de 2 heeft de voorkeur??

https://www.hotelciutadella.com/en/
4x1 pers €467 halfpension
4x2 pers €688 halfpension
Ik vind spanje wel eens leuk voor ene keer en doe graag wat meer mn best er te komen...
Heb je gereserveerd via booking of rechtstreeks bij hotel? met dat laatste heb ik wel eens een slechte ervaring gehad.. ::) :o
Avatar
Door Okkie26
#383331
Booking.com heb ik dan weer slechte ervaring mee.

Gezien de annulering vanuit het hotel 1 maand voor de trip naar Tsjechie. En ondersteuning vanuit booking.com was nagenoeg NUL...
#383332
Ik vind Spanje ook wel aantrekkelijk, kan ik er nog wat reisdagen bij knoeien... of m'n aanhanger weer oppoetsen...

Maar ligt dit hotel niet in een erg drukke omgeving buiten de bergen? Voor de Pyreneeën en de grote cols moet je eigenlijk ten westen van Andorra ergens zitten.

Ik ben met kerst een paar dagen vrij, dan kan ik ook wel eens meezoeken...
#383333
Voorstel van Rob


In september rijd ik graag naar het zuiden! En Denemarken vond ik niet zo bijzonder in 2005 zijn we daar de hemelvaarttraditie begonnen met de club.

Mijn voorstel is daarom: Pyreneeën! Met een trip door Frankrijk ervoor en erna. Blijft een erg mooi Motorland. Met als laatste de D914 langs de kust Spanje in, schitterende motorweg.

- Accomodatie ergens in Roses aan de kust waar het seizoen al over is dus betaalbaar..
- Dag etappes vanaf daar de bergen in of op een regenachtige dag een catharenfort bezoeken of
- bij mooi weer een (mid-) dagje strand
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9

Word ook betalend lid van de ARA!