ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Nog een kleine aanvulling op Vakantiehuis "Les Fossess":

* Bad en bedlinnen zijn inbegrepen
* Schoonmaakkosten bedraagt 125 euro. Deze wordt afgetrokken van de borg 350 euro ( ter plaatse betalen)
* De optie op het huis is geldig t/m zondag 5 december

Let op: de woning heeft 3 badkamers, wanneer wij alleen met mannen komen, zullen er 4 mannen zijn die een groot 2 persoonsbed moeten delen.

Ik pas de tekst van Les Fosses aan met deze toevoeging.
Kijk, dat is mooi Rob :ok:

Echter, we staan "pas" op 7 deelnemers.......
Bij deze een oproep: Mocht je mee willen, meld je zo snel mogelijk aan! Onze optie loopt t/m 5 december!

Immers, bij 7 personen gaat het niet door!
De kosten worden dan veel te hoog (4500/7= 642,86 plus schoonmaakkosten).
Door robz
Capo dei Capi schreef:
30 nov 2021, 07:21
Bij deze een oproep: Mocht je mee willen, meld je zo snel mogelijk aan! Onze optie loopt tot 4 december!
Lijkt me een goed moment voor een forummailing!! met een ATP voor alle ingeschreven forumleden.. we hebben nog maar een paar dagen, gokken op reguliere bezoekers kan wel eens fataal blijken dan ;-)

Vroeger wist ik wel hoe dit moest maar heb daar vermoed ik geen autorisatie voor... 8)
Hoi Rob,

Op 19 november jl. is door Han nog een bommail gestuurd en gewezen op een en ander!
robz schreef:
30 nov 2021, 08:50
Capo dei Capi schreef:
30 nov 2021, 07:21
Bij deze een oproep: Mocht je mee willen, meld je zo snel mogelijk aan! Onze optie loopt tot 4 december!
Lijkt me een goed moment voor een forummailing!! met een ATP voor alle ingeschreven forumleden.. we hebben nog maar een paar dagen, gokken op reguliere bezoekers kan wel eens fataal blijken dan ;-)

Vroeger wist ik wel hoe dit moest maar heb daar vermoed ik geen autorisatie voor... 8)
Door robz
Idd John ik zie hem ook nu.....

De titel/ aanhef had bij mij nog geen "spoed" gedachte losgemaakt.... ;)
Anyway we zien het wel .. toutes va bien se passer...
Door Gerrit
Het is nog wat ver weg. Ik vind het wel leuk maar ik beslis pas ergens in Juli of zo. Ik kijk tegen die tijd wel of het uitkomt en of ik nog wat kan vinden in het hotel of ergens daar in de buurt.

Groeten
Door Okkie26
Maar dit is GEEN hotel Gerrit.

Dit is een HUIS die we afhuren, en dat moeten we dit weekend bevestigen.

Dus in Juli ff kijken of er nog een kamertje is, is nu geen optie.
Beste vakantiegangers,

Helaas zal ik de optie op het vakantiehuis "Les Fossess" moeten teruggeven. Deze optie liep t/m 5 december.
Immers, er hebben zich helaas maar 7 personen aangemeld voor de vakantie.
Echter, gezien de huur van EUR 4500,- plus EUR 125,- schoonmaakkosten wordt dit een zeer duur verhaal voor 7 personen (rond de EUR 660,- p.p) .

Het topic staat dus weer open voor nieuwe suggesties!

Word ook betalend lid van de ARA!