ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door Okkie26
#383111
Misschien de eerste post ff aanpassen. Die maakt het er niet duidelijker op.

Het is nu net of we naar 1 van deze hotels gaan, terwijl we oorspronkelijk de optie van John volgen toch?

Daarbij vind ik de optie in Spanje wel een pittige afstand. 1500KM voor me.. Daar heb ik wat twijfels bij...
#383160
Ik heb contact gehad met La Bonne Vie Motovacances. Helaas zitten de 2 periodes bij La Bonne Vie vol en vallen zij af als vakantiebestemming in september 2022.

Dus we zijn weer terug bij af!

Jos,
Wellicht weer kijken naar jouw opties?
Avatar
Door robz
#383164
Spanje ga ik zo mee... en ik heb nog een bus waar een aanhanger achter kan dan heb je al 4 motoren en 4p!

De Duitse optie kan ook hoewel minder spannend vind ik het wel een leuke hoek van duitsland met volop mogelijkheden om even Tsjechie in te duiken voor een frisse Pilzner Urquell :ok:
Avatar
Door rsvmakkie
#383165
robz schreef:
9 nov 2021, 00:04
Spanje ga ik zo mee... en ik heb nog een bus waar een aanhanger achter kan dan heb je al 4 motoren en 4p!

De Duitse optie kan ook hoewel minder spannend vind ik het wel een leuke hoek van duitsland met volop mogelijkheden om even Tsjechie in te duiken voor een frisse Pilzner Urquell :ok:
Kan er al gereserveerd worden Rob? :rotfl2:
Maakt mij niet uit, beide opties klinken goed :ok:
Avatar
Door Okkie26
#383166
robz schreef:
9 nov 2021, 00:04
Spanje ga ik zo mee... en ik heb nog een bus waar een aanhanger achter kan dan heb je al 4 motoren en 4p!

De Duitse optie kan ook hoewel minder spannend vind ik het wel een leuke hoek van duitsland met volop mogelijkheden om even Tsjechie in te duiken voor een frisse Pilzner Urquell :ok:
Dat opent wel weer perspectieven.. Wellicht ... mmm...
Avatar
Door robz
#383171
Okkie26 schreef:
9 nov 2021, 12:20
robz schreef:
9 nov 2021, 00:04
Spanje ga ik zo mee... en ik heb nog een bus waar een aanhanger achter kan dan heb je al 4 motoren en 4p!

De Duitse optie kan ook hoewel minder spannend vind ik het wel een leuke hoek van duitsland met volop mogelijkheden om even Tsjechie in te duiken voor een frisse Pilzner Urquell :ok:
Dat opent wel weer perspectieven.. Wellicht ... mmm...
Mijn broer heeft een B&B in Parnac, dat is ca 800km richting Pyrreneen , we kunnen ook een tussenstopje maken....
Ik zie een weekje Spanje ook een beetje als "vakantie" met een middagje strand zo hier en daar... :angel:
Avatar
Door robz
#383172
Driehoek Vichy- Valence-Rodez is ook erg mooi gebied, zoom maar eens in op google maps... en ca 900km van utrecht.
Vanaf daar kan je zomaar dagje Franse Alpen doen...

of dwaal ik nu af? 8) sorry ben fan van Frankrijk ( qua vakanties.. ;) )
#383179
Vakantiehuis "Les Fossess"

Ik ben teruggebeld door de eigenaars van La Bonne Vie Vacances. Het hotel zit weliswaar vol, maar men heeft een vakantiehuis met zwembad voor ons in de aanbieding. Dit is 10 minuten van het hotel en ook In Perpezac. Zie onderstaande link:
https://motovacances-lbv.eu/vakantiehuis-les-fosses/

Er kunnen hier in ieder geval 11 man apart slapen. Wanneer het geen bezwaar is om een bed te delen, kunnen er maximaal 15 personen in. Er zijn 3 badkamers in het huis aanwezig.
De eigenaresse van het hotel komt 's morgen het ontbijt verzorgen en kookt 's avonds voor ons. Tevens zorgt zij ervoor dat er voldoende drinken in het huis aanwezig is. Hetzelfde concept als men in hun hotel hanteert

De kosten bedragen EUR 4.500,- voor 1 week uitgaande van een bezetting van 10 a 12 personen. Uitgaande van 12 personen dus EUR 375,- p.p en bij 10 personen 450,- p.p.
Ik heb een optie voor de 2e week van september (10 tot 17-09).

* Bad en bedlinnen zijn inbegrepen
* Schoonmaakkosten bedraagt 125 euro. Deze wordt afgetrokken van de borg 350 euro ( ter plaatse betalen)
* De optie op het huis is geldig tot zaterdag 4 december

Let op: de woning heeft 3 badkamers, wanneer wij alleen met mannen komen, zullen er 4 mannen zijn die een groot 2 persoonsbed moeten delen.

ik hoor graag op korte termijn of er (genoeg) interesse is in deze mooie mogelijkheid.

Groeten,
John
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9

Word ook betalend lid van de ARA!