ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot circuit en race gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#130023
[quote="Pimmie"]
Ziet er goed uit Emiel! Mooi ook die weerspiegeling in je vizier...

Was leuk om je weer te spreken!  :ok:
[/quote]

Hey Patrick,

Ja was een goeie fotograaf 8) En.. de SXV ook nog lekker uitgelaten..? ;) was wel een super dagje, volgendjaar weer  :ok:

ik spreek je
#130027
[quote="Miccie"]
Rivage werd voor jou een Ravage ! Mooi balen joh ! Ik wens je sterkte...........wanneer is een gebroken stuitje hersteld ?

John is dus in de Pouhon gecrashed ?

Het Circuit plaatje van Kusanagi is trouwens (volgens mij) de meest recente.........zoek het verschil  :wobblesign:
[/quote]

Nee John is niet in Pouhon (soms ook wel double gauche genoemd) gecrashed maar de linker bocht tussen Rivage en Pouhon.
Deze heeft volgens mij geen naam behalve het nr. 11

Tenminste daar zag ik hem liggen, en ik neem niet aan dat hij zijn RSV terug geduwd heeft ;)
Laatst gewijzigd door Kusanagi op 22 mei 2008, 19:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Door moesthegoose
#130032
[quote="jerkules"]
inderdaad een heel mooi cicuit....nu weet ik ook meteen hoe die bocht heet waar ik onderuit ben gegaan...(rivage) ..behalve de schade aan mijn motor...kreeg ik vandaag ook nog eens te horen dat ik mijn stuitje heb gebroken...dus ik zit nu (op doktersadvies) op een spongebob zwemring.. :bye:
[/quote]

Auwau.

Ik heb ongeveer 10 jaar geleden m,n stuit gebroken.

Je heb er wel langer dan 2 weken pijn aan,ik heb er na 10 jaar nog last van.

Vooral na een lange zit op een verjaardag,en een stevige motorrit.

Ik neem na 300km op de Tuono ff een pijnstiller.

Het beste ermee.
#130038
[quote="Kusanagi"]
[quote="Miccie"]
Rivage werd voor jou een Ravage ! Mooi balen joh ! Ik wens je sterkte...........wanneer is een gebroken stuitje hersteld ?

John is dus in de Pouhon gecrashed ?

Het Circuit plaatje van Kusanagi is trouwens (volgens mij) de meest recente.........zoek het verschil  :wobblesign:
[/quote]

Nee John is niet in Pouhon (soms ook wel double gauche genoemd) gecrashed maar de linker bocht tussen Rivage en Pouhon.
Deze heeft volgens mij geen naam behalve het nr. 11

Tenminste daar zag ik hem liggen, en ik neem niet aan dat hij zijn RSV terug geduwd heeft ;)
[/quote]

Dat is inderdaad de bocht, en ik kan je verzekeren dat je met een gebroken sleutelbeen geen Mille opraapt en verplaatst :no:
#130042
tien jaar..!! ...dat is dan ook weer zoiets wat nooit meer helemaal goed komt dus....heb twee jaar geleden mijn grote teen uit de kom gehad...denk je zet hem weer erin en klaar, maar nee hoor....komt nooit meer helemaal goed volgens de dokter dus na lang lopen heb ik last van mijn voet...en als ik straks te lang ga zitten...last van mijn r..t..?

ik schenk nog maar een wijntje in.....
#130059
[quote="jojo"]
[quote="Kusanagi"]
[quote="Miccie"]
Rivage werd voor jou een Ravage ! Mooi balen joh ! Ik wens je sterkte...........wanneer is een gebroken stuitje hersteld ?

John is dus in de Pouhon gecrashed ?

Het Circuit plaatje van Kusanagi is trouwens (volgens mij) de meest recente.........zoek het verschil  :wobblesign:
[/quote]

Nee John is niet in Pouhon (soms ook wel double gauche genoemd) gecrashed maar de linker bocht tussen Rivage en Pouhon.
Deze heeft volgens mij geen naam behalve het nr. 11

Tenminste daar zag ik hem liggen, en ik neem niet aan dat hij zijn RSV terug geduwd heeft ;)
[/quote]

Dat is inderdaad de bocht, en ik kan je verzekeren dat je met een gebroken sleutelbeen geen Mille opraapt en verplaatst :no:
[/quote]


Nope, Ik zag je nog zwaaien naar de baco's of ze je ff wilden helpen.

Er was ook een nieuw type RSV gestopt. Dat was de man die je tegenkwam in de bocht??
#130386
[quote="Kusanagi"]
[quote="jojo"]
[quote="Kusanagi"]
[quote="Miccie"]
Rivage werd voor jou een Ravage ! Mooi balen joh ! Ik wens je sterkte...........wanneer is een gebroken stuitje hersteld ?

John is dus in de Pouhon gecrashed ?

Het Circuit plaatje van Kusanagi is trouwens (volgens mij) de meest recente.........zoek het verschil  :wobblesign:
[/quote]

Nee John is niet in Pouhon (soms ook wel double gauche genoemd) gecrashed maar de linker bocht tussen Rivage en Pouhon.
Deze heeft volgens mij geen naam behalve het nr. 11

Tenminste daar zag ik hem liggen, en ik neem niet aan dat hij zijn RSV terug geduwd heeft ;)
[/quote]

Dat is inderdaad de bocht, en ik kan je verzekeren dat je met een gebroken sleutelbeen geen Mille opraapt en verplaatst :no:
[/quote]


Nope, Ik zag je nog zwaaien naar de baco's of ze je ff wilden helpen.

Er was ook een nieuw type RSV gestopt. Dat was de man die je tegenkwam in de bocht??
[/quote]

yep, maar verstond geen hol van hem, sprak Frans ??? ???
Hij werd ook meteen door baco's gesommeerd om verder te rijden natuurlijk, was ook erg gevaarlijk van hem om te stoppen en te komen informeren.
Maargoed ik kan hem natuurlijk niets verwijten, ik denk dat hij mij pas opmerkte toen hij wat hoorde schrapen achter/langs hem.

John
#130628
Hij had 's ochtends denk ik niet de riders briefing goed verstaan? NIET stoppen etc. Je brengt jezelf en anderen in gevaar.

Maar hij zal ook wel een beetje geschrokken zijn wellicht. Ga je een keer circuitrijden, promoveer je gelijk naar een soort rijdende chicane met gevolgen.
Maar risico van het vak, alleen jammer voor jou.

Heb je fiets later uit de Baco bus gevist toen deze in de paddaock arriveerde. Schade leek mee te vallen.

Succes met het herstel (6 weekjes? nog 5 te gaan dus?)
#130865
[quote="rolf"]
[quote="motorgirl"]
Nou dan ik ook maar  :kwijl:

HET WAS ZO GAAF.!!!!!!!!!!!!!

Ik weet nu waarom Zolder een mickey mouse circuit wordt genoemd. Wat een mooie bochten zeg. Nog nooit zoveel rubber versleten aan de zijkant. En dan heb ik zeker niet extreem gereden vergeleken met de "echte"  racers. Maar als je als meisje hoort dat er een tuono je niet voorbij kan sloffen, dan heb ik toch aardig gereden. Had hij nooit moeten zeggen natuurlijk, Zulke uitlatingen worden tegen je gebruikt. En ik reed gewoon mijn eigen race.  :yahoo: . Maar goed, volgend jaar ben ik er weer bij als het gaat zoals het nu gaat.
[/quote]

ik zag jullie lopen, ik denk maak eens een praatje en helaas niet meer te zien. Volgende keer beter ;)

rolf
[/quote]

Ok blijft staan,
Volgende keer komen we er niet omheen  :bye:
#130866
[quote="Kusanagi"]
Hij had 's ochtends denk ik niet de riders briefing goed verstaan? NIET stoppen etc. Je brengt jezelf en anderen in gevaar.

Maar hij zal ook wel een beetje geschrokken zijn wellicht. Ga je een keer circuitrijden, promoveer je gelijk naar een soort rijdende chicane met gevolgen.
Maar risico van het vak, alleen jammer voor jou.

Heb je fiets later uit de Baco bus gevist toen deze in de paddaock arriveerde. Schade leek mee te vallen.

Succes met het herstel (6 weekjes? nog 5 te gaan dus?)
[/quote]

Wat briefing betreft, waren er meer die het niet verstaan hadden.
Suggestie, gewoon een mic en luidspreker systeem aanschaffen.
Die mobilidinges sloeg nergens op voor zo'n grote organisatie.
Hoeft die sjaggerijn ook niet op zijn scooter overal achter aan te rijden om te vertellen waar we wel moeten wachten  :rtfm:
#130890
[quote="motorgirl"]
[quote="Kusanagi"]
Hij had 's ochtends denk ik niet de riders briefing goed verstaan? NIET stoppen etc. Je brengt jezelf en anderen in gevaar.

Maar hij zal ook wel een beetje geschrokken zijn wellicht. Ga je een keer circuitrijden, promoveer je gelijk naar een soort rijdende chicane met gevolgen.
Maar risico van het vak, alleen jammer voor jou.

Heb je fiets later uit de Baco bus gevist toen deze in de paddaock arriveerde. Schade leek mee te vallen.

Succes met het herstel (6 weekjes? nog 5 te gaan dus?)
[/quote]

Wat briefing betreft, waren er meer die het niet verstaan hadden.
Suggestie, gewoon een mic en luidspreker systeem aanschaffen.
Die mobilidinges sloeg nergens op voor zo'n grote organisatie.
Hoeft die sjaggerijn ook niet op zijn scooter overal achter aan te rijden om te vertellen waar we wel moeten wachten  :rtfm:
[/quote]

Ik zat op het podium, dus ik kon hem gelukig wel verstaan. Jammer dat we de eerste 10 minuten van onze sessie misten aangezien de briefing nogal uitliep/laat begon. Het was wel een apart baasje ja. Leek een beetje op mijn leraar motorvoertuigentechniek ;)
#131041
[quote="zeeslot"]
;D en wat zit je daar nou naar binnen te schuiven Jimi?
[/quote]

Patat met mayo en broodje braadworst. En heb er van genoten, al was het vanwege de prijs.  ;D

Begreep later pas, dat er ook gratis broodjes te krijgen waren bij de koffie :gaga:
#131197
Vandaag nog een opstekertje gekregen van het bestuur :friends: :ok:
Heel erg bedankt daarvoor, het wordt erg gewaardeerd.
gisteren op controle geweest in het ziekenhuis, en mijn vrees werd werkelijkheid.
Ik weet niet hoe het met Belgische sleutelbenen gaat, maar bij mij komt het op hun manier niet goed.
De twee uiteinden zitten onder elkaar langs geschoven en er zit wel ongeveer 1cm tussen, dit groeit vanzelf niet meer aan elkaar :(
Dus mag ik me vrijdagmorgen om 7:00uur in Venlo in het ziekenhuis melden om wat Titanium ;D te laten toevoegen.

John
#131201
[quote="jojo"]
Vandaag nog een opstekertje gekregen van het bestuur :friends: :ok:
Heel erg bedankt daarvoor, het wordt erg gewaardeerd.
gisteren op controle geweest in het ziekenhuis, en mijn vrees werd werkelijkheid.
Ik weet niet hoe het met Belgische sleutelbenen gaat, maar bij mij komt het op hun manier niet goed.
De twee uiteinden zitten onder elkaar langs geschoven en er zit wel ongeveer 1cm tussen, dit groeit vanzelf niet meer aan elkaar :(
Dus mag ik me vrijdagmorgen om 7:00uur in Venlo in het ziekenhuis melden om wat Titanium ;D te laten toevoegen.

John
[/quote]

Sterke ermee :ok:
#131217
[quote="jojo"].
De twee uiteinden zitten onder elkaar langs geschoven en er zit wel ongeveer 1cm tussen, dit groeit vanzelf niet meer aan elkaar :(
Dus mag ik me vrijdagmorgen om 7:00uur in Venlo in het ziekenhuis melden om wat Titanium ;D te laten toevoegen.
[/quote]

Het is wat met de sleutelbenen tegenwoordig, bij mij 4 keer en zowel links en rechts steekt het 15mm en 12 mm langs elkaar. Het zou nooit meer anders worden volgens de artsen. De laatste keer is zelfs mijn schouder totaal 1,5cm smaller geworden volgens de arts wat je vervolgens merkt in de gewrichten en schouder. Dat was in Assen en er werd geen Titanium geplaatst helaas want dat wilde ik eigenlijk.

John veel sterkte, voordeel van een plaatje is dat je sneller je arm normaal kan bewegen, nadeel is dat het er ook weer uitgehaald moet worden en dat er een herstelperiode aanvast zit.

grtjs rolf
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Word ook betalend lid van de ARA!