ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot circuit en race gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#131419
vraagje:

krijg net een excel file gestuurd vanuit Tricolore met een equete en een aanvraag voor een foto dvd. Hartstikke leuk natuurlijk maarre......

moet ik dit file eerst opslaan en dan handmatig insturen?  het begint zo interactief dat ik eerlijk gezegd het send knopje had verwacht of is deze digibeet te optimistisch? ::)
#131698
Hebben jullie ook een mail van Moto Tricolore ontvangen en beantwoord? Ik kreeg vandaag al de cd met foto's. Deze wilde ik jullie niet onthouden  ;D

There can be only one!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
#131708
[quote="FastJ"]
Hebben jullie ook een mail van Moto Tricolore ontvangen en beantwoord? Ik kreeg vandaag al de cd met foto's. Deze wilde ik jullie niet onthouden  ;D

There can be only one!
[/quote]

:no: geen mail gezien. Ben benieuwd of ie nog komt dan ???
#131721
nouhou.......ik ben bang dat ik onthouden wordt van een dvd dan.......heb natuurlijk de inschrijving overgenomen van iemand. naja als er echt niet binnen komt dan wil ik wel lief lachen naar deze of gene voor een kopietje !  :worship:
#132078
Wij hebben de foto's ook al binnen, zijn er veel zeg, en veel mooie ertussen. 8)
Ik heb tijdens 1 van de sessies ook nog achter iemand met een camera op de motor gereden, ook iemand van de organisatie of van hier?

John
#133571
Na zondag nog een tip van Rolf gekregen te hebben voor nog meer foto's, vond ik mezelf terug in gevecht met Webb om een podiumplaats ;D ;D
Hier ligt hij nog voor me, een ronde verder niet meer........toen lag hij nog verder voor me :wobblesign:

John
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
#134110
Ik denk dat iedereen die bij de experience geweest is en geen abonnement op de KicXstart heeft, beter een los nummer kan gaan kopen  :yes: ;D
Ennehhhhh, Maurice Merckelbagh van Motorcamping "In den Hof" heb jij vorig jaar meegedaan met de "mannentest"?  ???  ;)
#134118
Ik lees hem net, wat een gaaf verslag zeg in de Kickstart :ok:. Enne die Maurice krijgt het voor elkaar weer eens op de foto te gaan ;D Jarno en hij gaan gelijk op met het aantal keer in een motorblad te staan.

Zeg nu eens eerlijk mannen, wat kost dat allemaal ;D ;D ;D ;D ;D

grtjs rolf
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Word ook betalend lid van de ARA!