ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot circuit en race gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#129901
[quote="robz"]
zien jullie die concentratie?  die focus?  die krachtdrank?  die bananen?

zou dit het geheim zijn achter de recente rondetijden?

ik ga morgen nog even langs de groenteboer!!! ;)
[/quote]

:yes: :yes:  die bananen, dat is het dus  ;)
#129905
[quote="breed"]
[quote="robz"]
zien jullie die concentratie?  die focus?  die krachtdrank?  die bananen?

zou dit het geheim zijn achter de recente rondetijden?

ik ga morgen nog even langs de groenteboer!!! ;)
[/quote]

:yes: :yes:  die bananen, dat is het dus  ;)
[/quote]

De voorzitter zal wel met enige regelmaat in de Bananenbar komen :P
#129906
[quote="breed"]
[quote="robz"]
zien jullie die concentratie?  die focus?  die krachtdrank?  die bananen?

zou dit het geheim zijn achter de recente rondetijden?

ik ga morgen nog even langs de groenteboer!!! ;)
[/quote]

:yes: :yes:  die bananen, dat is het dus  ;)
[/quote]

Bananen zijn toch gevaarlijk glad, daar krijg je toch valpartijen van. Bovendien verstopt het = meer gewicht = langzamer. Maar kan zijn dat ik het niet snap.

Anne
#129912
Nog even onderwerp geluid;

In het Parc Ferme werd gevraagd of het een orginele uitlaat was.
Ik volmondig beamend"jazeker, orgineel Aprilia"
Aprilia Titanium EVO ;D

En mocht iemand nog foto's hebben van nr 772, hou ik me aanbevolen. :ok:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door jimi op 22 mei 2008, 10:06, 1 keer totaal gewijzigd.
#129923
[quote="robz"]
zien jullie die concentratie?  die focus?  die krachtdrank?  die bananen?

zou dit het geheim zijn achter de recente rondetijden?

ik ga morgen nog even langs de groenteboer!!! ;)
[/quote]

En hij miste nog wel de peptalk van mij, anders was die nog sneller rond gegaan.  :yes: :yes:
#129981
[quote="Tomba la bomba"]
Zo, hier gebeurde het allemaal. Met de namen van de bochten erbij ;)

[img width=424 height=600]http://www.spa-francorchamps.be/en07/ci ... _grand.jpg[/img]

Tombaaa
[/quote]

Het mooie aan dit kaartje is dat de hoogtemeters er bij staan!
Zo klim je in Raidillon (Eau Rouge) zo'n 75 meter (!)
En op het 'rechte' stuk daarna nog eens zo'n 50 meter (gek hé dat hij wat minder snel door zijn toeren loopt op dat stuk...)
Het maximale hoogte verschil is 133 meter (verschil tussen Les Combes en Eau Rouge)

Al met al een bizar (mooi) circuit!
#129987
inderdaad een heel mooi cicuit....nu weet ik ook meteen hoe die bocht heet waar ik onderuit ben gegaan...(rivage) ..behalve de schade aan mijn motor...kreeg ik vandaag ook nog eens te horen dat ik mijn stuitje heb gebroken...dus ik zit nu (op doktersadvies) op een spongebob zwemring.. :bye:
#129995
Rivage werd voor jou een Ravage ! Mooi balen joh ! Ik wens je sterkte...........wanneer is een gebroken stuitje hersteld ?

John is dus in de Pouhon gecrashed ?

Het Circuit plaatje van Kusanagi is trouwens (volgens mij) de meest recente.........zoek het verschil  :wobblesign:
Laatst gewijzigd door Miccie op 22 mei 2008, 16:10, 1 keer totaal gewijzigd.
#129999
thnx..... na twee weken is het niet echt pijnlijk meer zei de doc...maar hoe lang het duurt ...?.het heeft me in ieder geval van de nachtdienst gered deze week ;).... materiele schade valt mee gelukkig topkuip kapot en rechter clip on en de rest is cosmetisch....

ik vond die pouhon echt een vette bocht overigens..
#130002
Nou dan ik ook maar  :kwijl:

HET WAS ZO GAAF.!!!!!!!!!!!!!

Ik weet nu waarom Zolder een mickey mouse circuit wordt genoemd. Wat een mooie bochten zeg. Nog nooit zoveel rubber versleten aan de zijkant. En dan heb ik zeker niet extreem gereden vergeleken met de "echte"  racers. Maar als je als meisje hoort dat er een tuono je niet voorbij kan sloffen, dan heb ik toch aardig gereden. Had hij nooit moeten zeggen natuurlijk, Zulke uitlatingen worden tegen je gebruikt. En ik reed gewoon mijn eigen race.  :yahoo: . Maar goed, volgend jaar ben ik er weer bij als het gaat zoals het nu gaat.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
#130005
ach ja.....dag begon voor mij al in de pitbox van tricolore.....sleutel afgebroken in contact...die hebben ze gebypassed daarna nog tankdopslot (in opdr van mij) gesloopt en later nog mijn clipon proberen recht te slaan em mijn alarm te fixen...ben wel blij dat ze er waren anders had ik helemaal niet kunnen rijden..( wat achteraf beter was geweest:))

ik heb ib ieder geval een mooie besteming voor mijn vakantiegeld.... :yes:
#130014
[quote="motorgirl"]
Nou dan ik ook maar  :kwijl:

HET WAS ZO GAAF.!!!!!!!!!!!!!

Ik weet nu waarom Zolder een mickey mouse circuit wordt genoemd. Wat een mooie bochten zeg. Nog nooit zoveel rubber versleten aan de zijkant. En dan heb ik zeker niet extreem gereden vergeleken met de "echte"  racers. Maar als je als meisje hoort dat er een tuono je niet voorbij kan sloffen, dan heb ik toch aardig gereden. Had hij nooit moeten zeggen natuurlijk, Zulke uitlatingen worden tegen je gebruikt. En ik reed gewoon mijn eigen race.  :yahoo: . Maar goed, volgend jaar ben ik er weer bij als het gaat zoals het nu gaat.
[/quote]

ik zag jullie lopen, ik denk maak eens een praatje en helaas niet meer te zien. Volgende keer beter ;)

rolf
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Word ook betalend lid van de ARA!