ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot circuit en race gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Door v-TWim
#125161
Ik ga het verhaal in de gaten houden.... Als het mogelijk is dan wil ik wel mee.  :wobblesign: Gezien de financiën gaat mijn voorkeur uit naar Folembray.  :secret:
Laatst gewijzigd door v-TWim op 27 apr 2008, 18:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Avatar
Door robz
#125172
[quote="mile-eater"]

Dus kom maar op met de Appies!  :tease:  :ok:

[/quote]

Jorrit laten we in ieder geval alvast de volgende afspraak maken:  Zodra jij het in je BOTTE HERSENS haalt om mij met dit overschot aan PK lastig te vallen cq in te halen.............................

......................moet ik toch eens met jouw moeder praten over je wintersportadresjes..... 8) ;D ;D

maarre zereneus:  super!! :ok:  dat wordt genieten!  2 mei op assen?
Door FastJ
#125220
[quote="robz"]
[quote="mile-eater"]

Dus kom maar op met de Appies!  :tease:  :ok:

[/quote]

Jorrit laten we in ieder geval alvast de volgende afspraak maken:  Zodra jij het in je BOTTE HERSENS haalt om mij met dit overschot aan PK lastig te vallen cq in te halen.............................

......................moet ik toch eens met jouw moeder praten over je wintersportadresjes..... 8) ;D ;D

maarre zereneus:  super!! :ok:  dat wordt genieten!   2 mei op assen?
[/quote]
:rotfl2:

2 mei is Jorrit niet op wintersport
Door mile-eater
#125237
[quote="FastJ"]
[quote="robz"]
[quote="mile-eater"]

Dus kom maar op met de Appies!  :tease:  :ok:

[/quote]

Jorrit laten we in ieder geval alvast de volgende afspraak maken:  Zodra jij het in je BOTTE HERSENS haalt om mij met dit overschot aan PK lastig te vallen cq in te halen.............................

......................moet ik toch eens met jouw moeder praten over je wintersportadresjes..... 8) ;D ;D

maarre zereneus:  super!! :ok:  dat wordt genieten!   2 mei op assen?
[/quote]
:rotfl2:

2 mei is Jorrit niet op wintersport
[/quote]

Helaas ben ik 2 mei niet op Assen! de dag stond eerst op 1 mei en dan word ik weer een jaartje ouder. Mijn ouders komen dus langs. ik was bang dat ze het niet gingen geloven als ik 1 dagje op wintersport ging. :sorry:  ;D
Toen ik doorkreeg dat het verzet was, was de dag al volgboekt...  :sorry:

De eerste dag wordt dus 8 mei op Zolder en ik ben ook de 28ste op Assen. :yahoo:  :yahoo:

@ Rob, zullen we gewoon de afspraak maken dat ik voortaan voor jou de baan op ga? dan heb je geen last van me en zal ik je (voorlopig) ook niet inhalen!  :rotfl2:  :rotfl2:  :rotfl2:
Door Renébagpipe
#125289
[quote="V-TWim"]
Ik ga het verhaal in de gaten houden.... Als het mogelijk is dan wil ik wel mee.  :wobblesign: Gezien de financiën gaat mijn voorkeur uit naar Folembray.  :secret:
[/quote]

De 1e optie voor Folembray, althans wat info,is binnen.

Is wel wat 'vroeg' betreft 15 + 16 augustus '08 (vrijdag/zaterdag). Is van dezelfde Organisatie als waarmee we afgelopen 15 april te maken hebben gehad.
In dit geval sluiten we dus aan bij een reeds bestaand geplande dag.

Er is in alle groepen nog voldoende plaats (beginner/gevorderd/expert). Kosten per dag Euro 80,-, uiteraart geen verplichting om beide dagen deel te nemen.

Verder speel ik met de gedachte om voor 'iedere optie' een apart topic te openen (misschien wat overzichtelijker), maar wacht even de reacties van andere door mij benaderden af.

:bye:
Door FastJ
#125294
[quote="Renébagpipe"]
[quote="V-TWim"]
Ik ga het verhaal in de gaten houden.... Als het mogelijk is dan wil ik wel mee.  :wobblesign: Gezien de financiën gaat mijn voorkeur uit naar Folembray.  :secret:
[/quote]

De 1e optie voor Folembray, althans wat info,is binnen.

Is wel wat 'vroeg' betreft 15 + 16 augustus '08 (vrijdag/zaterdag). Is van dezelfde Organisatie als waarmee we afgelopen 15 april te maken hebben gehad.
In dit geval sluiten we dus aan bij een reeds bestaand geplande dag.

Er is in alle groepen nog voldoende plaats (beginner/gevorderd/expert). Kosten per dag Euro 80,-, uiteraart geen verplichting om beide dagen deel te nemen.

Verder speel ik met de gedachte om voor 'iedere optie' een apart topic te openen (misschien wat overzichtelijker), maar wacht even de reacties van andere door mij benaderden af.

:bye:
[/quote]
Een flink aantal mensen uit de "expert"-groep rijden 12 en 13 augustus op Spa Francorchamps. Misschien is het voor sommigen wat veel, 4 circuitdagen in 1 week, maar mij lijkt het wel wat!  ;D

En 80 euro is natuurlijk een mooie prijs voor een circuitdag. Is ook bekend hoeveel rijtijd je dan hebt?

Groeten, Jarno
#125303
in principe heeft u gelijk herr voorzittende maar als ik/we ons meissie willen meenemen word de planning wel spannend.
Ik blijf een buitenbeentje qua planning en zal dus gewoon proberen mij in te passen alswaar het meerendeel voor zal kiezen.
Door Renébagpipe
#125355
[quote="FastJ"]
[quote="Renébagpipe"]
[quote="V-TWim"]
Ik ga het verhaal in de gaten houden.... Als het mogelijk is dan wil ik wel mee.  :wobblesign: Gezien de financiën gaat mijn voorkeur uit naar Folembray.  :secret:
[/quote]

De 1e optie voor Folembray, althans wat info,is binnen.

Is wel wat 'vroeg' betreft 15 + 16 augustus '08 (vrijdag/zaterdag). Is van dezelfde Organisatie als waarmee we afgelopen 15 april te maken hebben gehad.
In dit geval sluiten we dus aan bij een reeds bestaand geplande dag.

Er is in alle groepen nog voldoende plaats (beginner/gevorderd/expert). Kosten per dag Euro 80,-, uiteraart geen verplichting om beide dagen deel te nemen.

Verder speel ik met de gedachte om voor 'iedere optie' een apart topic te openen (misschien wat overzichtelijker), maar wacht even de reacties van andere door mij benaderden af.

:bye:
[/quote]
Een flink aantal mensen uit de "expert"-groep rijden 12 en 13 augustus op Spa Francorchamps. Misschien is het voor sommigen wat veel, 4 circuitdagen in 1 week, maar mij lijkt het wel wat!  ;D

En 80 euro is natuurlijk een mooie prijs voor een circuitdag. Is ook bekend hoeveel rijtijd je dan hebt?

Groeten, Jarno
[/quote]

Flink aantal op Spa 12/13... staat er maar 3 op't lijstje (ik ook).

Nogmaals mensen het is een optie,ikzelf dacht eraan om dan in het zuiden deslands (of wellicht Belgie) voor de 14e te overnachten. Scheeld weer een flink end rijden...

Inderdaar de 'tracktime' vergeten te vermelden: 6 x 20 minuten.
Door Renébagpipe
#125361
Een 2e optie waar ik achteraan zit (maar nog geen respons gehad) betreft
zat. 27 sept + zon. 28 sept.

respectievelijk Folembray (E. 80,-) en Ecuyers (E. 115,-), voor beiden of 6 x 20 of 5 x 25 min. tracktime.

:bye:
Avatar
Door cees
#125366
E[quote="Renébagpipe"]

Een 2e optie waar ik achteraan zit (maar nog geen respons gehad) betreft
zat. 27 sept + zon. 28 sept.

respectievelijk Folembray (E. 80,-) en Ecuyers (E. 115,-), voor beiden of 6 x 20 of 5 x 25 min. tracktime.

:bye:
[/quote]

Ik sprak zaterdag met Olivier (QMS), hij was naar Ecuyers geweest en vond het een slechte baan, blijkbaar ligt deze op een helling en zelfs als het niet regent loopt er schijnbaar midden in een bocht een modderstroom van zo'n 5 mtr breed. Ik ga 2 Juni zelf eens verkennen.........
Folembray weten we dat het goed is en nog goedkoper ook!
En René, ik wed dat ik weet waar jij wilt overnachten in Belgie, Simba kan jou ook niet missen........ ;D
Door FastJ
#125409
[quote="Renébagpipe"]
[quote="FastJ"]
[quote="Renébagpipe"]
[quote="V-TWim"]
Ik ga het verhaal in de gaten houden.... Als het mogelijk is dan wil ik wel mee.  :wobblesign: Gezien de financiën gaat mijn voorkeur uit naar Folembray.  :secret:
[/quote]

De 1e optie voor Folembray, althans wat info,is binnen.

Is wel wat 'vroeg' betreft 15 + 16 augustus '08 (vrijdag/zaterdag). Is van dezelfde Organisatie als waarmee we afgelopen 15 april te maken hebben gehad.
In dit geval sluiten we dus aan bij een reeds bestaand geplande dag.

Er is in alle groepen nog voldoende plaats (beginner/gevorderd/expert). Kosten per dag Euro 80,-, uiteraart geen verplichting om beide dagen deel te nemen.

Verder speel ik met de gedachte om voor 'iedere optie' een apart topic te openen (misschien wat overzichtelijker), maar wacht even de reacties van andere door mij benaderden af.

:bye:
[/quote]
Een flink aantal mensen uit de "expert"-groep rijden 12 en 13 augustus op Spa Francorchamps. Misschien is het voor sommigen wat veel, 4 circuitdagen in 1 week, maar mij lijkt het wel wat!  ;D

En 80 euro is natuurlijk een mooie prijs voor een circuitdag. Is ook bekend hoeveel rijtijd je dan hebt?

Groeten, Jarno
[/quote]

Flink aantal op Spa 12/13... staat er maar 3 op't lijstje (ik ook).

Nogmaals mensen het is een optie,ikzelf dacht eraan om dan in het zuiden deslands (of wellicht Belgie) voor de 14e te overnachten. Scheeld weer een flink end rijden...

Inderdaar de 'tracktime' vergeten te vermelden: 6 x 20 minuten.
[/quote]
Maarrrr...... zoals je als MF-er moet weten zijn fora matig betrouwbaar. Ik heb bijvoorbeeld ook niet mijn circuitdagen in dat topic ingevuld.
Avatar
Door Gertjan
#125457
Weet zeker dat er 12/13 aug. nogal wat op Spa verblijven  ;)

Is ook voor velen vakantieperiode dus misschien een maandje later?
Door Chloé
#129268
zijn jullie daar dan nog niet gaan rijden op Ecuyers ?
Was ingeschreven op 30/05 maar dit gaat dan helaas niet door, een collega van mijn vriend neemt nu mijn plaats in.

Het is ook lekker goedkoop en niet ver vn bij ons  :) voor 80 € moet je het nu absoluut niet laten hoor.

en het is weer eens wat ander dan Folembray, Croix :lazy:
Door Renébagpipe
#129677
Hallo,

Ik heb inmiddels, voor een echte 'eigen dag' , in de afgelopen dagen een aantal Organisaties gemailed. Maar helaas nog geen reacties mogen ontvangen.

Mocht iemand nog ideen of 'kortere' lijnen weten....... laat het aub weten of help mij daarbij. Om zoiets voor in september te regelen wordt het toch al redelijk kort dag.

Of we moeten, waar ik ook mee bezig ben, bij een al 'bestaande circuitdag' aansluiting zien te vinden, met een grotere groep.
De enige waarop ik tot op heden respons heb gehad is voor 15/16 augustus (Folembray). Wat ikzelf zeker overweeg om te doen, maar is al een 'drukke week' voor sommigen en misschien ook een maandje te vroeg ???

Dus alle hulp en/of suggesties zijn welkom, zeker na de ervaringen van afgelopen Spa-Experience. Desnoods rechtstreeks aan mij.

Saamhorigheid en zelfwerkzaamheid zijn in dit geval sleutelwoorden om nogmaals een 'eigen dag' te kunnen bewerkstelligen.
Laten we binnen de ARA, dit jaar, het nog eens voor elkaar weten te boksen, om nog een keer '15 april' (incl. de 14e) over te doen in de maand september.

:ok:
Door FastJ
#130074
[quote="Renébagpipe"]

Hallo,

Ik heb inmiddels, voor een echte 'eigen dag' , in de afgelopen dagen een aantal Organisaties gemailed. Maar helaas nog geen reacties mogen ontvangen.

Mocht iemand nog ideen of 'kortere' lijnen weten....... laat het aub weten of help mij daarbij. Om zoiets voor in september te regelen wordt het toch al redelijk kort dag.

Of we moeten, waar ik ook mee bezig ben, bij een al 'bestaande circuitdag' aansluiting zien te vinden, met een grotere groep.
De enige waarop ik tot op heden respons heb gehad is voor 15/16 augustus (Folembray). Wat ikzelf zeker overweeg om te doen, maar is al een 'drukke week' voor sommigen en misschien ook een maandje te vroeg ???

Dus alle hulp en/of suggesties zijn welkom, zeker na de ervaringen van afgelopen Spa-Experience. Desnoods rechtstreeks aan mij.

Saamhorigheid en zelfwerkzaamheid zijn in dit geval sleutelwoorden om nogmaals een 'eigen dag' te kunnen bewerkstelligen.
Laten we binnen de ARA, dit jaar, het nog eens voor elkaar weten te boksen, om nog een keer '15 april' (incl. de 14e) over te doen in de maand september.

:ok:
[/quote]
Euh.... laten we niet alles overdoen  ::)
Avatar
Door TuonoPeet
#130078
Inderdaad, niet alles overdoen toch René?  :o

Mijn voorkeur ligt nog steeds op medio september, maar als je een concrete aanbieding hebt voor medio augustus ga'k mee!!  :yes:

ik zag 13 en 16 sept  folembray en croix met trackdays.be (aanbieding) maar dat zal dan niet meer "exclusief" ARA kunnen zijn neem ik aan...

grt

Peter  :bye:
#130082
[quote="TuonoPeet"]

ik zag 13 en 16 sept  folembray en croix met trackdays.be (aanbieding) maar dat zal dan niet meer "exclusief" ARA kunnen zijn neem ik aan...

[/quote]

Als er op die dat nog zeg 30-40 plaatsen vrij zijn, kunnen we die natuurlijk gewoon reserveren en zsm hier op de site volboeken?

Tombaaa
Door Renébagpipe
#130116
OKé.... mee eens.........niet alles overdoen............. ;D...... hopelijk ebn ik tegen die tijd weer zover om 'mee te doen' en zal trachten om anders "te eindigen".

Mijn 1e optie is inderdaad om bij een bestaande dag aan te haken en dan (indien mogelijk) als 'eigen groep' sessies te rijden. Maar dat is natuurlijk niet echt noodzakelijk.

Het 1e echte contact is inmiddels gelegd met een club in België. Het gaat hierbij over 30 augustus, circuit Ecuyers.
Hier zijn, op dit moment, in ieder groep, nog ca. 25 plaatsten beschikbaar.

Kosten zijn E. 100,-, door mijn contact is al aangegeven dat een korting (bij groepsaanmelding) misschien mogelijk is. Doch dit kon zij niet geheel zelf beslissen.

Om het overzichtelijk te houden zal ik hierover een nieuw Topic starten, graag hierin op termijn reageren. En dan het liefst zoveel mogelijk beperken tot eventueel aanmelden voor deze dag.

Een andere mogelijkheid, wel 'eigen dag' , in september, wordt op dit moment bekeken en overlegd, gaat hierbij om Papenburg.
Hierover gaat @Vincent z.s.m. in overleg met zijn dealer, hopelijk op korte termijn berichten.

Zodra ik Topic voor Ecuyers heb gemaakt, plaats ik hier de link.

:bye:
#130141
[quote="Renébagpipe"]
Een andere mogelijkheid, wel 'eigen dag' , in september, wordt op dit moment bekeken en overlegd, gaat hierbij om Papenburg.
Hierover gaat @Vincent z.s.m. in overleg met zijn dealer, hopelijk op korte termijn berichten.
[/quote]

Papenburg is zonder vrijrijden toch? In dat geval is het maar voor een kleinere groep interessant. De Franse circuits geven dan meer mogelijkheden en niveaus.

Ik ben benieuwd!

Tomba

Word ook betalend lid van de ARA!