ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot circuit en race gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Door Renébagpipe
#130172
[quote="Tomba la bomba"]
[quote="Renébagpipe"]
Een andere mogelijkheid, wel 'eigen dag' , in september, wordt op dit moment bekeken en overlegd, gaat hierbij om Papenburg.
Hierover gaat @Vincent z.s.m. in overleg met zijn dealer, hopelijk op korte termijn berichten.
[/quote]

Papenburg is zonder vrijrijden toch? In dat geval is het maar voor een kleinere groep interessant. De Franse circuits geven dan meer mogelijkheden en niveaus.

Ik ben benieuwd!

Tomba
[/quote]

Tom, normaliter gesproken op de 'normale dagen' inderdaad geen vrij rijden, maar had al wel begrepen dat het mogelijk bij een 'gesloten club c.q gebeuren' wel zou kunnen. We wachten even af.
Door Renébagpipe
#130263
[quote="Tomba la bomba"]
[quote="TuonoPeet"]

ik zag 13 en 16 sept  folembray en croix met trackdays.be (aanbieding) maar dat zal dan niet meer "exclusief" ARA kunnen zijn neem ik aan...

[/quote]

Als er op die dat nog zeg 30-40 plaatsen vrij zijn, kunnen we die natuurlijk gewoon reserveren en zsm hier op de site volboeken?

Tombaaa
[/quote]

Ik zal Trackday contacten, mbt de vrije plaatsen voor deze dagen.

edit: mail is verstuurd, ik wacht op antwoord
Laatst gewijzigd door Renébagpipe op 24 mei 2008, 10:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Door FastJ
#131460
[quote="Mille Merckel"]
klopt. dat heb ikook in een ander topic aangehaald. 15 september zou wel uitstekend zijn om naar Folembray te gaan.
[/quote]
15 sept zou ik kunnen. Dan rijd ik halverwege de middag door naar Ales voor 3 dagen Race academy.

Heeft nog iemand zin om mee te gaan? Het is een 3-daagse training onder persoonlijke begeleiding. 1 instructeur op max 3 rijders. 100% werken aan techniek en rijcapaciteiten. Heb er erg veel zin in.

Groeten, Jarno
Avatar
Door rsvjan
#131461
[quote="FastJ"]
[quote="Mille Merckel"]
klopt. dat heb ikook in een ander topic aangehaald. 15 september zou wel uitstekend zijn om naar Folembray te gaan.
[/quote]
15 sept zou ik kunnen. Dan rijd ik halverwege de middag door naar Ales voor 3 dagen Race academy.

Heeft nog iemand zin om mee te gaan? Het is een 3-daagse training onder persoonlijke begeleiding. 1 instructeur op max 3 rijders. 100% werken aan techniek en rijcapaciteiten. Heb er erg veel zin in.

Groeten, Jarno
[/quote]

kun je ook c-licentie halen in die dagen? was ik toch nog van plan
klinkt verder interessant, es eevn thuis in de groep gooien ;)
Avatar
Door robz
#131471
[quote="FastJ"]
[quote="Mille Merckel"]
klopt. dat heb ikook in een ander topic aangehaald. 15 september zou wel uitstekend zijn om naar Folembray te gaan.
[/quote]
15 sept zou ik kunnen. Dan rijd ik halverwege de middag door naar Ales voor 3 dagen Race academy.

Heeft nog iemand zin om mee te gaan? Het is een 3-daagse training onder persoonlijke begeleiding. 1 instructeur op max 3 rijders. 100% werken aan techniek en rijcapaciteiten. Heb er erg veel zin in.

Groeten, Jarno
[/quote]

zin wel alleen geen tijd

ga misschien wel in oktover/november iest leuk doen kan je dan niet naar almeria of cartagena?
Door FastJ
#131496
[quote="rsvjan"]
[quote="FastJ"]
[quote="Mille Merckel"]
klopt. dat heb ikook in een ander topic aangehaald. 15 september zou wel uitstekend zijn om naar Folembray te gaan.
[/quote]
15 sept zou ik kunnen. Dan rijd ik halverwege de middag door naar Ales voor 3 dagen Race academy.

Heeft nog iemand zin om mee te gaan? Het is een 3-daagse training onder persoonlijke begeleiding. 1 instructeur op max 3 rijders. 100% werken aan techniek en rijcapaciteiten. Heb er erg veel zin in.

Groeten, Jarno
[/quote]

kun je ook c-licentie halen in die dagen? was ik toch nog van plan
klinkt verder interessant, es eevn thuis in de groep gooien ;)
[/quote]
Volgens mij kun je na deze dagen je c-licentie aanvragen en krijg je voor de b-licentie 1 dag vrijstelling. Dat is voor mij dan weer interessant

Kijk anders even op raceacademy.nl misschien moet er een streepje tussen.

Word ook betalend lid van de ARA!