ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot circuit en race gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Door Timfiz
#123387
Rolf mooie uitleg.  :ok:

Maar ik denk dat MEN hier op het forum over het algemeen wel weten, dat vallen bij racen (op de grens) hoort. Uitzonderingen daargelaten.  :worship:
#123428
Altijd vriendelijk zijn voor de fotograven langs de baan
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Door Renébagpipe
#123429
[quote="FastJ"]
Altijd vriendelijk zijn voor de fotograven langs de baan

[/quote]

of geef je hier aan dat er 'iets' op je bril zit....... uit een niet nader te noemen lichaamsdeel................. ;D
#123433
[quote="Renébagpipe"]
[quote="FastJ"]
Altijd vriendelijk zijn voor de fotograven langs de baan

[/quote]

of geef je hier aan dat er 'iets' op je bril zit....... uit een niet nader te noemen lichaamsdeel................. ;D
[/quote]
Maar je ziet het René, je hebt je linkerarm eigenlijk helemaal niet nodig voor circuitrijden. Dus ik zie je de 19e mei gewoon op Spa. ;)
Door Renébagpipe
#123436
[quote="FastJ"]
[quote="Renébagpipe"]
[quote="FastJ"]
Altijd vriendelijk zijn voor de fotograven langs de baan

[/quote]

of geef je hier aan dat er 'iets' op je bril zit....... uit een niet nader te noemen lichaamsdeel................. ;D
[/quote]
Maar je ziet het René, je hebt je linkerarm eigenlijk helemaal niet nodig voor circuitrijden. Dus ik zie je de 19e mei gewoon op Spa. ;)
[/quote]

trouwens vergeten te vermelden dat ie gaaf is..........................

zou een optie kunnen zijn........... maar eens even over nadenken..........heel goed en langdurig........ ;D
#123508
Geweldige beleving,  ZEER zeker voor herhaling vatbaar  :yes:, in het begin een beetje onwennig voor een beginner maar vooral na de middag trad er steeds meer ontspanning op en ging het steeds lekkerder.
het "programma" verliep vlot en ook van mijn kant hulde aan de organisatie zowel van Belgische zijde als ook van ARA zijde... :ok:
Erg jammer van de sleutelbeenbreuk van René maar ik lees dat het alweer beter te harden is als toen hij op het asfalt lag....toch even schrikken!
Sterkte René, en we zien elkaar weer....

Peter nr 3  :bye:
Door v-TWim
#123537
Ooooohhhhh, dit maakt hebberig.... Mooie verhalen mannen. En ook niet zo mooie.... :-X Sterkte voor degenen die het betreft. René beterschap mien jong.

Kan dit ook aan het soort asfalt liggen? Nu beperkt mijn ervaring zich tot Assen en ik heb daar nog nooit het gevoel gehad dat ik aan de grens zat. Daar zat ik met een snelste tijd van 2.07 ook niet echt aan maar de langzaamste ben ik ook niet.
#123568
[quote="TuonoPeet"]
Geweldige beleving,  ZEER zeker voor herhaling vatbaar  :yes:, in het begin een beetje onwennig voor een beginner maar vooral na de middag trad er steeds meer ontspanning op en ging het steeds lekkerder.
[/quote]

Hoi Peter,

ontspanning is de magic word bij circuitrijden en leidt altijd tot meer snelheid. Dat je dat door hebt is de winst van de dag. Ik zag je gaan bij de start van de endurance, zag er goed uit!  Je lag goed in de race!  Volgende keer beter. :ok:
Door Renébagpipe
#123595
[quote="robz"]
[quote="TuonoPeet"]
Geweldige beleving,  ZEER zeker voor herhaling vatbaar  :yes:, in het begin een beetje onwennig voor een beginner maar vooral na de middag trad er steeds meer ontspanning op en ging het steeds lekkerder.
[/quote]

Hoi Peter,

ontspanning is de magic word bij circuitrijden en leidt altijd tot meer snelheid. Dat je dat door hebt is de winst van de dag. Ik zag je gaan bij de start van de endurance, zag er goed uit!  Je lag goed in de race!  Volgende keer beter. :ok:
[/quote]

zelfs op podium-plek...... zeer vast op 2e stek............ jammer dat er door mij geen vervolg aan kon worden gegeven....    :-[
#123597
[quote="Renébagpipe"]
[quote="robz"]
[quote="TuonoPeet"]
Geweldige beleving,  ZEER zeker voor herhaling vatbaar  :yes:, in het begin een beetje onwennig voor een beginner maar vooral na de middag trad er steeds meer ontspanning op en ging het steeds lekkerder.
[/quote]

Hoi Peter,

ontspanning is de magic word bij circuitrijden en leidt altijd tot meer snelheid. Dat je dat door hebt is de winst van de dag. Ik zag je gaan bij de start van de endurance, zag er goed uit!  Je lag goed in de race!  Volgende keer beter. :ok:
[/quote]

zelfs op podium-plek...... zeer vast op 2e stek............ jammer dat er door mij geen vervolg aan kon worden gegeven....    :-[
[/quote]Misschien een troost; ik kreeg gisteren een cdrommetje van rsvFrank met daarop een stuk of 8 supergave foto's van je. Ik mail ze dit weeekend even naar je. Is goed materiaal om een poster van te maken  ;)
#123602
[quote="rolf"]
laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat zien die foto's ;D
[/quote]is een hele cd vol van iedereen.

Ik zal wel een selectie in het fotoalbum zetten dit weekend en misschien dat ik her en der een paar kopietjes opstuur. Frank heeft zo'n 10mp camera dus het zijn flinke bestanden  ;)

Zit nu op werk dus kan nu even niet bij de pics  :angel:
#123620
Wij zijn benieuwd!  :yes:
#123689
[quote="robz"]
[quote="rsvfrank"]
voorproefje:
[/quote]

kwaliteit van de foto idd best goed,  mooi racy effect tegen die vervagende banden achtergrond
[/quote]

Tja 1/250 seconde en mooi meebewogen met het voorwerp geeft een relatief scherp voorwerp met een bewegende achtergrond.  :yes:  Daarbij een redelijk klein diafragma van f/10 geeft een mooie grote scherptediepte op een brandpuntafstand van 300 mm.
Een ISO waarde van 800 geeft relatief veel ruis bij een Sony A100 maar daar is bij deze foto gelukkig weinig last van, alleen in de achterband is er een beetje van te zien.  ;)

Conclusie: mooie foto van een mooie motor!  :worship:
Door Renébagpipe
#123706
[quote="rsvfrank"]
voorproefje:
[/quote]

:o


hier had ik de banden van de motor tenminste nog in de goede richting staan......................

maar wel mooi..
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Word ook betalend lid van de ARA!