ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot circuit en race gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#123327
[quote="rolf"]
heb net de fotograaf gesproken en is deze aan het selecteren ca. 2000 foto's  :tease: en plaatst dan een selectie.

rolf
[/quote]2000 ??????????  :gaga: Holy-sh#t: da's een aardige klus  ;D
Door Renébagpipe
#123329
hoi,

even nog 1 keer over mezelf (de 'persoonlijke schade'), omdat ik dus in frankrijk infuus heb gehad, mag ik dus pas over 5 dagen, na de test van MSRA-bacterie, daadwerkelijk worden geholpen. Tot die tijd rusten...... volgende week wordt beslist of er wordt geopereerd of gewoon herstel.

Bedankt voor alle berichtjes, sms-jes en telefoontjes....... werkelijk 'hartverwarmend'.
19 mei, Spa... zal ik zeker niet gaan halen..... dus als iemand deze dag wil overnemen.

:bye:
#123335
[quote="Renébagpipe"]
hoi,

even nog 1 keer over mezelf (de 'persoonlijke schade'), omdat ik dus in frankrijk infuus heb gehad, mag ik dus pas over 5 dagen, na de test van MSRA-bacterie, daadwerkelijk worden geholpen. Tot die tijd rusten...... volgende week wordt beslist of er wordt geopereerd of gewoon herstel.

Bedankt voor alle berichtjes, sms-jes en telefoontjes....... werkelijk 'hartverwarmend'.
19 mei, Spa... zal ik zeker niet gaan halen..... dus als iemand deze dag wil overnemen.

:bye:
[/quote]sterkte kerel  ;) Beetje pijnvrij?  Beetje pijnonderdrukking van de doktoren gekregen?

[quote="rolf"]
[quote="zeeslot"]
;D
en toen?
[/quote]
wat gemeen >:D
[/quote] :angel:

;D Kan ie wel hebben. Was leuk met z'n 2-tjes  :yes:
Door Renébagpipe
#123336
[quote="zeeslot"]
;D

en toen?
[/quote]

ging het mis in de volgende sessie................. had met deze niets te maken................... maar neem aan dat je bedoeld dat je mij daarna te grazen nam................

ik was ook nog niet klaar met m'n verhaal, moest even een rustpauze inlassen.......................

[edit] ben redelijk pijnvrij, heb pijnstillers en spierverslappers..... en die slaan in als een bom......... gebruik vrijwel nooit geen medicatie.

:bye:
Laatst gewijzigd door Renébagpipe op 16 apr 2008, 21:34, 1 keer totaal gewijzigd.
#123338
[quote="Renébagpipe"]
[quote="zeeslot"]
;D

en toen?
[/quote]

ging het mis in de volgende sessie................. had met deze niets te maken................... maar neem aan dat je bedoeld dat je mij daarna te grazen nam................

ik was ook nog niet klaar met m'n verhaal, moest even een rustpauze inlassen.......................
[/quote]Oh zo bedoelde ik het echt niet  :-X Sorry: ik bedoelde idd mijn actie daarna  :ok:
Door Renébagpipe
#123349
[quote="zeeslot"]
[quote="Renébagpipe"]
[quote="zeeslot"]
;D

en toen?
[/quote]

ging het mis in de volgende sessie................. had met deze niets te maken................... maar neem aan dat je bedoeld dat je mij daarna te grazen nam................

ik was ook nog niet klaar met m'n verhaal, moest even een rustpauze inlassen.......................
[/quote]Oh zo bedoelde ik het echt niet  :-X Sorry: ik bedoelde idd mijn actie daarna  :ok:
[/quote]

was ook meer voor Rolf bedoeld.......

schade valt mee... schuifschade en paar scheurtjes in kuipwerk, valdop afgebroken en schakelpookje dubbel + bevestiging verbogen.
althans zo op het 1e oog.

Oké... nu weer over naar de mooie verhalen en natuurlijk.......... piccies............

:yahoo:
#123355
[quote="Renébagpipe"]
Tot die tijd rusten...... volgende week wordt beslist of er wordt geopereerd of gewoon herstel.

[/quote]

Hey  Rene,

Goed je berichten te lezen, je draait weer ( een beetje) mee. Ik heb er zelf geen ervaring mee maar gezien het aantal gebroken sleutelbeenderen in onze club is het  misschien zinvol om een polletje te openen met opereren ja/nee? Ik hoor hier nl. verschillende meningen over en misschien kun je je voordeel ermee doen? ::)

just a thought..............

maarre.. goed dat je die zeeslot even hebt gepakt op de baan. Wist je dat zijn motor gekieteld was?  ;D  een extra hoge prestatie dus met een standaard mille..... :D :tease:
#123359
[quote="IvoSchrage"]
Ik heb gisteren maar mijn digitale camera uitgeleend, want rijden en fotograferen lukte niet. Een zekere meneer King heeft deze foto's gemaakt. Ik heb ze gecomprimeerd ge-upload, dus zie je een verblindende foto, mail (i.schrage@tiscali.nl) het nummer naar mij dan stuur ik je de niet gecomprimeerde versie.

Ivo

http://www.mijnalbum.nl/Album=VRYZ4NXE
[/quote]

Wauw, meneer King schiet mooie plaatjes! Super mooie pics, goede close-ups en een paar mooie acties. Tof!

Afbeelding


Tombaaa la Bombaaaaaa
#123372
even iets verduidelijken voor degene die alleen meelezen want de indruk schijnt er te zijn "wat een hoop valpartijen".

We hebben een tweetal gave dagen gehad op Croix en Folembray. Nu waren er een aantal glijpartijtjes in vooral de experts, maar daar zie je ook speciaal geprepareerde motorfietsen. Circuitkuipen, speciale banden, veringssets en valblokken gemonteerd. Deze rijden ook regelmatig in de competitie. Dus rijden ze scherp. Als je zo scherp rijd op de openbare weg loop je meer risico dus zoeken ze de baan op. ;)

In de gevorderden waren twee valpartijen en eigenlijk een beetje lullig, rene viel met lage snelheid met het net oprijden van de baan en de andere was een inschattingsfout. Hier beginnen trouwens al de circuitpreparaties met circuitkuipen en valblokken.

Bij de beginners ging alles zeer goed en niets aan de hand. Ja last van brede glimlachen in de helm die dan opeens te klein wordt ;)
Mensen waren zeer leergierig en naast de praktische invulling ook een brok theorie meegekregen.

Terugkijkend is het dus een veilige dag geweest, respect voor elkaar, iedereen weer wat geleerd en veel plezier gehad.

Zo'n dag kan eenvoudig niet op de openbare weg, omdat dat juist gevaarlijk is. Men denkt aan circuitrijden als "leek" gelijk aan de risico's en zien alleen de bevestigingen door de valpartijen. Ik wil niet zeggen dat het risicoloos is maar veiliger als rijden op de openbare weg.

Kijk naar de blije gezichten en de verbetering van beheersing van de motor.

grtjs rolf
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

Word ook betalend lid van de ARA!