ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot circuit en race gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#123711
[quote="ApriliaMan"]
Hee Erik, heb je nou wel of niet je eerste kneedown gedaan ?


[/quote]Die had ik vorig jaar al.  ;D

Ik heb alvast wat pics in het fotoalbum gezet. Een heleboel foto's van Frank zijn te groot om zomaar up te ,loaden. Ik heb al even contact gehad met een expert met wat tijd die ik die foto's opstuur zodat die het kan regelen.  ;D

[edit] De foto's die in het album staan komen bij mij in rare verhouding op het scherm. Als ik op de foto klik is het weer goed. Hoe kan dat nou?
Laatst gewijzigd door zeeslot op 18 apr 2008, 21:25, 1 keer totaal gewijzigd.
#123734
[quote="zeeslot"]

[img width=300 height=200]http://www.aprilia-riders.nl/forum/gall ... _02_15.JPG[/img]

[/quote]


Hey, toffe foto!!! En nèt het moment dat ik Jarno en Maurice in één actie buitom inhaal!! Superrr goede timing fotograaf!

Tomba laaaa bombaaa
Laatst gewijzigd door Tomba la bomba op 18 apr 2008, 23:20, 1 keer totaal gewijzigd.
#123767
[quote="Tomba la bomba"]
[quote="zeeslot"]

[img width=300 height=200]http://www.aprilia-riders.nl/forum/gall ... _02_15.JPG[/img]

[/quote]


Hey, toffe foto!!! En nèt het moment dat ik Jarno en Maurice in één actie buitom inhaal!! Superrr goede timing fotograaf!

Tomba laaaa bombaaa
[/quote]
En ik nog maar hopen dat niemand het gezien had, is er een foto van gemaakt :-[
Door johanvoogd
#123797
Beste lui,

Inmiddels al weer de zaterdag na de dinsdag... maar nog niet te laat voor een bespiegeling over Croix en Folembray. Over Croix kan ik kort zijn: ik vond het drie keer niks: koud, smal en nat. Na de tweede sessie begon het ook nog te regenen waarop ik besloot door te rijden naar Folembray. Daar aangekomen een heerlijk zonnetje en door een van de circuitmensen naar de "camping" geloodsd. Nog even lopen zoeken naar de toiletten en douches maar het bleek dat ons de geneugten van het "pure" camperen ten deel zouden vallen. Oké, geen punt. Inmiddels al wel even door het hek staan gluren en dat zag er al vast niet verkeerd uit. 's Avonds een leuke BBQ en een beetje op tijd naar de koffer, want morgen moest het gebeuren, en bovendien moest de (voor mij in ieder geval) teleurstelling van Croix worden goedgemaakt. Welnu, dat is allemaal prima gelukt. Folembray is super!! Ik hoorde het ook al van anderen maar ik kreeg inderdaad een beetje "Assen-gevoel", mooie bochten, mooi asfalt, een mooie uitstraling. En vanaf de eerste meters voelt dit circuit goed. Kortom, ik heb de hele dag ontzettend veel plezier gehad, heerlijk gereden. Over de dag zakten de tijden gestadig tot 1.01-1.02 in de laatste sessie.
Toen inpakken en naar huis. Ik heb niet meegedaan aan de endurance omdat ik enerzijds niet midden in de nacht wilde thuiskomen (Groningen) maar ook omdat ik me afvraag of het handig is om na een toch inspannende dag nog competitie te gaan rijden met het risico dat de concentratie afneemt etc. etc.
Hoe dan ook, een superdag, en wetende hoeveel werk het is voor de organisatoren wil ik hiervoor de mensen die dit allemaal hebben geregeld hartelijk danken!
Kan er al ingeschreven worden voor september??

Groeten en tot spoedig ziens allemaal,

Johan Voogd
#123841
[quote="FastJ"]
[quote="Tomba la bomba"]
[quote="zeeslot"]

[img width=300 height=200]http://www.aprilia-riders.nl/forum/gall ... _02_15.JPG[/img]

[/quote]


Hey, toffe foto!!! En nèt het moment dat ik Jarno en Maurice in één actie buitom inhaal!! Superrr goede timing fotograaf!

Tomba laaaa bombaaa
[/quote]
En ik nog maar hopen dat niemand het gezien had, is er een foto van gemaakt :-[
[/quote]

Wij moeten nodig eens om de tafel gaan zitten voor een tactische bespreking cq peptalk.
Door Renébagpipe
#124435
Ik heb vanochtend een cd met foto's ontvangen (zo op een 1e blik ruim 200) van Erik, waar ik de komende uren mee bezig ga.

verkleinen, verschillende rijders bij elkaar zetten e.d. Ikzal best wel het e.e.a. tegenkomen waar ik niet van weet wie het is.
Dezezal ik dan tijdelijk hier plaatsen, met uiteraart verzoek om aan te geven wie het betreft.
Ik zal tracten een mooie 'collage' te maken en deze dan in het ARA-album zetten.

De rest zal ik proberen om via 'mijnalbum.nl' zichtbaar voor een ieder te krijgen.

Op voorhand, wil iemand foto's hebben, mail me even dan komen ze, uiteraart digitaal, je kant op.

Ik ga m'n best doen, maar wil ook af en toe ff van het weer genieten  ;D

:bye:
#124475
Mooie foto's, zeker van deze bevalt de volgorde me wel, jou ook Jarno ;D
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Door Renébagpipe
#124483
[quote="zeeslot"]
[quote="Renébagpipe"]

Of geeft tie zich over omdat dit in z'n nek aan het hijgen was :


[/quote] ;D ja, ik gooide toen maar de handdoek in de ring ;D

I demand a rematch  >:D
[/quote]

Ja, ja............... nou durft tie wel.............. ;D

Bijplaatsen van foto's in album is in volle gang............. nu eerst ff happie doen.

Ben gestopt met een serie van Maurice... 1, 2, 3 en 4........ kun je zo achter elkaar afspelen..............  :ok:
#124495
[quote="cees"]
Mooie foto's, zeker van deze bevalt de volgorde me wel, jou ook Jarno ;D
[/quote]
Oh ja, dat is die foto van die sessie waarin ik je gelapt hebt, toch? ;D
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Word ook betalend lid van de ARA!