ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot circuit en race gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door Sjaakie
#122971
Kom maar op met de reactie s, belevenissen en natuurlijk foto's van deze evenementen die ik helaas heb moeten missen
#123126
Allemaal op de terugweg naar huis. Wanneer komen de verhalen??
#123136
OK ik trap af. Ben net 5  minuten terug en stink een uur in de wind  ;D De douchevoorzieningen lieten zegmaar wat te wensen over op Folembray  ;)
Maar verder was het FANTASTISCH! Op Croix al lekker gespeeld met de Duke 2, twee droge sessies, één sessie in de regen en één opdrogend. De Pilot Powers hielden zich prima, ook dus op nat wegdek. Heerlijk dat Supermotard rijden  :yes: Vandaag op Folembray was het droog en zelfs meestal zonnig  :yes: Met m'n KTM kwam ik steeds meer in mijn ritme en ik merkte dat ik niet eens meer onder hoefte te doen voor velen in bochten, of zelfs inliep op sommige "experts". Maar op de snelle stukken werd ik gigantisch voorbijgeblazen, maar dat wist ik van te voren natuurlijk met mijn 54 pk ;D Ben benieuwd naar de vele foto's die gemaakt zijn!
De valpartijen mogen de betreffende forumbezoekers zelf uit de doeken doen, dat vind ik flauw om gauw te vertellen.
Een geweldig stel dagen gehad en dus petje af voor de ARA en met namen Rolf en RobZ  :yahoo:
#123144
Ik ben ook net thuis, Croix vond ik een super leuk baantje ondanks 2 highsiders :gaga:
1 met droog weer en versleten achterband (staat op film) zonder verder gevolgen en
laterna nog een keer in het natte met crash.
Dankzij de valsteunen met beperkte schade dus heb ik vandaag nog de hele dag kunnen
rijden, het duurde wel even voordat ik weer een beetje tempo durfde te maken :secret:.

Dankzij onze hof-fotograaf Dikke Miel zijn erop Croix superfoto's gemaakt dus die zullen
nog wel volgen. Filmpje zal ik van de week wel op You tube zetten.

Ik ga nu pitten :yes:
#123154
Poeh, het waren twee inspannende dagen. En wat is de terugreis toch altijd lang. Maar het was zeker de moeite waard.

Hulde aan de organisatie van de dag op Folembray, Emille noemde ze al: Rob en Rolf. En wat is het toch gaaf om met de ARA zo'n dag mee te maken.  hadden super mooi weer vandaag en ik heb heerlijk gereden op één van mijn favoriete circuits. Ik ben zeer benieuwd naar de piccies van Rick en de anderen.

Groeten, Jarno
#123155
Het was weer heerlijk én beregezellig. Folembray is toch ook een fantastisch 'baantje'. Toch de hele dag gewoon goed weer, veel lol gehad en fijn gereden op de Falco. Mijn maatjes Ernest en Jetty vonden hun eerste circuit dag ook helemaal goed, maar dat was al wel duidelijk.

Iedereen bedankt voor de organisatie en gezelligheid. Laat de foto's maar komen, mijn batterij was na 1 foto leeg...

Afbeelding

Tombaaaa
Laatst gewijzigd door Tomba la bomba op 16 apr 2008, 00:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Renébagpipe
#123156
hoi,

geen lange reactie, typt wat lastig met 1 hand. Heb toch een fantastische dag achter de rug. Vooral de laatste 'normale' sessie vond ik mooi, bleek dat @zeeslot en ik vrijwel dezelfde snelheid ontwikkelden, onderling inhalen ook mooi verdeeld, ieder 1 keer    :kwijl:

Ja en dan het 'eindfeest' van de dag, de Edurance...... sorry dat ik die heb verstoord, door (volgens mij) ruim 20 minuten middenop de baan te liggen. Het zal wel dat ik een beetje te enthousiast vanuit de pits de baan opreed..... ging vrijwel direct mis. Kwam met een behoorlijke smak op asfalt terecht. Wilde opstaan, maar wist direct dat het met linkerschouder mis was.
Verder even kort, ruim 3 uur in ziekenhuis geweest, echt veel pijn gehad, vooral bij het ontdoen van de kleding en maken R0-foto's.
Sleutelbeen gebroken, waarbij de breuk bestaat (hoe moet je dat zeggen ??) uit 4 afgebroken stukjes bot.

Straks direct door naar ziekenhuis hier in de buurt..............

Jacky, Rolf en Rick bedankt voor de begeleiding terug naar NL, was zelf even na 03.00 thuis, werd bij Jacky opgehaald door goede kennis uit Apeldoorn.

Toch al met al een mooie dag gehad, de 'Martini' heeft zich redelijk goed gedragen.

Ik zal voorlopig even uit de roulatie zijn, dus zal de rest van april en in mei het e.e.a. moeten missen.

Afsluitend... @Cees en Jarno bedankt voor de complimenten m.b.t. het rijden...

en nu weer ff een borrel inschenken, misschien dat ik nog even in slaap val...................

:bye:
Door Timfiz
#123159
Nou zou te horen is er lekker gereden en veel gecrashed.

Gggrenéé klote man, maar dat hoort nou eenmaal bij het motorrijden. Geen gebroken sleutelbeen is niet "echt" gereden  ;D
Renee succes met het herstel. Ik hoop voor je dat het sneller gaat dan bij mij  :'(
#123161
Hé Rene, beterschap en we lezen de afloop van het onderzoek wel
#123162
Ben in elk geval blij te horen dat je naar huis mocht René, veel beterschap gewenst. De schade aan de Mille lijkt gelukkig wel mee te vallen.
Verder schitterende dag geweest, idee van de endurance was erg goed, misschien als er in september nog iets gedaan wordt nog eens proberen....

Groeten,
Cees
#123164
Ik heb het erg naar mijn zin gehad op Folembray, zeker voor herhaling vatbaar ;D

Jammer dat René onderuit ging, gisteravond doodop om 2 uur naar bed gegaan.
Ik was blij dat het het laatste half uur rijden naar huis rustig was op de weg, ik kon mijn ogen nog net open houden :gaga:

En rené beterschap hea :ok:
#123165
2 dagen lol. Op croix eerst 2 sessie droog, daarna regen. Voor het eerst met regenbanden gereden  ;D, en als afsluiter nog een 10 minuten met een rs125  ;D

Daarna met de hele club naar Folembray, was de eerste keer hier voor mij. Ik snap waarom het FastJ zijn favoriete circuit is. Erg gave baan. Soort mini Assen. Hulde voor Rob en Rolf   :ok: Wel jammer dat niet iedereen op het paddock binnen de baan mocht staan  :-\

Helaas tijdens de laatste sessie viel mijn remdruk weg  :(. Maar absoluut genoten.

Jammer van Rene "Martini" crash: beterschap. Ook rsvfrank had wat tegenslag. Gaaf om te zien dat Zeeslot een grijns had die groter was dan zijn helm !

En volgend jaar ?
#123166
[quote="jackske"]
Ik heb het erg naar mijn zin gehad op Folembray, zeker voor herhaling vatbaar ;D

Jammer dat René onderuit ging, gisteravond doodop om 2 uur naar bed gegaan.
Ik was blij dat het het laatste half uur rijden naar huis rustig was op de weg, ik kon mijn ogen nog net open houden :gaga:

En rené beterschap hea :ok:
[/quote]

Jackse: we hebben genoten van je, op een gegeven moment had je de KTM superduke ook te pakken  :ok:
#123169
[quote="breed"]
Jackse: we hebben genoten van je, op een gegeven moment had je de KTM superduke ook te pakken  :ok:
[/quote]

;D Dat was inderdaad een mooi moment, na 3 rondes plakken eindelijk een kans om binnendoor te schieten  :angel:

Iedereen nog bedankt voor de gezelligheid, en de organisatie voor het organiseren natuurlijk :ok:
#123171
Tja wat moet ik zeggen , voor mij een behoorlijke deceptie na maarliefst 2 x crashen, maar ja dan weet ik ook gelijk wat het is om plat te gaan met een motor.

De sfeer was echt geweldig en relaxed :ok:
1e sessie dus onderuit op het het natte gras doordat ik van de baan moest om m'n voorganger niet te raken in de chicane (eigen schuld natuurlijk ,te dicht erop ,leermomentje)
2e sessie overgeslagen en de derde sessie ging voor m'n gevoel heel lekker eerste 2 a 3 rondjes rustig aan tempo op proberen te bouwen maar helaas achterin de meest verre bocht zeg maar, ineens bij lage snelheid en langzaam op het gas gaan ,weg achterkant bij het 7e rondje ,heel vreemd voorband mooi getekend en achter spiegelglad en niet geruld  ??? ???

Nog wel twee clipons vervangen en het remhendel met behulp van Erik (zeeslot)maar daarna was de lol er wel af voor mij en besloten om niet meer te gaan rijden :( :(

Bedankt ook Emille Breed bert maurice etc voor de adviezen ,gereedschap en aanbod voor het lenen van onderdelen super en ik denk dat dit ook een beetje het clubgevoel kenmerkt  :ok:

Thuisreis was redelijk voorspoedig op wat vertraging door een ongeluk na ,en zelf nog heel das nog altijd het belangrijkste.

Groeten,Frank

@ rené: Van harte beterschap en een snel herstel toegewenst!
Laatst gewijzigd door rsvfrank op 16 apr 2008, 09:31, 1 keer totaal gewijzigd.
#123172
Huuhh, ben jij de vriend van Zeeslot met het rode Dainese pak?.............dat besef ik me nu pas.

René, van harte beterschap met je pijnlijke ontmaagding op Folembray. "kampfspuren" horen er eenmaal bij, hebben we allemaal last van.

Croix vond ik vorig jaar leuk en dit jaar niet. De motor voelde hobbelig aan en reed daarom nogal lomp rond naar mijn idee. Vond het niet echt leuk..............tot het ging regenen: ik wist niet dat ik zoveel plezier kon hebben in de regen. Het is te zien aan de zwarte strepen op het asfalt! Ik heb geen tijd om foto's te maken maar er zal zeker iemand een plaatje gemaakt hebben.

Folembray is erg primitief qua paddock. Jammer dat het paddock niet zo ingericht is dat je met zijn allen bij elkaar kunt staan.
Maar de funfactor op de baan is gewoon geweldig............Croix viel geheel in het niet naar mijn mening. Het blijft altijd toch een beetje speciaal om zo'n ARA dag op Folembray te doen. Volgende keer neem ik mama mee.............kan ze mee in de endurance :wobblesign:

loat goan mannu we willen foto's zien :yes:
#123176
En de BBQ is ook weer voor herhaling vatbaar! Zou ik bijna vergeten zijn. Was leuk om alvast voorpret te hebben.

Ik heb alleen nog niets betaald aan de heren die de boodschappen gedaan hebben. Willen die svp even hier melden waar ik het geld naar toe kan overmaken?

Groeten, Jarno
Door Party Marty
#123177
Goed om te horen dat de meesten het naar hun zin hebben gehad. Jammer van de valpartijen, maar dat hoort er inderdaad bij (ben op Val de Vienne een paar weken geleden ook ontmaagd :secret:). Mocht ik op Spa weer op m'n plaat gaan dan zijn er zo te lezen genoeg mensen die me bij kunnen staan :worship: ;) Leuk groepje zo te lezen, krijg steeds meer zin in Spa ;D

@ de brokkenpiloten: suc6 met de motor opknappen

@ Rene: sterkte met je schouder, snel genezen want je moet er op Zolder wel bij zijn he. Hopelijk haal je Spa ook, maar dat is wel erg kort dag denk ik :sorry: Ernstige schade aan de Mille ?

Maarten
#123183
[quote="FastJ"]
En de BBQ is ook weer voor herhaling vatbaar! Zou ik bijna vergeten zijn. Was leuk om alvast voorpret te hebben.

Ik heb alleen nog niets betaald aan de heren die de boodschappen gedaan hebben. Willen die svp even hier melden waar ik het geld naar toe kan overmaken?

Groeten, Jarno
[/quote]

Inderdaad, daar dacht ik ook aan in de auto: de BBQ kosten! ik lees het wel.

Zoals gewoonlijk word het beste paard van de stal vergeten. Nu gebuerd het mij dat ik het kaalste paard vergeten ben. Rob bedankt.
Speciale dank is voor Rolf weggelegd...........BBQ-en, koffie zetten, inschrijftafel bemannen, algemene coördinatie, trauma team spelen enzo.....Thanks!
#123187
Organisatie was inderdaad strak. En ook de barbeque was erg geslaagd, hoewel ik liever met Jarno op de baan in de clinch lig dan met zijn rundsvlees.......
#123188
[quote="cees"]
Organisatie was inderdaad strak. En ook de barbeque was erg geslaagd, hoewel ik liever met Jarno op de baan in de clinch lig dan met zijn rundsvlees.......
[/quote]
Nou, het vlees kreeg je wel te pakken.... ;)

Off-topic: wil je svp je Naam, adres etc in een mail sturen naar ledenadm@aprilia-riders.nl ? Dan komt het helemaal goed.
#123191
Mijn eerste keer op mijn race Mille, eerste keer op Folembray en met Frankie op stap. Ik moet zeggen: een geweldige ervaring.

Supergezellig en ik heb veel geleerd met rijden. Mannen, bedankt voor alle tips. Het was alleen jammer dat er toch aardig wat mannen venaf zijn geschoten. Vooral mijn maatje Frank die tot 2 keer toe het gras opzocht. Maar Frankie pakte het wel zeer relaxed op!! Even knutselen en vrijdag weer de baan op he, Frank?


Ik heb heerlijk gereden met Rene in de laatste sessie. Leuk om een beeetje te stoeien met elkaar. Jammer dat Rene nu uitgeschakeld is, mmmaaarrrrr die kerel kan wel goed rijden zeg. Sterkte met het herstel Rene  :ok:

Ik wil ook even de orga bedanken voor de goede zorgen. Rob  :ok:
@Breed: TOPFIETS  :worship:  Je hebt niets teveel gezegd. Die smile is nu nog niet van mijn hoofd af  ;D

En Rolf pakt toch nog steeds de verantwoordlijkheid op als het nodig is.  :worship: en Jackske: Toppie gereden. Ik heb genoten van je toen je die Duke inhaalde. Ik stond vol bewondering te kijken met Breed ;D

Is toch echt wel een hele gezellige club dit. Mijns insziens voor herhaling vatbaar  :ok:
#123195
[quote="rsvfrank"]
??? ??? Ik krijg geen foto's ge-upload?? Hij geeft iedere keer upload  map vol ???
[/quote]

Het beste is om ze eerst te uploaden naar mijnalbum.nl en dan de link copieren naar je bericht
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

Word ook betalend lid van de ARA!