ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot circuit en race gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door Gertjan
#105385
Voor de liefhebbers kun je weer inschrijven voor Spa-Francorchamps op di.12 en wo.13 augustus.

Wees er wel snel bij, want deze dagen zijn zeer geliefd en snel volgeboekt.

Wij zijn er ieder jaar met een redelijk vaste groep altijd bij!!

Inschrijven bij: www.prospeed.de
Door Renébagpipe
#105560
De maand augustus is/was voor mij nog helemaal blanco.... dus poging gedaan om te boeken......

Lukt mij dus niet, betaling via internet (Mijnpostbank.nl) gaat niet goed.... dus.... help ????
Avatar
Door Sjaakie
#105569
[quote="Renébagpipe"]

De maand augustus is/was voor mij nog helemaal blanco.... dus poging gedaan om te boeken......

Lukt mij dus niet, betaling via internet (Mijnpostbank.nl) gaat niet goed.... dus.... help ????
[/quote]

Afbeelding

:wobblesign: :wobblesign: :yahoo: :yahoo:
Door schoubbie
#105634
wil me ook inschrijven maar wat bedoelen ze met deze zin??

"Voor deelname aan dit evenement is een bewijs van een motorsportverzekering dwingend voorgeschreven."

Ik ga namelijk enkel nog op circuit rijden dus heb geen gewone motorverzekering meer... Is ook een beetje zot want
dekken toch niks als je op het circuit rijd.

of verplicht prospeed je dan een verzekering bij hun af te sluiten??
Avatar
Door emille
#105665
Ingeschreven!  :kwijl:
Door Renébagpipe
#105845
[quote="Sjaakie"]
[quote="Renébagpipe"]

De maand augustus is/was voor mij nog helemaal blanco.... dus poging gedaan om te boeken......

Lukt mij dus niet, betaling via internet (Mijnpostbank.nl) gaat niet goed.... dus.... help ????
[/quote]

Afbeelding

:wobblesign: :wobblesign: :yahoo: :yahoo:
[/quote]

Hij gaat weer lekker.............. >:(




;D
Door Renébagpipe
#106146
Ik hoop dak d'r ook bij ben. Nadat ik me had aangemeld en betaald (ja het is gelukt) zag ik dat alles vol zat/was......

maybe I'm the last one ????????
Door Renébagpipe
#106683
[quote="Mille Merckel"]
welke groep rijden jullie?....................ik wil zo meteen ook eens gaan proberen in te schrijven.
[/quote]

Ik heb me aangemeld voor de "Medium-groep", maar of dit daadwerkelijk is gelukt ?. Sommige groepen zitten al vol, beetje onduidelijk.

:bye:
Door cwalker
#106837
[quote="TuonoBen"]
Olivier...is 19 mei en er is hier al een lijst van zo'n 55 man aangemeld.
[/quote]


sorry... typfoutje!  :gaga:  thx voor de correctie
Door Renébagpipe
#107537
Oh ja, is het trouwens mogelijk om een combinatie met iemand te maken m.b.t. het rijden daar heen ???

Weet dat 't nog ff weg is, maar ben een liefhebber om dit soort dinmgen op tijd te vragen en te regelen  :gaga:

:bye:
Door Renébagpipe
#129680
Deze maar even 'van stal gehaald'...

Ben er afgelopen zondag achter gekomen dat Spa toch iets verder rijden is als ik gedacht had. Zeker vwb de rijtijd door allerlei werkzaamheden in het zuiden des lands en de hoogteverschillen op het laatst van de route (door aanhanger + motor)

Zijn er nog mensen die in de loop van de 11e augustus die kant op vertrekken en eventueel iets willen combineren ??? Ook vraag wie weet of er op/bij circuit overnacht kan worden >??? Heb ik afgelopen maandag echt niet op gelet    ::)

Alvast bedankt, ben er,wederom,wat vroeg mee, maar wordt de komende tijd echt druk voor me, dus alles wat ik nu kan regelen of te weten kan komen, is meegenomen.

:bye:
Laatst gewijzigd door Renébagpipe op 25 mei 2008, 20:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Avatar
Door Gertjan
#129757
René,

Op de paddock kun je altijd wel overnachten (tentje,caravan,etc.)
Hotelletjes zijn er verder in overvloed in de buurt.
Avatar
Door emille
#129811
Vergeet sponsor "In den Hof" niet, da's een prima plek om te slapen en vooraf lekker te bieren  ;)
Door FastJ
#129921
[quote="Mille Merckel"]
en stom l?llen de hele avond ;D
[/quote]
Dat heb ik nog nooit meegemaakt... :crazy:
En dat bieren ook niet... :gaga:
Heb je voor Jorrit en mij een bedje op 11 aug?

Heeft nog iemand een pitbox gereserveerd? Deze zijn nu echt gigantisch groot!!!Kun je wel met 15man in staan

Word ook betalend lid van de ARA!