ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot circuit en race gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door breed
#140931
Iemand nog behoefte aan een overzichtje wie er gaan en in welke groep je rijdt?

Plus de vraag of er nog iets met pitbox geregeld moet worden?

jack
Door Renébagpipe
#141038
[quote="breed"]
iemand al de toegezegde gegevens (10 dagen voor evenement) gekregen?
[/quote]

Hier in ieder geval niets.................

Oh ja, ik ga in de 'Medium-afdeling' rijden. (althans pogingen doen alsof  ;D)

En dank voor aangeleverde bijbaantjes.. is echter niet wat ik zocht... eigenlijk. Vallen een beetje buiten m'n gezichtsveld en mogelijkheden.

:bye:
Door schoubbie
#141197
[quote="zeeslot"]
Ik hoop voor jullie dat het weer een beetje gaat meezitten.... op zandvoort is iig niet veel goeds voorspeld  :gaga:

Veel plezier kerels :ok:
[/quote]


het weer kunnen ze nog ni ene dag op voorhand voorspellen.... en spa valt goed mee in de regen!!  :kwijl:

had vandaag mijn bevestiging in de bus...

geluid --> 102db bij 6000 toeren is ni veel hé...  :no:  :rtfm:
moja, ga gewoon open uitlaten naar daar (in spa dees jaar nog ni veel metingen gezien)
Door Renébagpipe
#141300
Ook vanochtend bevestiging binnen, begrijp dus dat je vanaf 19.00 uur het circuit c.q. paddock op kunt. Dus dat wordt maandag-middag niet al te vroeg vertrekken.

Heb gisteren een paar filmpjes van circuit-rondjes bekeken...... mijn hemel... wat een lang eind. Zal wel behoorlijk wat rondjes duren voordat ik deze een beetje in de kop heb zitten. Dus wel lekker dat het 2 dagen zijn.

Wat is trouwens een beetje een gemiddelde rondetijd......... m.a.w. op hoeveel ronden per sessie van 20 min. kan/moet ik rekenen.

:bye:
Door Mille Merckel
#141318
De eerste dagen op Spa is het een uitdaging om onder de 3 min. te rijden. Als je er vaker bent geweest word het een uitdaging om onder de 2.50 min te knallen!
In het begin zul je rondetijden moeten inschatten zo rond de 3.10 min.
Door Renébagpipe
#141391
Dank Maurice, het gaat mij niet eens zo om de tijden, maar meer dus hoeveel rondjes per sessie ik mogelijk kan doen. Hou het dus voorlopig op 6 stuks, rekening houdend met een rustige 1e lap ivm het opwarmen.

Ik kan jammergenoeg m'n eigen tijden niet bijhouden, display is nog steeds van slag....... krijg 'm niet werkend.
Avatar
Door robz
#141404
[quote="Renébagpipe"]

Dank Maurice, het gaat mij niet eens zo om de tijden, maar meer dus hoeveel rondjes per sessie ik mogelijk kan doen. Hou het dus voorlopig op 6 stuks, rekening houdend met een rustige 1e lap ivm het opwarmen.

Ik kan jammergenoeg m'n eigen tijden niet bijhouden, display is nog steeds van slag....... krijg 'm niet werkend.
[/quote]

Hey Rene!!  veel succes op Spa. Dit is toch weer je eerste Circuit uitje?  Ik zou zeggen geniet ervan en bedenk dat je 2 dagen hebt dus bouw het rustig op!!  je zult zien dat veel bochten op Spa erg hard genomen kunnen worden maar heel blijven lijkt me niet onbelangrijk!!  Lekker laten Lopen dus die RSV en niet teveel schakelen!

Have Fun!!  (ben een beetje jaloers, datwel....)
Door FastJ
#141455
ocation: Spa-Franchorchamps / B
event: perfection for bikes
date: 12. + 13.08.2008
timetable:
12.08.2008: 08.30 briefing deutsch
08.45 briefing dutch
12. + 13.08.2008:
09.00 – 09.25 perfection racer
09.25 – 09.50 perfection very fast
09.50 – 10.15 perfection fast
10.15 – 10.40 perfection medium
10.40 – 11.00 perfection racer
11.00 – 11.20 perfection very fast
11.20 – 11.40 perfection fast
11.40 – 12.00 perfection medium
13.00 – 13.25 perfection racer
13.25 – 13.50 perfection very fast
13.50 – 14.15 perfection fast
14.15 – 14.40 perfection mediun
14.40 – 15.05 perfection racer
15.05 – 15.30 perfection very fast
15.30 – 15.55 perfection fast
15.55 – 16.20 perfection medium
16.20 – 16.45 perfection racer
16.45 – 17.10 perfection very fast
17.10 – 17.35 perfection fast
17.35 – 18.00 perfection medium
Provisional time schedule version
15.1.2008
Bron: Prospeed.de

Ik heb net de spinnewebben van de racer afgehaald, hij staat al 2 maanden stil, is veel te lang eigenlijk. Ik zit in de groep racer en mag dus meteen aan de bak.

Groeten, Jarno
Door FastJ
#141488
[quote="Mille Merckel"]
mmwwh dat is ook wat................ik zit in very fast. Kunnen we niet samen treintje doen :gaga:
[/quote]
Hoezo treintje? Hoop je soms dat het regent...
Avatar
Door emille
#141506
[quote="Renébagpipe"]

Ook vanochtend bevestiging binnen, begrijp dus dat je vanaf 19.00 uur het circuit c.q. paddock op kunt. Dus dat wordt maandag-middag niet al te vroeg vertrekken.
[/quote]

Heb net een brief gehad: pas vanaf 20:00 het circuit op.
Door FastJ
#141511
[quote="emille"]
[quote="Renébagpipe"]

Ook vanochtend bevestiging binnen, begrijp dus dat je vanaf 19.00 uur het circuit c.q. paddock op kunt. Dus dat wordt maandag-middag niet al te vroeg vertrekken.
[/quote]

Heb net een brief gehad: pas vanaf 20:00 het circuit op.
[/quote]
Ik ook.

Even voor wat logistiek, wij gaan met zijn2-en dus mijn auto wordt propvol. Zijn er mensen die een compressor en een bandenring meenemen?
Avatar
Door robz
#141530
[quote="FastJ"]
[quote="Mille Merckel"]
mmwwh dat is ook wat................ik zit in very fast. Kunnen we niet samen treintje doen :gaga:
[/quote]
Hoezo treintje? Hoop je soms dat het regent...
[/quote]

hij krijgt wel erg veel praatjes!!!!!  kan iemand deze man even op zijn nummer zetten?? ;D :rotfl2:
Avatar
Door emille
#141531
[quote="robz"]
[quote="FastJ"]
[quote="Mille Merckel"]
mmwwh dat is ook wat................ik zit in very fast. Kunnen we niet samen treintje doen :gaga:
[/quote]
Hoezo treintje? Hoop je soms dat het regent...
[/quote]

hij krijgt wel erg veel praatjes!!!!!  kan iemand deze man even op zijn nummer zetten?? ;D :rotfl2:
[/quote]

KJ?  ;D
Door Renébagpipe
#141533
[quote="FastJ"]
[quote="emille"]
[quote="Renébagpipe"]

Ook vanochtend bevestiging binnen, begrijp dus dat je vanaf 19.00 uur het circuit c.q. paddock op kunt. Dus dat wordt maandag-middag niet al te vroeg vertrekken.
[/quote]

Heb net een brief gehad: pas vanaf 20:00 het circuit op.
[/quote]
Ik ook.

Even voor wat logistiek, wij gaan met zijn2-en dus mijn auto wordt propvol. Zijn er mensen die een compressor en een bandenring meenemen?
[/quote]

Jarno, heb je een meel gestuurd, zou eventueel maandag bij je langs kunnen rijden. Maar even onderling verder over praten via de meel ??

:bye:
Door Renébagpipe
#141534
[quote="robz"]
[quote="Renébagpipe"]

Dank Maurice, het gaat mij niet eens zo om de tijden, maar meer dus hoeveel rondjes per sessie ik mogelijk kan doen. Hou het dus voorlopig op 6 stuks, rekening houdend met een rustige 1e lap ivm het opwarmen.

Ik kan jammergenoeg m'n eigen tijden niet bijhouden, display is nog steeds van slag....... krijg 'm niet werkend.
[/quote]

Hey Rene!!  veel succes op Spa. Dit is toch weer je eerste Circuit uitje?  Ik zou zeggen geniet ervan en bedenk dat je 2 dagen hebt dus bouw het rustig op!!  je zult zien dat veel bochten op Spa erg hard genomen kunnen worden maar heel blijven lijkt me niet onbelangrijk!!  Lekker laten Lopen dus die RSV en niet teveel schakelen!

Have Fun!!  (ben een beetje jaloers, datwel....)
[/quote]

Dank je wel Rob. Wordt inderdaad na bijna 4 maanden 1e poging weer. Heb al wel behoorlijk wat km's op andere RSV erop zitten en dat gaat prima, ook de wat snellere ritjes. Het is lichamelijk nog steeds niet helemaal in orde (vooral linkerarm problemen), maar met motorrijden gaat het (vindt ik) best goed.

Krijg best wel wat 'vinders' in de buik....... zal dinsdag-ochtend best zenuwachtig zijn............gewoon blijven ademen en zeker rustig opbouwen. Ik hoef tenslotte niets te winnen............. hoop veel plezier die 2 dagen te hebben.

:bye:
Door Mille Merckel
#141536
[quote="robz"]
[quote="FastJ"]
[quote="Mille Merckel"]
mmwwh dat is ook wat................ik zit in very fast. Kunnen we niet samen treintje doen :gaga:
[/quote]
Hoezo treintje? Hoop je soms dat het regent...
[/quote]

hij krijgt wel erg veel praatjes!!!!!  kan iemand deze man even op zijn nummer zetten?? ;D :rotfl2:
[/quote]

dat bedoelt ie met de regen.......................ALS het regent op SPa zal ik de voorzitter wel op zijn nummer zetten, is al eerder gelukt ;D
Ik heb compressor en bandenring bij me.
Door FastJ
#141543
[quote="Mille Merckel"]
[quote="robz"]
[quote="FastJ"]
[quote="Mille Merckel"]
mmwwh dat is ook wat................ik zit in very fast. Kunnen we niet samen treintje doen :gaga:
[/quote]
Hoezo treintje? Hoop je soms dat het regent...
[/quote]

hij krijgt wel erg veel praatjes!!!!!  kan iemand deze man even op zijn nummer zetten?? ;D :rotfl2:
[/quote]

dat bedoelt ie met de regen.......................ALS het regent op SPa zal ik de voorzitter wel op zijn nummer zetten, is al eerder gelukt ;D
Ik heb compressor en bandenring bij me.
[/quote]
En ik verse regenbanden  ;D

Bij mij begint het ook al aardig te kriebelen.
Door FastJ
#141544
[quote="Renébagpipe"]
[quote="FastJ"]
[quote="emille"]
[quote="Renébagpipe"]

Ook vanochtend bevestiging binnen, begrijp dus dat je vanaf 19.00 uur het circuit c.q. paddock op kunt. Dus dat wordt maandag-middag niet al te vroeg vertrekken.
[/quote]

Heb net een brief gehad: pas vanaf 20:00 het circuit op.
[/quote]
Ik ook.

Even voor wat logistiek, wij gaan met zijn2-en dus mijn auto wordt propvol. Zijn er mensen die een compressor en een bandenring meenemen?
[/quote]

Jarno, heb je een meel gestuurd, zou eventueel maandag bij je langs kunnen rijden. Maar even onderling verder over praten via de meel ??

:bye:
[/quote]
Prima, maar ik heb nog geen mail ontvangen ???
Avatar
Door breed
#141624
[quote="rolf"]
allemaal veel plezier, ik moet weer werken komende maandag :(

rolf
[/quote]

bedankt Rolf
maaru . . .. . .

ik ook (begint dinsdag pas  :angel:)

Word ook betalend lid van de ARA!