ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot circuit en race gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door breed
#130016
[quote="FastJ"]

Heeft nog iemand een pitbox gereserveerd? Deze zijn nu echt gigantisch groot!!!Kun je wel met 15man in staan
[/quote]

Ik doe graag mee met een pibox: nog ruimte jarno?

jack
Door schoubbie
#130036
[quote="breed"]
[quote="FastJ"]

Heeft nog iemand een pitbox gereserveerd? Deze zijn nu echt gigantisch groot!!!Kun je wel met 15man in staan
[/quote]

Ik doe graag mee met een pibox: nog ruimte jarno?

Ik doe ook graag mee, tenminste als er een belg bij jullie in de box mag staan...  :victory: :wobblesign:
Door FastJ
#130061
[quote="breed"]
[quote="FastJ"]

Heeft nog iemand een pitbox gereserveerd? Deze zijn nu echt gigantisch groot!!!Kun je wel met 15man in staan
[/quote]

Ik doe graag mee met een pibox: nog ruimte jarno?

jack
[/quote]
Mijn vraag was of iemand een pitbox gereserveerd heeft......
Door Renébagpipe
#137286
Er is (helaas) een kans dat ik mogelijk niet kan rijden deze dagen. Er blijkt het e.e.a. in het blok van de RSV-R dermate versleten (slecht) dat vervanging echt nadrukkelijk wordt geadviseerd. Ben de 'benamimgen' van de onderdelen inmiddels vergeten, maar heeft te maken met lagers in het olie-systeem.

Er wordt door Roké alles de komende weken aan gedaan om het zo snel mogelijk te gaan doen, doch door vakanties e.d., kon niet worden beloofd dat het op tijd gereed is.

Mochten er dus mensen zijn, op voorhand, die belang hebben om deze dagen over te nemen......... neem ff contact op.
Ik hoop gedurende de komende 2 weken zekerheid te krijgen omtrent hoe het gaat lopen.

:(
Door schoubbie
#137411
hoi, ik zelf rij al 12-13aug. maar mss. dat een kameraad van mij ze wilt overnemen...

Van waar ben je? prijs?
Avatar
Door zeeslot
#137421
[quote="Renébagpipe"]

Er is (helaas) een kans dat ik mogelijk niet kan rijden deze dagen. Er blijkt het e.e.a. in het blok van de RSV-R dermate versleten (slecht) dat vervanging echt nadrukkelijk wordt geadviseerd. Ben de 'benamimgen' van de onderdelen inmiddels vergeten, maar heeft te maken met lagers in het olie-systeem.

Er wordt door Roké alles de komende weken aan gedaan om het zo snel mogelijk te gaan doen, doch door vakanties e.d., kon niet worden beloofd dat het op tijd gereed is.

Mochten er dus mensen zijn, op voorhand, die belang hebben om deze dagen over te nemen......... neem ff contact op.
Ik hoop gedurende de komende 2 weken zekerheid te krijgen omtrent hoe het gaat lopen.

:(


[/quote]Wat een scheisse  >:( Hoe merkte je dan dat er iets niet aan de haak was dan?
Door cwalker
#137463
[quote="Renébagpipe"]

Er is (helaas) een kans dat ik mogelijk niet kan rijden deze dagen. Er blijkt het e.e.a. in het blok van de RSV-R dermate versleten (slecht) dat vervanging echt nadrukkelijk wordt geadviseerd. Ben de 'benamimgen' van de onderdelen inmiddels vergeten, maar heeft te maken met lagers in het olie-systeem.

Er wordt door Roké alles de komende weken aan gedaan om het zo snel mogelijk te gaan doen, doch door vakanties e.d., kon niet worden beloofd dat het op tijd gereed is.

Mochten er dus mensen zijn, op voorhand, die belang hebben om deze dagen over te nemen......... neem ff contact op.
Ik hoop gedurende de komende 2 weken zekerheid te krijgen omtrent hoe het gaat lopen.

:(


[/quote]

is dat op de 'martini' dan  ??? ???

als dat zo is, dan heeft die l*lhannes er in dat laatste anderhalf jaar serieus liggen mee klooien... vond het al raar dat ie niet meer langskwam voor onderhoud...  :( :(
Door Renébagpipe
#137525
[quote="zeeslot"]
[quote="Renébagpipe"]

Er is (helaas) een kans dat ik mogelijk niet kan rijden deze dagen. Er blijkt het e.e.a. in het blok van de RSV-R dermate versleten (slecht) dat vervanging echt nadrukkelijk wordt geadviseerd. Ben de 'benamimgen' van de onderdelen inmiddels vergeten, maar heeft te maken met lagers in het olie-systeem.

Er wordt door Roké alles de komende weken aan gedaan om het zo snel mogelijk te gaan doen, doch door vakanties e.d., kon niet worden beloofd dat het op tijd gereed is.

Mochten er dus mensen zijn, op voorhand, die belang hebben om deze dagen over te nemen......... neem ff contact op.
Ik hoop gedurende de komende 2 weken zekerheid te krijgen omtrent hoe het gaat lopen.

:(


[/quote]Wat een scheisse  >:( Hoe merkte je dan dat er iets niet aan de haak was dan?
[/quote]

Heb tijdens het rijden eigenlijk niet veel gemerkt, vond wel dat hij niet echt fel optrok, althans in vergelijking met m'n 'gewone RSV'.

Racer is vorige week voor wat ondehoud en afstelling bij Roké geweest en daar werd geconstateerd dat 'het blok' niet echt meer jofel was. Denk dus dat dat op de testbank aan het licht kwam. Tevens bleek dat bij 'normaal stationair' lopen het olielampje ging branden.
Blok wordt nu uit elkaar gehaald, op voorhand al wat dingen besteld. Hoop maar dat het voor de rest meevalt..........  :-\

En @CWalker........ inderdaad de 'Martini'.

@Schoubbie... je hebt een PB.....

:bye:
Door cwalker
#137617
[quote="Renébagpipe"]
[quote="zeeslot"]
[quote="Renébagpipe"]

Er is (helaas) een kans dat ik mogelijk niet kan rijden deze dagen. Er blijkt het e.e.a. in het blok van de RSV-R dermate versleten (slecht) dat vervanging echt nadrukkelijk wordt geadviseerd. Ben de 'benamimgen' van de onderdelen inmiddels vergeten, maar heeft te maken met lagers in het olie-systeem.

Er wordt door Roké alles de komende weken aan gedaan om het zo snel mogelijk te gaan doen, doch door vakanties e.d., kon niet worden beloofd dat het op tijd gereed is.

Mochten er dus mensen zijn, op voorhand, die belang hebben om deze dagen over te nemen......... neem ff contact op.
Ik hoop gedurende de komende 2 weken zekerheid te krijgen omtrent hoe het gaat lopen.

:(


[/quote]Wat een scheisse  >:( Hoe merkte je dan dat er iets niet aan de haak was dan?
[/quote]

Heb tijdens het rijden eigenlijk niet veel gemerkt, vond wel dat hij niet echt fel optrok, althans in vergelijking met m'n 'gewone RSV'.

Racer is vorige week voor wat ondehoud en afstelling bij Roké geweest en daar werd geconstateerd dat 'het blok' niet echt meer jofel was. Denk dus dat dat op de testbank aan het licht kwam. Tevens bleek dat bij 'normaal stationair' lopen het olielampje ging branden.
Blok wordt nu uit elkaar gehaald, op voorhand al wat dingen besteld. Hoop maar dat het voor de rest meevalt..........  :-\

En @CWalker........ inderdaad de 'Martini'.

@Schoubbie... je hebt een PB.....

:bye:
[/quote]

>:( >:(  die idioot ook... zo'n motor niet degelijk onderhouden, terwijl ie ervoor tiptop was... heb er zelf nog zitten over denken die motor terug te kopen toen ik de advertentie zag notabene.. moet ie wel nog één en ander mee uitgespookt hebben in dat laatste jaar dan..  >:(

sorry vriend..
als je nog wat onderdelen zou nodig hebben wil ik je wel met én en ander helpen, want ik vind dit knap vervelend.. dan roep je maar.
Door Mille Merckel
#138694
zullen we een lijstje maken wie deze dag mee doet?..................kunnen we wellicht iets afspreken waar we elkaar treffen. Meestal word er een pitbox gehuurd, dan sluit ik wel met mijn bussie aan.
Door FastJ
#138717
[quote="Mille Merckel"]
zullen we een lijstje maken wie deze dag mee doet?..................kunnen we wellicht iets afspreken waar we elkaar treffen. Meestal word er een pitbox gehuurd, dan sluit ik wel met mijn bussie aan.
[/quote]
Ik weet dat KJ een pitbox gereserveerd heeft, maar ik weet niet in welke paddock we zitten. De afmeting verschilt nogal van de pitboxen.
Door schoubbie
#138724
maurice/jarno ik wil mee doen moestten jullie mss. een pitbox huren...  :ok:
Als jullie er een belg bij willen natuurlijk...  :victory:

ik hoor t wel..
Avatar
Door emille
#138746
[quote="breed"]
ik sluit me aan voor een pitbox (en ook een reservering voor emille  ?)
[/quote]

Puik plan!  :ok:
Avatar
Door breed
#138801
[quote="Mille Merckel"]
zullen we een lijstje maken wie deze dag mee doet?..................kunnen we wellicht iets afspreken waar we elkaar treffen. Meestal word er een pitbox gehuurd, dan sluit ik wel met mijn bussie aan.
[/quote]

Hoe deden jullie het de vorige keren met eten? Ieder voor zich, Hadden mensen wat mee? ter plaatste improviseren? anders ?

jack
Door Renébagpipe
#140786
Gelukkig staat de RSV-R weer achter het huis, dus kan daarmee richting Spa. Moet nog wel wat kuipwerk bijspuiten (dus verwacht geen super-strak eindresultaat, misschien dat ik de nog ongespoten 'voor-kuip' wel ga plaatsten).

Maar eigenlijke reden van deze post........... zoals het er nu uitziet rij ik op de 11e richting Indenhof. Scheeld op de 12e toch wel erg vroeg vertrekken vanuit A'doorn. Nog iemand met wie ik eventueel samen kan rijden ?????
Ook ben ik nog nooit op Spa geweest, dus vertrek op de 12e vanaf de Camping, als er daarvandaan samengereden kan worden,  scheelt mij waarschijnlijk een hoop gezoek naar ingang van circuit e.d. (had begrepen dat het wat lastig is te vinden ???).

Ik moet eerlijk bekennen dat de 'spannings-kriebels' toch best wel een beetje komen................ zal het daarom dan ook in het begin echt rustig aan doen en dat niet enkel vanwege datgeen in de motor is vervangen.  :no:

Maar heb er wel erg veel zin in      :yahoo:
Avatar
Door emille
#140819
Net als ik  ;D
Door Renébagpipe
#140821
[quote="breed"]
He Rene

goed nieuws dat de mille weer heel is. wat was er stuk cq is er gerepareerd?

Jack
[/quote]

Al met al een aardig lijstje, belangrijkste was een aantal lagerschalen kapot c.q. ingevreten, waardoor krukas beschadigd (dus ook vervangen), motor is volledig opnieuw afgeregeld + andere eprom.
Vooral dat laatste kwam overeen met m'n gevoel dat deze RSV behoorlijk wat miste t.o.v. m'n straatmotor. Zou nu dus allemaal wat makkelijker moeten gaan, enkel ervoor zorgen dat ik tussen de lijntjes blijf......  ;D

Oh ja... en m'n budget is voor de komende 1,5 jaar op........ weet iemand nog een leuk bijbaantje  :angel:
Door FastJ
#140843
[quote="emille"]
Net als ik  ;D
[/quote]
Leuk, een KTM op Spa  :angel:
Avatar
Door emille
#140890
[quote="FastJ"]
[quote="emille"]
Net als ik  ;D
[/quote]
Leuk, een KTM op Spa  :angel:
[/quote]

Alleen als het regent  ;D
Avatar
Door Sjaakie
#140897
[quote="Renébagpipe"]

Oh ja... en m'n budget is voor de komende 1,5 jaar op........ weet iemand nog een leuk bijbaantje  :angel:
[/quote]

Zoeken een snelle redacteur Afbeelding

:yahoo: :yahoo:

Word ook betalend lid van de ARA!