ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot circuit en race gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door rolf
#109009
het was even moeilijk maar ik ben ingeschreven. :D :D :D :D :D :D :D

160 euro is een mooi bedrag.

Trouwens lees de kleine letters dat het 30 euro duurder wordt hoe dichter je naar 19 mei komt, doe je voordeel ermee.

grtjs rolf
#109112
en in welke groep?...............ik denk dat de regelmatige circuitpiloot wel de snelste groep kan doen.
liefst sluit ik me aan bij Fast J, Gert Jan, Kj enzo...............dus.
Door FastJ
#109132
[quote="Mille Merckel"]
en in welke groep?...............ik denk dat de regelmatige circuitpiloot wel de snelste groep kan doen.
liefst sluit ik me aan bij Fast J, Gert Jan, Kj enzo...............dus.
[/quote]
Ik heb me bij de snelste groep ingeschreven.

@ Gertjan: 12 en 13 aug is mooi, 14 misschien nog mooier, je bent er dan toch  ;D
Door Timfiz
#109154
Mensen help ff. Ik ben nog nooit op Spa geweest. Ik moet me nu onschrijven, maar ik twijfel in welke groep ik ga rijden. Ik ga iig in april en mei, voor bikeday, circuitrijden. Lijkt het jullie verstandig om dan bij debutanten te gaan omdat dit mijn eerste keer op SPA is en weinig ervaring dus vervalt of bij snel, omdat ik dan toch al twee keer groep 1 heb gereden.

Gr Tim
Avatar
Door rolf
#109171
Heb je meer circuitervaring dan deze twee keer, Spa is een snelle baan en groot waar je niet zo snel last hebt van elkaar.

Ik zelf ga op spa altijd een groep lager dan ik op andere circuits doe.

In dit geval zit ik ook in de middelste groep.

grtjs rolf
Avatar
Door Raptor
#109184
Ik ga nog maar een keer voor de 'debutanten'...zie vanzelf wel of ze me in de loop van de dag gaan overplaatsen. ;)
Avatar
Door Gertjan
#109200
[quote="Mille Merckel"]
en in welke groep?...............ik denk dat de regelmatige circuitpiloot wel de snelste groep kan doen.
liefst sluit ik me aan bij Fast J, Gert Jan, Kj enzo...............dus.
[/quote]

Maurice.......snelste groep  :-*
Door FastJ
#109210
[quote="Gertjan"]
[quote="Mille Merckel"]
en in welke groep?...............ik denk dat de regelmatige circuitpiloot wel de snelste groep kan doen.
liefst sluit ik me aan bij Fast J, Gert Jan, Kj enzo...............dus.
[/quote]

Maurice.......snelste groep  :-*
[/quote]
Och, als het regent is er toch maar 1 groep: de regenbanden groep  ;D
Avatar
Door rolf
#109262
[quote="FastJ"]
[quote="Gertjan"]
[quote="Mille Merckel"]
en in welke groep?...............ik denk dat de regelmatige circuitpiloot wel de snelste groep kan doen.
liefst sluit ik me aan bij Fast J, Gert Jan, Kj enzo...............dus.
[/quote]

Maurice.......snelste groep  :-*
[/quote]
Och, als het regent is er toch maar 1 groep: de regenbanden groep  ;D
[/quote]

ik sluit me aan ;D
Avatar
Door robz
#109386
[quote="Timfiz"]
Je weet het waarschijnlijk nog niet, maar ik moet geopereerd worden.
[/quote]

Ay das minder leuk....  toch zou ik denk ik ook kiezen voor vastzetten van die bone...... ::)
Avatar
Door cees
#109594
Ik heb zojuist ingeschreven en betaald, snelste groep. Pas maar op Maurice, ik wil nog steeds die powercommander van jou hebben dus hoe minder er van alles om dat ding heen heel blijft hoe groter de kans dat je hem weg doet ;D
Avatar
Door arius
#109897
Hallo allemaal,

ingeschreven, en betaald, middelste groep,


grtjes arius


maurice hebbie nog een plekkie tegen die tijd, ontbijtje op de camping of op het circuit
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 14

Word ook betalend lid van de ARA!