ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot circuit en race gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door arius
#128130
Hallo allemaal,

hoe laat gaan de meeste naar heerlen, nu bekent is dat we niet eerder dan 22:00 de paddock op kunnen  ???, ik ga denk ik lekker `s`middags naar heerlen, beetje chillen, biertje, dom lullen :yes:,


grtjes arius

ps ik heb nog een plekkie vrij op de aanhanger, en 1 plek in de auto
Door opa
#128158
Hallo,haal mij ook maar van de lijst af :gaga:gaat niet met een zenuw in mijn linker arm die klem zit ondanks een operatie in maart :sorry: :sorry:
kom wel kijken dus Miccie, ergens omgeving eindhoven maandag morgen iets afspreken,en met de vlam in de pijp naar spa.
grt joe bar.
Door Party Marty
#128162
[quote="arius"]

ps ik heb nog een plekkie vrij op de aanhanger, en 1 plek in de auto
[/quote]
Jammer dat je te ver uit de route woont. Nu is Heerlen niet extreem ver rijden gelukkig, maar beetje gezelschap had leuk geweest :)
Avatar
Door Han
#128233
ja, vorige week een mailtje dat je moet uitprinten als bevestiging met een bijlage " afstand van verhaal". dat moet je invullen en getekend inleveren bij inschrijving.

Mvg, Han
Avatar
Door robz
#128245
[quote="Han"]
ja, vorige week een mailtje dat je moet uitprinten als bevestiging met een bijlage " afstand van verhaal". dat moet je invullen en getekend inleveren bij inschrijving.

Mvg, Han
[/quote]

:stupid:
Door FastJ
#128273
[quote="KJ"]
Kun je hem even naar me doormailen?

gr kj
[/quote]
Hé, ben jij er ook? Gezellig! Kunnen we een beetje sparren voor de DCR  ;D
Avatar
Door Han
#128283
[quote="robz"]
[quote="Han"]
ja, vorige week een mailtje dat je moet uitprinten als bevestiging met een bijlage " afstand van verhaal". dat moet je invullen en getekend inleveren bij inschrijving.

Mvg, Han
[/quote]

:stupid:
[/quote]

rob , check je mail.

mvg, han
Avatar
Door robz
#128302
[quote="FastJ"]
[quote="KJ"]
Kun je hem even naar me doormailen?

gr kj
[/quote]
Hé, ben jij er ook? Gezellig! Kunnen we een beetje sparren voor de DCR  ;D
[/quote]

wel heelhouden heh!!!  de tijd is kort..... ::)
Door Miccie
#128350
[quote="joe bar"]
Hallo,haal mij ook maar van de lijst af :gaga:gaat niet met een zenuw in mijn linker arm die klem zit ondanks een operatie in maart :sorry: :sorry:
kom wel kijken dus Miccie, ergens omgeving eindhoven maandag morgen iets afspreken,en met de vlam in de pijp naar spa.
grt joe bar.
[/quote]

Hey Joe.....helaas.....ik ga nu zondagmiddag al daarheen  ;D Heb zojuist de inschrijving van Willem (Dalman) overgenomen en ga dus wel het circuit op. Ik kan gezellig met Tombaa mee rijden en wij zullen dus overnachten bij Maurice (moet hem nog even bellen of hij nog een plekje heeft). ik heb een plekje bij hem. humz....het word mijn circuitontmaagding dus kijk er naar uit  >:D
Laatst gewijzigd door Miccie op 15 mei 2008, 18:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Miccie
#128366
als je het doet.....moet je het goed doen.......!
Een goed begin is het halve werk
etc......!
met grote dank aan Willem voor het (tegen gereduceerd tarief) beschikbaar stellen van zijn inschrijving.
Avatar
Door rolf
#128445
ik hoor net dat er sprake van is dat ook francochamps aan de geluidsnorm zal moeten gaan voldoen. Advies neem jullie je dB killer of standaarduitlaat mee voor de zekerheid. Of als je op de motor komt schroef deze er dan onder.

Het is een melding dat via de wandelgangen komt maar vorige jaar was er ook zo'n melding na het F1 weekend waar per direct de hekken voor een week dicht omdat de geluidsnorm overtreden was, zonder vorm van waarschuwing of in ieder geval een hele late waarschuwing.

rolf
Door Miccie
#128450
huh......dat zou wel jammer zijn. op bikersdays staat dat er gewoon mee gereden mag worden......!? naja ik neem ze dan voor de zekerheid wel mee, als ik ze kan vinden.
Avatar
Door rolf
#128494
dat klopt inderdaad bij bikersday staat dat je nog "open" mag rijden. Daarom refereer ik ook naar de plotselinge actie vorige jaar na het F1 weekend dat "opeens" de lokale overheid vondt dat het stil moest zijn.

Misschien is dit ook zo'n actie en ik geef het als tip mee dat je maandag geen plotselinge verassing krijgt als een lokale ambtenaar met zijn geluidsmeter langs de baan gaat staan en enkele eraf worden gehaald. Maar het kan ook meevallen dat het alleen een melding is wat later pas ingevoerd gaat worden.

rolf
Door jimi
#128501
[quote="rolf"]
dat klopt inderdaad bij bikersday staat dat je nog "open" mag rijden. Daarom refereer ik ook naar de plotselinge actie vorige jaar na het F1 weekend dat "opeens" de lokale overheid vondt dat het stil moest zijn.

Misschien is dit ook zo'n actie en ik geef het als tip mee dat je maandag geen plotselinge verassing krijgt als een lokale ambtenaar met zijn geluidsmeter langs de baan gaat staan en enkele eraf worden gehaald. Maar het kan ook meevallen dat het alleen een melding is wat later pas ingevoerd gaat worden.

rolf
[/quote]

Rolf, lijkt me verstandig de orginele toeter  of DB killers wel mee te nemen.
Was even aan het kijken om evt me morgen nog in te schrijven en volgende  staat op de site van bikerdays:

19 MEI 2008  SPA-FRANCORCHAMPS

De nieuwe vergunning tot uitbating voor het circuit van Spa-Francorchamps die door de gouverneur van de Waalse gemeenschap is vrijgegeven, legt het circuit (en dus onze organisatie) op om aanzienlijke geluidsverminderingen toe te passen voor het vrijrijden. Vanaf nu zullen dus strikte metingen uitgevoerd worden.

Wij zijn dus genoodzaakt u te vragen om voor de BIKE ME APRILIA EXPERIENCE, originele uitlaten of "CE" (dB Killer) gehomologeerde uitlaten te gebruiken. Geluidsmetingen zullen door het circuit uitgevoerd worden en de motoren die teveel lawaai maken zullen geen toegang krijgen tot het circuit.
Laatst gewijzigd door jimi op 15 mei 2008, 20:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Avatar
Door robz
#128520
zijn er die dag pitboxen te huren? 

zijn hier mensen in geinteresseerd om te delen? 

met een groepje is het niet te duur maar wel zo comfortabel als het gaat plensen..... ::)
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14

Word ook betalend lid van de ARA!