ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot circuit en race gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Door strada-muis
#126715
mmmm, ben nog bezig een vriendin over te halen om erheen te gaan......weet iemand of er nog overnachtingsplekjes vrij zijn voor de zondag op maandag? msschien helpt dat  ;D ;D , dan hoeven we niet zoveel km te maken op 1 dag voor die paar uurtjes aanwezig kunnen zijn :angel:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Door sterrie
#126772
[quote="TuonoPeet"]
Ga je met de motor daarheen?

kom uit Spijkenisse, evt afspreken bij een pomp op de A16? (Zwijndrecht)
[/quote]

Wij gaan met 4 man met de auto + aanhanger (mille 99 + tuono 06) vanuit Hellevoetsluis.
Avatar
Door rolf
#127244
Beste Biker,

Hierbij bevestigen we met plezier uw deelname aan de BIKE ME APRILIA EXPERIENCE op de omloop van Spa-Francorchamps, die plaatsvindt op maandag 19 mei 2008.

Paddock toegang : 
Toegang is slechts mogelijk vanaf zondag 18 mei vanaf 22u00. Er is die dag een groot auto-evenement en dus zal er een bewaker aanwezig zijn om u te doen wachten in een paddock totdat alles vrij is. Hou hier rekeningmee.
U kunt de paddock bereiken via de tunnel van Ster (onder de piste) voor de voertuigen tot 2,20 m hoogte (snelweg afrit nr 10) en via Stavelot-Blanchimont voor de voertuigen hoger dan 2,20 m (snelweg afrit nr 11).

Administratief onthaal :
Maandag 19 mei van 7u30 tot 8u30
Gelieve U aan te willen melden bij het WELCOME CENTER, met deze brief en uw identiteitskaart. Het Welcome Center bevindt zich in de Endurance paddock, in de PERSZAAL op de 1st verdieping (boven box 21) links naast de Uniroyal toren.
Ter plaatse zal U een sticker met daarop uw motornummer worden overhandigd en de tijschema krijgen. 

In bijlage vindt u een afstand van verhaal. U dient dit volledig ingevuld en gehandtekend mee te brengen wanneer u op het welcome center langskomt.

BELANGRIJK
- Verplichte briefing voor alle deelnemers om 8u30, in de zaal boven het Welcome Center (2de verdieping)
- Vergeet niet uw achteruitkijkspiegels te demonteren en uw voorlicht te tapen.

NUTTIGE INLICHTINGEN
• De stekkers voor stroom zijn klassieke stekkers of 3-fase (240V)
• Bandenservice ter plaatse: 7,5 € per wiel – Montage en uitbalancering inbegrepen
• Michelin banden ter plaatse te koop (inclusief slicks en regen banden)
• Benzinestation : in de paddock.
• Whoopy Snackbar aanwezig op de paddock
• Telefoon organisatie ter plaatse indien problemen : +32 472 91 46 07

Tot ziens in Spa-Francorchamps

Het Bikers’ Days-Team
Door FastJ
#127252
Ja, hetzelfde bericht heb ik ook gekregen.

En de inschrijving is dit jaar anders geregeld, zodat er geen wachtrijen zullen onstaan. Je moet natuurlijk wel zorgen dat je zelf op tijd aanwezig bent, want zonder briefing kun je de baan niet op.

Groeten, Jarno
Avatar
Door TuonoPeet
#127366
[quote="sterrie"]
[quote="TuonoPeet"]
Ga je met de motor daarheen?

kom uit Spijkenisse, evt afspreken bij een pomp op de A16? (Zwijndrecht)
[/quote]

Wij gaan met 4 man met de auto + aanhanger (mille 99 + tuono 06) vanuit Hellevoetsluis.
[/quote]

Sorry, :sorry: change of plan, vertrekken pas maandagochtend uur of 6, half 7

Peet  :bye:
Avatar
Door TuonoPeet
#127389
[quote="nitro-kevin"]
Ik ga waarschijnlijk tog met de rs250 :tease:
[/quote]

Ga jij op maandagochtend?

Peter

Laat maar....ik zie het al je gaat zondag  :bye:
Laatst gewijzigd door TuonoPeet op 10 mei 2008, 12:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Door strada-muis
#127596
yeah....severine en ik komen maandag ook naar Spa!!!!! We zullen jullie ook even aanmoedigen ;D
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Door Miccie
#127680
rijden er luitjes op maandag ochtend vanuit omgeving den bosch richting spa ? hoef er niet hyper vroeg te zijn.......ga toch alleen aanmoedigen en demo rijden  ;D maar samen ernaartoe lijkt me erg gezellig. ik hoor het wel ! ciao
Door FastJ
#127900
[quote="zeeslot"]
Ook de meel gehad. Keurig.

Zal ongetwijfeld al genoemd zijn, maar mag ik met open demper rijder?
[/quote]
Volgens mij staat er iets over op de site van bikerdays bij de inschrijving. Ik zou me niet te veel zorgen maken over het geluid  ;D
Avatar
Door TuonoPeet
#127909
Hoezo?

niet zo warm dat je uit je leer drijft, niet te nat, goed fotoweer
zelfs een ijsje kan nog.......misschien wel bijna ideaal

Peet :bye:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Avatar
Door zeeslot
#127912
[quote="FastJ"]
[quote="zeeslot"]
Ook de meel gehad. Keurig.

Zal ongetwijfeld al genoemd zijn, maar mag ik met open demper rijder?
[/quote]
Volgens mij staat er iets over op de site van bikerdays bij de inschrijving. Ik zou me niet te veel zorgen maken over het geluid  ;D
[/quote]Ok dan.... gooi ik even de open Leo erop  :ok: Thanks Mr chairman  ;D
Avatar
Door arius
#128014
Hallo allemaal,


:no: :no:


dinsdag
13-05
woensdag
14-05
donderdag
15-05
vrijdag
16-05
zaterdag
17-05
zondag
18-05
maandag
19-05

Min 14  °C  14  °C  13  °C  11  °C  9  °C  8  °C  9  °C 
Max 23  °C  23  °C  17  °C  16  °C  15  °C  14  °C  13  °C 
De zonkans komt overeen met het percentage van de daglichtperiode waarin zon verwacht wordt. Zon 55% 50% 10% 20% 15% 35% 20%
De neerslagkans is over 24 uur. Neerslag 15% 30% 70% 55% 55% 30% 40%
Windrichting NO O Z ZW NW N NO
Kracht 3 3 2 3 2 3 3


maandag 13 gr en 40% kans op regen, het zal toch niet he, hopelijk wordt het beter,

grtjes arius
#128037
[quote="Miccie"]
rijden er luitjes op maandag ochtend vanuit omgeving den bosch richting spa ? hoef er niet hyper vroeg te zijn.......ga toch alleen aanmoedigen en demo rijden  ;D maar samen ernaartoe lijkt me erg gezellig. ik hoor het wel ! ciao
[/quote]

Ik zet 'em zondagavond in Den Bosch op een trailer. Dan pitten bij In den Hof in Heerlen en maandagavond weer terug. Er is voor een liefhebber in de buurt nog wel een plekje vrij dus.

Tombaaa
Door Dalman
#128061
Hee Boppers,
door gezondheidsissues ga ik toch NIET naar Spa dit jaar. Zijn er nog liefhebbers die mijn inschrijving willen overnemen? Bel me voor het gemak maar: 0651 409342

Willem (Dalman, nr. 43)
Avatar
Door Gertjan
#128081
Nog even over het weer.......... ::)

Uitgangspunt:

In Spa regent het (waar staat de naam Spa ook al weer voor  ^-^)
Daarom is het er altijd zo groen
Daar zijn volgens mij ook de 1e regenbanden ontstaan

En heb je heel veel geluk...........dan is het er soms droog!!
Avatar
Door rolf
#128099
[quote="leonsnek"]
Ik begin me nu toch wel een beetje zorgen te maken ??? heb al een paar weken geleden euri's overgemaakt..en bericht gekregen dat ze het ontvangen hebben,maareh...nog geen meel,weet iemand hoe dat zit ???
[/quote]

snel een mail naar de organisatie met een afdruk van je betalings datum en gegevens erop, zullen snel reageren denk ik.

rolf
Avatar
Door rolf
#128100
je kan je gewoon opgeven in groep snel, er wordt een selectie gemaakt van snelle en langzame rijders op basis van de tijden van je transponder.

Dus ook sneller kan ;D
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 14

Word ook betalend lid van de ARA!