ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot circuit en race gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#128934
[quote="robz"]
[quote="TuonoPeet"]
En heden en nu..........http://www.bikersdays.com/BikersSchool/ ... =moto&D1=y

??? ??? ???
[/quote]

hey mooi man!   toch open uitlaten zie ik  :D :ok:

ik heb hem erop gezet!  tot maandag   ( of zondagavond)
[/quote]

Uhm, lijkt me ook mooi, lekker open rijden. Maar de mail geeft aan dat ze het zelf ook maar net gehoord hebben. die lijkt me actueler dan hun site. Ik neem ze gewoon allebei mee :)

Tombaaa
Door FastJ
#128942
[quote="Tomba la bomba"]
[quote="robz"]
[quote="TuonoPeet"]
En heden en nu..........http://www.bikersdays.com/BikersSchool/ ... =moto&D1=y

??? ??? ???
[/quote]

hey mooi man!   toch open uitlaten zie ik  :D :ok:

ik heb hem erop gezet!  tot maandag   ( of zondagavond)
[/quote]

Uhm, lijkt me ook mooi, lekker open rijden. Maar de mail geeft aan dat ze het zelf ook maar net gehoord hebben. die lijkt me actueler dan hun site. Ik neem ze gewoon allebei mee :)

Tombaaa
[/quote]
:stupid:

De mail is inderdaad actueler! Neem maar je originele dempers en/of db-killers mee, zou superzonde zijn als je niet mee kunt rijden.
Avatar
Door TuonoPeet
#128952
[quote="robz"]
[quote="TuonoPeet"]
En heden en nu..........http://www.bikersdays.com/BikersSchool/ ... =moto&D1=y

??? ??? ???
[/quote]

hey mooi man!   toch open uitlaten zie ik  :D :ok:

ik heb hem erop gezet!  tot maandag   ( of zondagavond)
[/quote]

Ik ben VERBAASD over de niet bijgewerkte internetsite, maar zou toch de dB killers meenemen !!! :yes: :yes:
Door schoubbie
#128980
juist nog bij dealer geweest... Ze gaan maandag zeeeeeeeer tolerant zijn wat geluid betreft... Ze beseffen ook wel
dat ze der zeer laat mee zijn afgekomen!

Gewoon met open uitlaten naar daar en doen of uw neus bloed...

ps. Wel originele meenemen natuurlijk, je weet maar nooit!!
Avatar
Door zeeslot
#128981
Tsja, ik denk dat we wellicht een beetje mee moeten werken. Gaat alleen om Aprilia's en als die nou door organisaties worden bestempeld als herriemakers, werkt misschien in de toekomst tegen. Ik doe de db-killer erin en als er toestemming wordt gegeven gaat hij eruit.
Avatar
Door breed
#128986
[quote="zeeslot"]
Tsja, ik denk dat we wellicht een beetje mee moeten werken. Gaat alleen om Aprilia's en als die nou door organisaties worden bestempeld als herriemakers, werkt misschien in de toekomst tegen. Ik doe de db-killer erin en als er toestemming wordt gegeven gaat hij eruit.
[/quote]

en ik neem nog een kilootje of 10 edelstahl mee voor je  ;)
Avatar
Door bmack
#129095
nou ik ga helaas mee als toeschouwer heb v/d week een lullig ongelukje gehad op het werk dus hand in het gips dus het word niet rijden voor mij snik snik en dat nog wel op mijn verjaardag daar gaat mijn kadotje :-[
#129123
[quote="bmack"]
nou ik ga helaas mee als toeschouwer heb v/d week een lullig ongelukje gehad op het werk dus hand in het gips dus het word niet rijden voor mij snik snik en dat nog wel op mijn verjaardag daar gaat mijn kadotje :-[
[/quote]Balen man :yes: :yes: :yes:sterkte :ok: :ok: :ok: :bye: :bye: :bye:
Avatar
Door henk
#129129
Ik vertrek vanmiddag, rond 2 uur, vanuit Houten, naar Heerlen.

Kunnen, voor de gezelligheid, elkaar treffen bij de Texaco, tussen Culemborg en Beesd, zeg rond half 3.

Liefhebbers????

Groet, Henk.
Door ApriliaMan
#129224
Ik wens iederéén een hele mooie dag op Spa Francorchamps. Heb een erg drukke week (ma t/m do) voor de boeg. Vrijdag a.s. op weg naar de Lausitzring om daar za en zo te racen met Prospeed.
#129240
Iedereen veel plezier morgen  :friends: :ok:
En denk ook ff aan mij hé  ;D  :rotfl2: :rotfl2:
Door FastJ
#129243
Dank jullie wel, er is al een groep van dik 20 man bij Maurice, op In den Hof. We hebben er al best wel een beetje zin in... :kwijl:
Avatar
Door Tuono GR66
#129247
Allemaal een hele mooie en leuke dag morgen

Jammergenoeg kan ik geen vrij krijgen morgen , zal aan jullie denken.

Wel foto's maken hoor , zodat de thuisblijvers ook een beetje mee kunnen genieten

Groeten Peet
Door jimi
#130194
Volgende las ik op de Aprilia site over de experience:

" De hele dag was er een fotograaf aanwezig die van deze dag een impressie heeft gemaakt. Een aantal van deze foto’s vind je terug op deze site. De complete impressie van deze dag delen we graag met iedereen die aan de Aprilia Experience 2008 heeft deelgenomen. Iedere Experience deelnemer zal automatisch een compilatie CD ontvangen als aandenken van de Aprilia Experience 2008.  "

Leuke actie. Ben benieuwd
Avatar
Door zeeslot
#130197
[quote="jimi"]
Volgende las ik op de Aprilia site over de experience:

" De hele dag was er een fotograaf aanwezig die van deze dag een impressie heeft gemaakt. Een aantal van deze foto’s vind je terug op deze site. De complete impressie van deze dag delen we graag met iedereen die aan de Aprilia Experience 2008 heeft deelgenomen. Iedere Experience deelnemer zal automatisch een compilatie CD ontvangen als aandenken van de Aprilia Experience 2008.  "

Leuke actie. Ben benieuwd
[/quote] :kwijl: :kwijl: :yahoo:
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14

Word ook betalend lid van de ARA!