- 6 mar 2023, 10:50
Afgelopen seizoen was mijn eerste jaar International Dutch Championship (IDC) in de sportclass 1000.
Qua professionaliteit en kameraadschap is mij dit erg goed bevallen, daarbij is de zaterdag wel fijn ivm vrije dagen.
Dus we gaan er komend seizoen weer voor Dit keer zal ik in de Pro 1000 klasse starten aangezien de Sportklasse is opgeheven waarmee ik de laatste kampioen ben .
De huidige Pro klasse is verdeeld, waarbij het grootste deel overgezet is naar de Superbike klasse. Het andere deel is samengevoegd met de sportklasse en als Pro 1000 klasse benoemd.
Wederom zal ik aansluiten bij het team Road Racing Grunn in box 16.
Voorlopige kalender:
8 apr Assen
29 apr Assen
27 mei Assen
10 jun Assen
23-25 jun Oschersleben (dubbele race)
21-23 jul Assen
2-3 sep Oschersleben (dubbele race)
16 sep Assen
7 okt Assen (dubbele race)
Qua professionaliteit en kameraadschap is mij dit erg goed bevallen, daarbij is de zaterdag wel fijn ivm vrije dagen.
Dus we gaan er komend seizoen weer voor Dit keer zal ik in de Pro 1000 klasse starten aangezien de Sportklasse is opgeheven waarmee ik de laatste kampioen ben .
De huidige Pro klasse is verdeeld, waarbij het grootste deel overgezet is naar de Superbike klasse. Het andere deel is samengevoegd met de sportklasse en als Pro 1000 klasse benoemd.
Wederom zal ik aansluiten bij het team Road Racing Grunn in box 16.
Voorlopige kalender:
8 apr Assen
29 apr Assen
27 mei Assen
10 jun Assen
23-25 jun Oschersleben (dubbele race)
21-23 jul Assen
2-3 sep Oschersleben (dubbele race)
16 sep Assen
7 okt Assen (dubbele race)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.