ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot circuit en race gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#384796
Lekker dagje gereden, ondanks de drukkende warmte en wat bijzondere rijders in de groep :gaga: .
Verder heb ik redelijk wat gefilmd maar nog geen tijd gehad om er goed na te kijken. In de pauze ben ik gewisseld van tandwielverhouding van 15/42 naar 16/42 (standaard 16/41), 1e indruk was erg goed aangezien ik beter uitkwam.

Verder heb ik de "verbouwde" racer van RSVFrank gezien en nog even gekletst met Martijn die de TOMS deed.
Ben erg benieuwd naar zijn verhalen over de training en het racen.
#384807
het was zeker gezellig en een hoop geleerd.
vooral het starten was heel erg tof. maar na de toch wel heftige crash van vorig jaar was ik best voorzichtig eigenlijk. Wat me nu te doen staat is vooral meer rijden. de TOMs training was de eerste keer op de mille dit jaar :'(
als het lukt wil ik dit jaar nog een keer op midland rijden.

nu het spaargeld nog een beetje aanvullen (getrouwd dit jaar ;) ) en volgend seizoen meer rijden :ok:
#384810
Maarten_RSV schreef:
23 aug 2022, 09:04
het was zeker gezellig en een hoop geleerd.
vooral het starten was heel erg tof. maar na de toch wel heftige crash van vorig jaar was ik best voorzichtig eigenlijk. Wat me nu te doen staat is vooral meer rijden. de TOMs training was de eerste keer op de mille dit jaar :'(
als het lukt wil ik dit jaar nog een keer op midland rijden.

nu het spaargeld nog een beetje aanvullen (getrouwd dit jaar ;) ) en volgend seizoen meer rijden :ok:
Ha Maarten, was leuk je even gesproken te hebben. Was even een shock om de motor van Frank zo te zien ;) maar straks ff met een goede poetsbeurt, een spuitbusje zwart en een stickersetje is ze weer helemaal top. :ok:

Word ook betalend lid van de ARA!