ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot circuit en race gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#383968
Ook dit jaar willen we weer mee doen, liefst met 2 Aprilia teams. Naast de deelnemers is de ondersteuning minstens net zo belangrijk. Vorig zijn we (te) veel tijd mee verloren. Dus wie wil ondersteunen als teamcaptain, pitcrew of morele ondersteuning horen we graag.

Voorlopige deelnemers:


Team Aprilia-riders.nl
- Fastj RSV4 2021 1.51,021
- KJ RSV4 2020 1.52,028
- RSVFrank RSV4 2019 1.55,573
- Heuveltje RSV4 2015 1.53,818

Team Kwik, kwek en kwak
- RSVJan RSV4 2019 1.52,8
- Philippe RSV4 2019 2.03,394
- Maurice R6 1.55,6
- Milan R6 1.43,2


Ondersteuning

- Martin alias Stokkie
- Gertjan
- Jan van Dam
- ??

Morele ondersteuning/ Fans
- Dennis + Stue
-
Waarschijnlijk gaan we met beide teams Sport klasse aantreden (gemiddelde rondetijd > 1.52 <1.58)
#384020
Gertjan schreef:
4 apr 2022, 16:03
Lijkt mij leuk en weer gezellig :ok:
Hey Gertjan,

Leuk man! Krijgt wel hoog reünie gehalte zo.

Zou top zijn als er nog een Aprilia-rider mee doet. Laat je niet intimideren door lijstje in de openingspost. Met een Rsv twin uit 2001 kun je ook prima onder de 2 minuten rijden.

groeten, Jarno
#384118
Weinig tot geen animo, de tijden van weleer zijn voorbij op het forum, er is nauwlijks interactie meer tussen de forummers , er worden af en toe door voorbijgangers vragen gesteld waarna diezelfde voorbijgangers niet meer reageren.
Ik heb in ieder geval besloten om geen verslagjes meer te maken van onze races...
#384119
Ik begrijp jullie reactie jongens. Zelf ben ik op vakantie, want geen kinderen, dus buiten het seizoen. Dit is ook een wens van mijn werkgever.
Het probleem is denk ik dat het op een maandag is en iedereen moet werken.
Het zou erg jammer zijn als we de verslagen niet meer krijgen. Het bestuur stelt deze erg op prijs en het past bij Aprilia.
#384120
Capo dei Capi schreef:
27 apr 2022, 17:28
Ik begrijp jullie reactie jongens. Zelf ben ik op vakantie, want geen kinderen, dus buiten het seizoen. Dit is ook een wens van mijn werkgever.
Het probleem is denk ik dat het op een maandag is en iedereen moet werken.
Het zou erg jammer zijn als we de verslagen niet meer krijgen. Het bestuur stelt deze erg op prijs en het past bij Aprilia.
Kan iemand het verzoek via facebook doen, wellicht wordt dit beter gelezen.

Ik denk ook dat het gebrek aan terugkoppeling is
#384129
Ik heb een post op onze Facebook pagina gemaakt.

Eens dat het hier op het Forum wel eens drukke geweest is. er is naast onze pagina sinds kort ook een Facebook groep waarin we over van alles en nog wat kunnen praten en informatie delen. Dit is dus een groep,openbaar en iedereen kan er berichten kwijt. Op deze.manier hopen we ook wat interactie te houden en mogelijk ook nieuwe mensen te bereiken.

Je mag dergelijke zaken in de toekomst hier ook gerust onder de aandacht brengen!

https://www.facebook.com/groups/6563912 ... ?ref=share
#384130
Chriz86 schreef:
29 apr 2022, 18:53
Ik heb een post op onze Facebook pagina gemaakt.

Eens dat het hier op het Forum wel eens drukke geweest is. er is naast onze pagina sinds kort ook een Facebook groep waarin we over van alles en nog wat kunnen praten en informatie delen. Dit is dus een groep,openbaar en iedereen kan er berichten kwijt. Op deze.manier hopen we ook wat interactie te houden en mogelijk ook nieuwe mensen te bereiken.

Je mag dergelijke zaken in de toekomst hier ook gerust onder de aandacht brengen!

https://www.facebook.com/groups/6563912 ... ?ref=share
Ha Chris, wellicht leuk om de races waar clubleden mee doen als evenement aan te melden.
Hopelijk krijgen we zo ook weer wat racende leden er bij. Je ziet steeds meer RSV4's op de paddock O0
#384241
hoi allen,
ik wil zo'n racedag toch ook wel 's meemaken en wil ook komen ondersteunen, alleen ben ik niet zo technisch en pitbox onderricht(buiten wat ik met de MotoGP en WSBK op tv ziet ;D ).
Maar misschien is een paar extra handen om de technische crew te helpen wel handig? :D

Mocht dat niet (meer) nodig zijn, dan kom ik langs als support en wat fotootjes schieten!

Groet Ferry
#384245
Leuk!
Ik denk dat op de dag zelf het ea wel duidelijk wordt qua "taken" .
Het gaat meer om dingen zoals de motor aanpakken , hulp bij opbokken ,transponder van de ene op de andere motor zetten,pitbord bedienen...
Geen al te ingewikkelde toestanden maar wel belangrijke details :ok:

Word ook betalend lid van de ARA!