ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot circuit en race gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door klaaz
#383620
Mannen en dames, ik heb iets leuks. Een goede vriend van me organiseert één of twee keer per jaar circuitdagen. Voordeel van zijn aanpak is dat het altijd relaxed en gezellig is. Niets moet. Daarnaast is het niet te duur. Ennuh, je hoeft natuurlijk niet alle dagen op het circuit te rijden, je kan ook Noord Spanje verkennen.

OPEN PITLANE!
VRIJ CIRCUITRIJDEN VOOR IEDER NIVEAU - VRIJE TOEGANG TOT HET WSBK CIRCUIT NAVARRA
WANNEER?
Van 25 t/m 29 (5 volle dagen) april 2022 organiseren we weer vrij rijden volgens het open pitlane principe op het superprachtige WSBK Circuit Navarra. Uniek concept! OPEN PITLANE, vrij circuit voor ieder nivo. MAN of VROUW.
Geen sessies maar vrije toegang tot Circuit Navarra!

Dit betekent dus dat er vrij gereden kan worden, de gehele dag door! Het evenement is geschikt voor iedereen, van beginner tot ervaren rijder op een van de mooiste circuits van Spanje. Er kan gekampeerd worden op het rennerkwartier of in de pitboxen. We hebben een cateraar mee die de innerlijke mens gaat verzorgen, ontbijt, lunch en diner is all inclusive! Uiteraard is er een bandendienst aanwezig en technische service.

Dit alles voor een zeer interessante prijs incl of excl transport van je motor en bagage. Voor aanmelden of meer info graag even bellen. 06-29036145 of een mailtje naar info@rinketmotorsport.nl

De baan is dagelijks tot ca 18:00 uur vrij beschikbaar voor iedere deelnemer.

Het is de hele dag vrij rijden dus respect voor elkaar is van groot belang! (En elkaar helpen is natuurlijk het mooiste dat er is).

€ 965,- VOOR VIJF DAGEN OPEN PITLANE RIJDEN VIJF DAGEN ONTBIJT LUNCH EN DINER EN HEEEEEL VEEL FUN

€ 1.315,- INCL TRANSPORT.

Inclusief eten en drinken gedurende de gehele week;
Inclusief gedeelde pitbox;
INCLUSIEF HEEL VEEL PLEZIER.

Rinket Motorsport, Woldjerweg 21-1, 9792 TC Wittewierum (Ten Post) - Tel. 06-29036145 E-mail: info@rinketmotorsport.nl
Avatar
Door rsvfrank
#383710
robz schreef:
10 feb 2022, 17:44
Altijd leuk weer eens een ander circuit alleen al die nivo's door elkaar heen vind ik een beetje eng... of begrijp ik het verkeerd?
Lijkt mij persoonlijk niets ,alles door elkaar , ik heb slechte ervaringen met alle nivo’s door elkaar ….maar is wel makkelijker organiseren en zullen over het algemeen de wat meer ervaren rijders zijn die naar het buitenland gaan.
Avatar
Door Heuveltje
#383712
rsvfrank schreef:
11 feb 2022, 10:10
robz schreef:
10 feb 2022, 17:44
Altijd leuk weer eens een ander circuit alleen al die nivo's door elkaar heen vind ik een beetje eng... of begrijp ik het verkeerd?
Lijkt mij persoonlijk niets ,alles door elkaar , ik heb slechte ervaringen met alle nivo’s door elkaar ….maar is wel makkelijker organiseren en zullen over het algemeen de wat meer ervaren rijders zijn die naar het buitenland gaan.
Leuk initiatief maar erg gevaarlijk en behoorlijk aan de prijs, bv 5 dagen Almeria voor 799 incl transport en hotel via Focused Events.
Avatar
Door klaaz
#384390
Heuveltje schreef:
11 feb 2022, 16:02
rsvfrank schreef:
11 feb 2022, 10:10
robz schreef:
10 feb 2022, 17:44
Altijd leuk weer eens een ander circuit alleen al die nivo's door elkaar heen vind ik een beetje eng... of begrijp ik het verkeerd?
Lijkt mij persoonlijk niets ,alles door elkaar , ik heb slechte ervaringen met alle nivo’s door elkaar ….maar is wel makkelijker organiseren en zullen over het algemeen de wat meer ervaren rijders zijn die naar het buitenland gaan.
Leuk initiatief maar erg gevaarlijk en behoorlijk aan de prijs, bv 5 dagen Almeria voor 799 incl transport en hotel via Focused Events.
Ze doen het al jaren en het is beregezellig en er is nooit iets ernstigs gebeurd tijdens deze Open Pitlane evenementen. Doordat iedereen zoveel tijd heeft op de baan ontstaat er juist een sfeer van rekening met elkaar houden (aparte tijden rijden) en elkaar helpen.

En of je beide evenementen kunt vergelijken? Ik weet het niet want ik moet inloggen om iets te kunnen zien. Ik ga er maar vanuit dat het toch altijd appels en peren vergelijken is bij dit soort zaken. Zie je het één of het andere niet zitten dan ben je helemaal vrij om niet te gaan gelukkig. ;-) En ben je niet geweest? Dan kan je ook niet oordelen lijkt mij :-)

Word ook betalend lid van de ARA!