ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot circuit en race gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door Heuveltje
#384290
martijn851 schreef:
18 mei 2022, 08:16
Helaas Henk, wel voordelig voor een ander.
Mertens rijdt zonder begeleiding, er worden briefings gegeven mbt de ideale lijnen op het circuit, in 't Frans en Nederlands.
1 keer met Mertens gereden op Mettet, prima organisatie :ok:

2 en 3 mei op Assen gereden met Racecracks, wat een K organisatie. Geen briefing, geen keuring en veel te veel mensen op de baan. Ik heb nog nooit zoveel craches gezien en dan grijpt de organisatie niet eens in :o .
Avatar
Door martijn851
#384292
Heuveltje schreef:
18 mei 2022, 15:23
martijn851 schreef:
18 mei 2022, 08:16
Helaas Henk, wel voordelig voor een ander.
Mertens rijdt zonder begeleiding, er worden briefings gegeven mbt de ideale lijnen op het circuit, in 't Frans en Nederlands.
1 keer met Mertens gereden op Mettet, prima organisatie :ok:

2 en 3 mei op Assen gereden met Racecracks, wat een K organisatie. Geen briefing, geen keuring en veel te veel mensen op de baan. Ik heb nog nooit zoveel craches gezien en dan grijpt de organisatie niet eens in :o .
Maandag wel een briefing door dat gebeuren in Assen, maar geen keuring.
Die voorste gast op start/finish heeft pinnen in z'n poot, ben je mooi klaar mee.

Mertens vond ik ook fijn, elke pauze 3 bochten doornemen was ook goed.

Maandag met Eybis op cpz, ik verwacht wat chaos doordat het samen met msl is. Als ik de mail goed begrijp dan rij ik vrij met 12 man, tussen de instructie groepen..
Avatar
Door robz
#384296
Blijkbaar heb ik dus geprofiteerd van een leermomentje bij de organisatie want die kwam op mij goed over afgelopen maandag op CPZ.

Baan is erg verbetert wat een leuke kombochten :ok:

Ik zag toch wel de nodige APPIES! naast de RSV Mille van Henk, Martijn en ondergetekende zag ik er nog een paar, een paar RSV4's waaronder Marcel maar ook zeker 3 RS660 en een good old Falco. Twordt alleen maar mooie op de baan... ;D
Avatar
Door rsvfrank
#384311
robz schreef:
18 mei 2022, 23:53
Blijkbaar heb ik dus geprofiteerd van een leermomentje bij de organisatie want die kwam op mij goed over afgelopen maandag op CPZ.

Baan is erg verbetert wat een leuke kombochten :ok:

Ik zag toch wel de nodige APPIES! naast de RSV Mille van Henk, Martijn en ondergetekende zag ik er nog een paar, een paar RSV4's waaronder Marcel maar ook zeker 3 RS660 en een good old Falco. Twordt alleen maar mooie op de baan... ;D
Misschien toch maar eens kijken daar , was vroegah mijn thuiscircuit.... :ok:
Avatar
Door Henk RS 250
#384481
martijn851 schreef:
18 mei 2022, 11:27
Geldt dat ook voor een vriendin van een ARA lid? ;)
Misschien weet ik iemand.
Martijn

Zou je uitsluitsel kunnen geven omtrent de eventuele overname?

Ik moet deze en volgende week mijn planning maken, weet dan of ik wel of niet rekening moet houden met Spa.

Alvast bedankt,
Avatar
Door martijn851
#384484
Henk RS 250 schreef:
13 jun 2022, 09:14
martijn851 schreef:
18 mei 2022, 11:27
Geldt dat ook voor een vriendin van een ARA lid? ;)
Misschien weet ik iemand.
Martijn

Zou je uitsluitsel kunnen geven omtrent de eventuele overname?
Ik heb de vraag gestuurd, een maand geleden was er twijfel, zal vanavond wel antwoord hebben.

***Ze gaat volgend jaar Henk, dus ga je dan toch zelf?
Avatar
Door Henk RS 250
#384543
Update:

De 11 en 12 Juli dagen Spa vrij rijden via Mertens staan nog te koop.

Helaas krijg ik het niet voor elkaar vrij te hebben voor deze dagen, een unieke kans om een keer op Spa te rijden, baal enorm maar werk gaat voor.
Avatar
Door martijn851
#384555
Henk RS 250 schreef:
21 jun 2022, 08:16
Helaas krijg ik het niet voor elkaar vrij te hebben voor deze dagen, een unieke kans om een keer op Spa te rijden, baal enorm maar werk gaat voor.
Spa verdwijnt nog niet, volgend jaar weer een kans, of in september met Eybis ;)
Avatar
Door martijn851
#384563
Op de samenwerking met msl op Zandvoort na, alleen maar goed.
Maar, er is geen theorie les zoals bij Mertens, je kan wel instructie krijgen als je dat wilt.
En als het regent zijn regenbanden verplicht.
Avatar
Door Heuveltje
#384633
Maarten_RSV schreef:
30 jun 2022, 14:11
Heuveltje schreef:
21 jun 2022, 10:52
Maandag 15 augustus vrij rijden Assen met RSZ motorsport
Dan ben ik er ook :ok:
Gezellig, we zullen er weer zijn met een groepje andere rijders. Ik ben makkelijk te herkennen aan een knalgele aanhangwagen (verlaagde paardentrailer)
Avatar
Door martijn851
#384638
Vandaag Supermoto les gehad, dat is ff andere koek. Compleet het tegenovergestelde doen als normaal blijkt erg moeilijk ;D
Het werd na 2 uurtjes wel leuk, lekker gereden en helemaal kapot, nu al spierpijn in mijn linker lies van het schakelen op zo'n crosser.
Gaan we nog een keer doen :ok:
Avatar
Door martijn851
#384686
Voor het eerst sinds Mugello weer lekker gereden 8)
Nu weer het vertrouwen opbouwen en dan kan ik weer wat harder, maar heb in ieder geval plezier gehad vandaag.
Morgen nog een keer graag.
20220711_181915.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Word ook betalend lid van de ARA!