ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot circuit en race gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door Heuveltje
#379771
Na lang wikken en wegen heb ik besloten om volgend seizoen te gaan strijden in het International Dutch Champignonchip (IDC), dit is de vroegere CUP en ONK samen. De wedstrijden zijn op zaterdag dus dat scheelt flink wat vrije dagen, daarnaast liggen de tijden in de klassen wat dichter bij elkaar dus meer strijd. Naast Assen zijn er ook wedstrijden in Oschersleben en Hockenheim wat het extra leuk maakt.

Ik ben erg benieuwd hoe het gaat bevallen :victory:
Avatar
Door Heuveltje
#379814
malle eppie schreef:
14 dec 2020, 09:24
Leuk Frank!

Hoeveel trainingen en wedstrijden rij je dan op een dag?
Ha Anton, 2 trainingen en 1 wedstrijd.
Minder dan bij de ZAC maar de trainingen zijn wel iets langer.
Ik ga trouwens in de Sportklasse 1000 van start
Avatar
Door rsvfrank
#379820
Kan ook 3x met daglicentie zie ik, kan alleen niets vinden over de kosten.

Vind zelf het idee dat er maar 1 wedstrijd per racedag is wat minder, het idee dat je geen revanche kan nemen vind ik jammer.
Avatar
Door R1-ner
#379824
Heuveltje schreef:
12 dec 2020, 12:39
Na lang wikken en wegen heb ik besloten om volgend seizoen te gaan strijden in het International Dutch Champignonchip (IDC), dit is de vroegere CUP en ONK samen. De wedstrijden zijn op zaterdag dus dat scheelt flink wat vrije dagen, daarnaast liggen de tijden in de klassen wat dichter bij elkaar dus meer strijd. Naast Assen zijn er ook wedstrijden in Oschersleben en Hockenheim wat het extra leuk maakt.

Ik ben erg benieuwd hoe het gaat bevallen :victory:
Gaaf! Houd ons op de hoogte. Succes :ok:
Avatar
Door Heuveltje
#382339
Een tijdje druk geweest en mede door de Corona de plannen moeten wijzigen. De 1e 3 wedstrijden van IDC gingen niet door, daarnaast waren de wedstrijden in Duitsland lastig qua timing en weinig rijtijd. Door dit alles heb ik het IDC afgezegd en heb ik inmiddels alweer een ZAC wedstrijd gereden.
Al het begin was lastig maar om dag van te voren een Corona Vaccinatie te plannen is niet handig, ik was al kapot voordat ik de 1e wedstrijd moest beginnen. Hopelijk volgende wedstrijd beter :sorry:

Word ook betalend lid van de ARA!