ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot circuit en race gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door Henk RS 250
#378798
Update clubracer.

Ik heb een nieuw stratrelais bested bij Roukema. Het relais wat ik er begin van het seizoen ingezet heb gaf na 2 x starten al de geest. Een goedkoop Aliexpress ding. Ik heb mijn eigen stratrelais gebruikt afgelopen zomer. Handig als je een 2003 mille hebt staan als donor.Gerard zou nog een set radiale rem en koppelings handles doneren, zodra die er zijn worden ze gemonteerd.
Avatar
Door Gerard_RSV
#378871
Hallo, ik ben op mn oude dag het circuit rijden aan het ontdekken. Op 12 oktober doe ik mee met TOMS racetraining. Als het bevalt wil ik de ZAC proberen :D

Probleempje: gisteren op Landsard een kleine glijer... clip on afgebroken, pedaaltjes verbogen... Ik hoop het deze week op te lossen maar weet niet of ik op tijd de onderdelen heb.

Als mijn motor niet op tijd klaar is, kan ik dan de Clubracert gebruiken op 12 oktober? Zou een super oplossing zijn ;D

Groeten! Gerard
Avatar
Door Henk RS 250
#378872
Gerard,

Hetzelfde geldt voor mij, op je ouwe dag ontdek je de leukste dingen!!

De racer staat klaar met volle tank hier, en nieuw startrelais. Voor de huur vraag f het ARA bestuur, ik ga over de technische dingen.

Laat maar weten hoe het verloopt!
Avatar
Door Gerard_RSV
#378873
Henk RS 250 schreef:
3 okt 2020, 11:36
Gerard,

Hetzelfde geldt voor mij, op je ouwe dag ontdek je de leukste dingen!!

De racer staat klaar met volle tank hier, en nieuw startrelais. Voor de huur vraag f het ARA bestuur, ik ga over de technische dingen.

Laat maar weten hoe het verloopt!
Super Henk! Ik check even bij het bestuur en laat je zo spoedig mogelijk weten of het nodig is.
Avatar
Door joebar83
#378874
Gerard_RSV schreef:
3 okt 2020, 11:07
Hallo, ik ben op mn oude dag het circuit rijden aan het ontdekken. Op 12 oktober doe ik mee met TOMS racetraining. Als het bevalt wil ik de ZAC proberen :D

Probleempje: gisteren op Landsard een kleine glijer... clip on afgebroken, pedaaltjes verbogen... Ik hoop het deze week op te lossen maar weet niet of ik op tijd de onderdelen heb.

Als mijn motor niet op tijd klaar is, kan ik dan de Clubracert gebruiken op 12 oktober? Zou een super oplossing zijn ;D

Groeten! Gerard
Hallo Gerard

Wat berteft Clubracer gebruiken voor wedstrijden is niet toe gestaan. wij stellen de clubracer alleen aan als recreatief gebruik en voor als je voor het eerst gaat kennismaken met het circuit.

er is al eens een blok kapot gereden met de clubracer door deelname aan wedstrijden vandaar ons besluit.

Met vriendelijke groet,

Pim Eventcommissaris ARA
Avatar
Door Gerard_RSV
#378875
joebar83 schreef:
3 okt 2020, 13:16

Hallo Gerard

Wat berteft Clubracer gebruiken voor wedstrijden is niet toe gestaan. wij stellen de clubracer alleen aan als recreatief gebruik en voor als je voor het eerst gaat kennismaken met het circuit.

er is al eens een blok kapot gereden met de clubracer door deelname aan wedstrijden vandaar ons besluit.

Met vriendelijke groet,

Pim Eventcommissaris ARA
Ha Pim, Ik snap t, maar jammer is het wel. Ik ga geen wedstrijd rijden, maar het is ook niet mijn eerste keer op het circuit. Dan dus vingers crossed dat ik mijn RSV op tijd weer klaar heb.

Groeten!
Gerard
Avatar
Door Gerard_RSV
#378876
Gerard_RSV schreef:
3 okt 2020, 11:40
Henk RS 250 schreef:
3 okt 2020, 11:36
Gerard,

Hetzelfde geldt voor mij, op je ouwe dag ontdek je de leukste dingen!!

De racer staat klaar met volle tank hier, en nieuw startrelais. Voor de huur vraag f het ARA bestuur, ik ga over de technische dingen.

Laat maar weten hoe het verloopt!
Super Henk! Ik check even bij het bestuur en laat je zo spoedig mogelijk weten of het nodig is.
Het gaat helaas over Henk. Pim Eventcommissaris heeft gemeld dat de clubracer hier net voor bedoeld is. Hoe dan ook bedankt!

Word ook betalend lid van de ARA!