ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot circuit en race gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door rsvfrank
#376184
Hoe zal het voor de motoren zijn straks?
De hugenholz en arieluyendijkbocht zijn flinke kombochten geworden .
De laatste heeft wel wat weg van een bocht van de Daytona oval, wat een hoogte verschil !
Denk dat de vering het behoorlijk voor zijn kiezen gaat krijgen in die kombochten.
Voor de arie luyendijkbocht schijnt er ook nog een soort heuvel te komen.
Ben wel benieuwd hoe het nieuwe circuit zal rijden...
Avatar
Door robz
#376201
mooi filmpje
gaaf dat er nu flink wordt aangepakt... Zandvoort is natuurlijk al jaren een aanfluiting van een circuit..

nieuwe bochten niet noodzakelijkerwijs "veiliger" voor motorrijders (vooral hugenholz) maar wel erg gaaf!!

in 1985 kwam ik nog gratis binnen onder het hek en over het prikkeldraad... iets zegt me dat dat nu niet meer gaat lukken! ;D
Avatar
Door rsvfrank
#376202
robz schreef:
25 jan 2020, 20:45
mooi filmpje
gaaf dat er nu flink wordt aangepakt... Zandvoort is natuurlijk al jaren een aanfluiting van een circuit..

nieuwe bochten niet noodzakelijkerwijs "veiliger" voor motorrijders (vooral hugenholz) maar wel erg gaaf!!

in 1985 kwam ik nog gratis binnen onder het hek en over het prikkeldraad... iets zegt me dat dat nu niet meer gaat lukken! ;D
Toen was je nog jong en lenig Rob..
Avatar
Door robz
#376215
rsvfrank schreef:
25 jan 2020, 22:16
robz schreef:
25 jan 2020, 20:45
mooi filmpje
gaaf dat er nu flink wordt aangepakt... Zandvoort is natuurlijk al jaren een aanfluiting van een circuit..

nieuwe bochten niet noodzakelijkerwijs "veiliger" voor motorrijders (vooral hugenholz) maar wel erg gaaf!!

in 1985 kwam ik nog gratis binnen onder het hek en over het prikkeldraad... iets zegt me dat dat nu niet meer gaat lukken! ;D
Toen was je nog jong en lenig Rob..
:o :o
Avatar
Door Henk RS 250
#376228
Ben ook zeer benieuwd, 29 maart loop ik de Zandvoort Circuit Run, ik zal zoveel mogelijk foto's maken.

Werkt dat foto's in een bericht zetten nog steeds met een omweg via dat tinypic of hoe heet dat?
Door ElSjiepo
#376410
Ligt het aan mij of is ook de tweede helft van de GP chicane scherper geworden en de baanbreedte na scheivlak tot Audi S behoorlijk versmald?
Avatar
Door rsvfrank
#376413
ElSjiepo schreef:
15 feb 2020, 23:04
Ligt het aan mij of is ook de tweede helft van de GP chicane scherper geworden en de baanbreedte na scheivlak tot Audi S behoorlijk versmald?
Moeilijk te zien ,mij lijkt er daar niet veel veranderd.
Avatar
Door Heuveltje
#376418
rsvfrank schreef:
16 feb 2020, 11:11
ElSjiepo schreef:
15 feb 2020, 23:04
Ligt het aan mij of is ook de tweede helft van de GP chicane scherper geworden en de baanbreedte na scheivlak tot Audi S behoorlijk versmald?
Moeilijk te zien ,mij lijkt er daar niet veel veranderd.
Zal inderdaad niet versmald zijn, wellicht doordat ze hier en daar stukken breder gemaakt hebben zal het smaller lijken. Ben erg benieuwd :yes:

Word ook betalend lid van de ARA!