ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot circuit en race gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door rsvfrank
#369325
Nieuwe blok loopt, dus zojuist maar ingeschreven.

Vorige keer waren er best wat aprilia's ,ben ik deze dag de enige die de Aprilia eer hoog houd?😁😁
Avatar
Door rsvfrank
#369428
Een natte bedoening vandaag.
Ivm voorbereidingen van een evenement was het halve paddock niet bruikbaar , dus iedereen hutje mutje en geen stroom.
1e sessie even wennen aan het nieuwe blok, blok voelt een stuk sterker dan mijn oude blok en de close ratio bak is ook even wennen .Waar ik voorheen moest shortshiften kan ik nu langer in dezelfde versnelling blijven.
Dr 2e sessie begon mijn oliedruklampje te branden dus ben ik er meteen afgegaan om te kijken wat er aan de hand was.
Waarschijnlijk een slecht contact van de stekker want na wat strakker knijpen van de schuifstekker geen last meer gehad.
Sessie 3 wat meer aangezet , en ondanks veel verkeer toch nog tot een 2.17 gekomen op een zeiknatte baan.
Daar ik inmiddels doorweekt was, het bleef stortregenen en weet dat het nieuwe blok het goed doet, de transponder ingeleverd en huiswaarts gegaan.

Word ook betalend lid van de ARA!