ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot circuit en race gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#368912
FRITS schreef:
9 jul 2017, 19:03
Neem wat extra banden mee want het nieuwe asfalt lust ze wel !
Dat hoorde ik al, vond ik op Cpz sowieso al .

Is er een bandenboer aanwezig voor banden te wisselen?
Of neemt iemand een bandenwissel apparaat mee?
#368925
Ik ben er ook bij, in de hoop in groep 3 te mogen rijden (voor het eerst ingeschreven voor de cup...). Anders waarschijnlijk gewoon vrij rijden de laatste sessie. :ok:
#369121
Gratis entree, je rijd gewoon het paddock op...
Zelf geen behoefte aan een extra bok, maar wellicht iemand anders op het forum wel?

Het weer voorspelt niet veel goeds, eens kijken wat het nieuwe asfalt bij nattigheid doet... 8) 8)
Avatar
Door robz
#369123
TuonoPeet schreef:
24 jul 2017, 18:09
kan je daar nog steeds komen buurten, koffie drinken??
ben morgen daar in de buurt
heb nog steeds dat achterbokje, sta in de weg, hebben voor nop?
een eigen bok voor de clubracert zou fijn zijn.... op een of andere manier heb ik het laatste jaar een bok te weinig.... geen idee waar ie gebleven is!!
#369138
Het was een mooie dag! Behoorlijk mazzel gehad met het weer, nieuw PR voor mij, motor nog heel en voor het eerst een heuse race gedaan (in groep B en met zonder staande start, dat dan weer wel, maar toch). :ok:
#369143
Hier een iets minder mooie dag.
Eerste sessie waren er nog best veel natte plekken, maar te droog voor regenbanden,dus was het oppassen geblazen op slicks.
De tweede sessie was het inmiddels droog dus tijd om wat meer gas te geven.
Helaas duurde sessie drie maar 1 ronde, vodaphone uit ,op het gas, opschakelen, niets meer..vermogen weg en motor uit.
Daarmee was mijn dag over.
Nog even wat standaard dingen bekeken maar helaas.
Eerst maar even op vakantie en dan maar eens het blok opentrekken, ben bang dat er een donorblokje in moet....
Ondanks deze tegenslag was het evengoed weer gezellig met Jarno ,Maurice en Milan en natuurlijk de support van Tuonopeet en Stefan.
#369154
Nope, ik startte vanaf p6 (wat uiteindelijk p5 werd, aangezien degene die op p5 moest starten er niet was) in groep B. De motor van je avatar heb ik inderdaad wel voorbij zien komen! Ik heb ook ingeschreven voor 10-8, dus wie weet zien we elkaar dan. Spreek me anders even aan, witte CBR600RR met spongebob voorop (gisteren niemand van de club gesproken, veel vrienden die even kwamen buurten, was erg gezellig en druk... ik betwijfel ook of iemand me uberhaupt (her)kent, ben al in geen 2 jaar op een clubrit geweest geloof ik maar dat terzijde :sorry: Volgende keer nieuwe rondes, nieuwe kansen! Ook voor wat betreft aanwezigheid op clubritten overigens):

Afbeelding

Word ook betalend lid van de ARA!